• Ik vroeg me af wie er heengaat?.,
    en of jullie het ubberhaupt wel kennen, maar aangezien Skrillex best wel groot is in nederland, denk ik haast van wel., ;x

    Aangezien het vorige 'concert' supper snel was uitverkocht. heb ik vanmidag snel mijn kaartje laten bestellen.
    Tenminsten, de moeder van een gozer uit mijn klas heeft mijn kaartje besteld en mijn eigen vader het kaartje voor een vriendin van mij.
    Ja, het liep nogal raar., ;x
    EN ik ben echt benieuwt hoe het gaat worden, want bij de vorige kon ik dus niet, omdat het al uitverkocht was.
    En of hij dit keer vroeger komt opdachen, inplaats van weer half 2 's nachts.,

    but., wie gaat/wil er heen?

    Voor de mensen die het niet kennen;
    Srillex [Ak Sonny Moore] is een electro house/dubstep-producer



    Owjah, en het word gebruikt onder de reclame van Drake en josh., xd

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken Skrillex niet. ;x ik voel me nu echt superdom, haha.
    Maar ik ga dus niet.
    Veel plezier! ;D


    Destroy what destroys you.

    This omdat ik het ken door een vriend van me anders had ik nou geen flauw benul gehad wie het is (:
    Maar ik ga niet (: Vind maar weinig liedjes leuk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *Luistert* I don't like this.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dankzij een meisje hier op Q wist ik dit, haha ^^ Dus zij gaat en is ook van nederland (: Ik wou het mijn vriend cadeau doen voor kerst, maar hij vind het de moeite niet

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind alleen deze van Skrillex mooi:


    26 - 02 - '16

    @Clubbed
    Mooi?.
    sorry, dat vind ik een beetje een rare verwoording van Skrillex., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil daar echt super graag heen, maar heb net veel geld uitgegeven aan concertkaartjes voor Ed Sheeran, dus ik ben best blut :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Warrior schreef:
    Ik wil daar echt super graag heen, maar heb net veel geld uitgegeven aan concertkaartjes voor Ed Sheeran, dus ik ben best blut :'D

    Ik mocht eigenlijk ook niet van mijn moeder, omdat ik al naar
    Gym Class Heroes, Simple Plan en Black veil brides ga. en dat allemaal in de eerste maanden van 2012 is en ik dus geld voor treinkaartjes moet hebben.
    Maarja, toen heb ik die gozer ook gewoon meteen mijn kaartje laten bestellen en daarna me vader opgebeld voor dat andere kaartje., ;x
    Dus, als het zover is, zeg ik gewoon tegen mijn moeder. 'Nou mam, ik ga naar Srillex zie je morgenochtend wel weer ergens.'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ah, Skrillex :Y)
    Nope, ik ga niet, maar ik ken iemand die gaat. Alleen wel in België denk ik (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    First of the Year is wel oke, maar ik hou gewoon echt niet van die beat in dupstep. So yeah, mij niet gezien daar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Skrillex eigenlijk best vaag, niet echt mijn smaak. :')
    En niet echt dubstep


    As travars

    Ik ga zo hard heen!!!


    One day, people will love me for who I am. Until then, I will do it myself.

    GLAMBERT04 schreef:
    Ik ga zo hard heen!!!

    Ik las het bij vocalizer in het topic., aangezien ik ook met haar ga., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''