• Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear.
    (They say love hurts)
    But I know
    (It's gonna take the real work)
    Nothing's perfect, but it's worth it after fighting through my fears
    And finally you put me first

    Baby it's you.
    You're the one I love.
    You're the one I need.
    You're the only one I see.
    Come on baby it's you.

    You're the one that gives your all.
    You're the one I can always call.
    When I need you make everything stop.
    Finally you put my love on top.


    LOUISISMINE©30-12-11
    Soundtrack


    Ik heb rollen voor jullie =):
    -Vriendin van één van de jongens =) Niet Louis! Ik kies hooguit 2 of 3 vriendinnetjes =)
    -Vriendin(nen) van de hoofdpersoon
    -Random meisjes en jongens
    -Mogen jullie zelf verzinnen.

    DE benodigheden:

    Rol:
    Volledige naam:
    LeeftijdDus ook geboortedatum!:
    Uiterlijk+foto!:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:

    Ik hoop dat er gereageerd word want ik wil snel beginnen =)

    xxx

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:34 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ik vul zo in.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: vriendin van een van de jongens.
    Volledige naam: Mariposa Zerlina Stone.
    LeeftijdDus ook geboortedatum!: 16 jaar en geboren op 15 oktober 1995.
    Uiterlijk+foto!:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:

    ik vul het morgen in.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ro: Vriendin van één van de jongens.
    Volledige naam: Kylie Kristen Sawyer.
    Leeftijd: Kylie is zeventien jaar, geboren op de 24e van November, 1994.
    Uiterlijk+foto!: Kylie Jenner of Nina Dobvrev (kan geen foto doen nu!)
    Karakter: Kylie is een rustig meisje, dat houd van avontuur en de lente. Ze is helemaal zichzelf in de lente. Kylie houd erg veel van haar vrienden en doet, voor zover ze kan, álles voor ze. Ze is zacht qua innerlijk.
    Maar zoals elk persoon, heeft ook Kylie haar drukke momentjes. Kylie spreekt dan erg druk en snel, wat mensen laat lachen.
    Hobby's: Schrijven / bloggen / shoppen / hardlopen.
    Extra: Kylie is bezig met haar studie journalistiek & vraagt daardoor de band van de jongens om haar te helpen, door interviews af te nemen, om verderop in haar stude te komen.


    Melding? (flower)


    ' Nyctophilia '

    Rol: Vriendin van één van de jongens (liefst Niall)
    Volledige naam: Vanessa Lillian Grey
    Leeftijd: 17 haar verjaardag is 21 mei
    Uiterlijk:Dianna Agron Vanessa heeft halflang blond haar waar ze elke dag iets anders mee doet. Dat is ook echt haar handelsmerk, haar kapsel wat elke dag anders is. Ze doet er nooit iets drastisch mee, zoals verfen of kort knippen, maar ze heeft wel zo'n beetje alle soorten vlechten en staarten in haar haar gehad. Ze heeft een lief gezichtje, waar ze niet veel make-up op doet. Ze houd het het liefst naturel. Haar kledingstijl is rustig en meisjesachtig, meestal niet met felle kleuren. Ze is ongeveer 1,69 en heeft een mooi figuur, wat komt door haar volleyball training 2 keer per week.
    Karakter: Vanessa is een lief rustig meisje, maar ze kan fel uit de hoek komen. Ze lijkt een beetje 'perfect' omdat ze zo mooi lief én slim is, maar ook zij heeft haar problemen. Ze vind het soms moeilijk om te zeggen wat ze wilt zeggen, waardoor ze haar gevoelens opkropt. Ze heeft dus van die momenten dat ze op knappen staat, en daardoor kan één slecht dingetje haar al boos maken. Voor vreemden kan Vanessa een beetje verlegen lijken, maar bij haar vriendinnen en Niall doet ze gewoon heel gek. Vanessa is best populair, maar zeker niet een 'Mean girl'.
    Hobby's: Zingen, Piano spelen en volleyball
    Familie: Vanessa woont samen met haar moeder en vader. Ze zijn allebei leraren op de middelbare school. Haar moeder geeft Biologie en haar vader Geschiedenis. Daar hebben haar ouders ook elkaar ontmoet. Vanessa is enigst kind.
    Extra: Vanessa houd erg van dieren. Ze heeft ook een baantje bij het lokale dierenasiel. Zelf heeft ze een kat genaamd Pumpkin, en een hond genaamd Miley

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 22:32 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Vriendin Niall?
    Naam: Maddison Axelle Sophia Caverly.
    Bijnaam: Meestal wordt ze Mads genoemd, maar door sommige andere mensen wordt ze nog wel eens Maddi genoemd.
    Leeftijd: Ze is zeventien jaar.
    Geboortedatum: Ze is geboren op 4 maart 1994.
    Land van afkomst: Maddison komt uit Ierland. Ze woont dan ook in de hoofdstad, Dublin.
    Uiterlijk, incl. foto van bekend persoon:


    Ariana Grande.
    Maddison is een meisje met felrode haren, donkerbruine ogen en een moordend lijf. Haar felrode haren vallen met zo'n vijftien centimeter over haar schouders heen en vallen de ene keer krullend en de andere keer stijl. Velen jongens vallen niet op haar haar, niet op haar lichaam, maar op haar mysterieuze donkerbruine ogen. Ze accentueert haar ogen vaak met eyeliner en een likje mascara, hoewel ze eigenlijk helemaal niet zo van de make-up is. Ze is meer een natural beauty en gebruikt alleen oogmake-up en lipgloss, omdat ze van zichzelf een vrij zuivere huid heeft. Haar puistjesperiode is al voorbij, die heeft ze op haar 14e gehad en weet nu hoe ze ze moet verbergen, dus je zult ze ook nooit zien. De enige make-up waar Maddison verslaafd aan is, zijn glitters, en dan vooral glitters voor op je ogen. Bij een feestje draagt ze dan ook meestal iets van glitteroogschaduw. Maddison heeft vreselijk lange, slanke benen en brede heupen. Ze heeft veel vrouwelijke vormen die jongens wel aanstaan. Mads' kledingstijl is vrij casual. Een leuke skinny of short met een oversized shirt is voor haar al genoeg, maar als ze uitgaat draagt ze vaak een leuk jurkje. Naar feestjes draagt ze ook vaak high heels, maar het allerliefst draagt ze gewoon sneakers.
    Karakter: Maddison is een heel spontaan en vrolijk meisje dat schijt heeft aan wat anderen van haar denken. Ze weet dat mensen haar mogen en dat ze er niet verkeerd uitziet, maar ze heeft ook weer geen vreselijke eigendunk. Bij vreemden komt ze ook snel los, zeker als ze een paar drankjes op heeft. Één van haar slechte eigenschappen is dat ze te snel dingen aan iemand vertelt, iemand die ze eigenlijk helemaal niet vertrouwt. Ze is ook heel snel gekwetst of beledigd, ze vat vaak opmerkingen verkeerd op die helemaal niet zo bedoeld zijn. Als er zoiets gebeurd heeft ze meteen een weerwoord waardoor ze heel 'bitchy' wordt gevonden, hoewel ze dat helemaal niet is.
    Maddison is een meisje waarvan je zou zeggen: 'Goh, Mads. Houd je mond nou eens!' Ze kan urenlang praten over de meest onnozele dingen, maar als het er nou eenmaal op aankomt kan ze luisteren naar je. Maddison is ook heel creatief en kan geen 5 seconden stilzitten. Het liefst is ze elke seconde ergens anders mee bezig en is dan ook heel chaotisch en klunzig. Sommige mensen vinden dit schattig en zelf kan ze er ook wel om lachen.
    Familie: Haar biologische ouders zijn Brandon McCloud en Cindy McCloud. Op haar veertiende had ze vreselijke ruzie met haar ouders over een of ander dingetje zoals de afwas, maar haar ouders waren stomdronken en hebben haar op straat gezet. Twee maanden heeft ze op straat geleefd en is ze bevriend geweest met de verkeerde mensen waardoor ze in drugs handelde om aan geld te komen. Ze is in het gezin gekomen van de behulpzame Greg Caverly en Katie Caverly. Ze zijn beiden nog maar 33 jaar, maar voor Maddison voelen ze als echte ouders. Ze kan het ook geweldig vinden met haar 'nieuwe' zusje Pixie. Ze weet ondertussen niks meer af van haar ouders en wil ze nooit meer zien.
    Extra: Maddison heeft een rare obessie voor Pokémon en het schoenenmerk Supra. Ze kijkt 24/7 Pokémon met Niall en heeft wel 24 paar Supra's in haar kast staan.
    Maddison haar hobby's zijn fotografie en piano spelen. Ze heeft thuis in Ierland een opleiding fotografie gedaan en wil daarvan graag haar beroep maken, hoewel ze dat nu nog niet wil. Ze wil nu nog even genieten van haar tijd als tiener en lekker feesten. Maddison is ook een geweldige pianiste en heeft twee keer in de week pianoles van één van de beste muzikanten van Dublin.
    Maddison had in Dublin een bijbaantje in de Starbucks, de plaats waar ze meestal afsprak met haar vrienden. Ze was een parttime-werkster en werkte alleen maar op de zaterdag. Ze was meestal ook 's avonds vrij en ging dan meestal naar één van haar vriendinnen.

    Waarschuw me? Rol + story!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 23:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: vriendin Zayn ;$
    Volledige naam: Lennox Annabeth Swarek.
    Leeftijd: 17 || Geboren op 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Lennox heeft lange stijle bruine haren, dat ze meestal los draagt. Met speciale gelegenheden krult ze het af en toe, maar voor gewoon heeft ze daar nooit zin in. Ze heeft een klein kuiltje in haar kin, waar ze zich soms dood aan kan irriteren en is ongeveer 1.65 groot. Ze draagt niet veel make-up. Een beetje mascara en lipgloss is genoeg. Ze heeft een egale huid en geen last van puistjes of rode vlekjes.
    Karakter:Lennox is een rebels typetje. Ze doet waar ze zin in heeft en trekt zich niks van anderen aan. Ze is best op zichzelf. Lennox heeft niet echt een vast vriendengroepje waar ze mee omgaat, maar kan met iedereen wel opschieten. Ze is het soort meisje dat iedereen kent, maar toch nergens echt bij hoort. Ze is slim, en zelfverzekerd. Ze vertrouwd mensen niet snel maar laat dit niet merken. Ze wacht gewoon af totdat iemand zijn duistere kant toont. Ze leeft in het nu, en maakt zich nooit druk over de toekomst.
    Hobby's: Fotograferen.

    Wil je me waarschuwen wanneer je de story online zet, en of ik de rol heb of niet. (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Mag ik morgen nog een personage verzinnen?


    Physics is awesome

    Rol: Vriendin Zayn
    Volledige naam: Alexis Roselynn Lopez
    Leeftijd: 17, en ze wordt op zestien augustus 18.
    Uiterlijk+foto!:


    Naya Rivera
    Alexis heeft een getinte huid, en lang zwart haar. Ze heeft een slank lichaam en lange benen. Een perfect lichaam voor jurkjes dus, die ze ook vaak draagt. Ze heeft donker-bruine ogen, die soms zwart lijken. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    Karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze best wel heel erg ijdel is.
    Hobby's: Dansen, Zingen, Shoppen.
    Extra: Ze rookt en is verslaafd aan haar Iphone 4.


    El Diablo.

    Rol: Vriendin van één van de jongens/Vriendin(nen) van de hoofdpersoon
    Volledige naam: Lisette Autumme Scott
    Leeftijd |Dus ook geboortedatum|: 17 (18-10-1994)
    Uiterlijk+foto!:


    Taylor Swift
    Ze heeft een supermancap, die ze alleen met speciale gelegenheden af doet. Ook draagt ze vaak handschoenen zonder vingers. ze draagt vaak skater kleding. Ze heeft lang donker blond haar. Ze is 1.80 m lang.
    Karakter: Lisette is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld.
    postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk.
    Hobby's: Paardrijden, snoepen, twitteren, bellen, smsen, computeren, sporten, freerunnen, Tv kijken, muziek luisteren.
    Extra: Haar familie bestaat uit Vader, Robert (49), Moeder, Jenny (45), Broer, Michael (22), Zusje, Luna (13). Ze gaat nooit weg zonder haar iPhone, Kan ook niet zonder Snoep.

    wil je laten weten als ik de rol heb??

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 9:06 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Eyes schreef:
    Mag ik morgen nog een personage verzinnen?


    Tuurlijk =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Heb je al gekozen?
    xx


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Heb je al gekozen?
    xx


    Ik ga nu kiezen =)
    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Mag ik nog een vriendin van één van de jongens invullen, of heb je de rollen al?

    Beste vriendin van de hoofdpersoon (Zayn vind haar leuk)

    Volledige naam: Nathalie Jackson

    Leeftijd (geboortedatum): 17 jaar, 29 oktober 1994

    Uiterlijk+foto!:


    Nathalie heeft donkerbruin haar dat altijd in een golvend en los model zit. Ze heeft donkergroene ogen die erg aanwezig zijn. Haar huid is licht getint en ze heeft lichtroze lippen. Nathalie heeft een mager tot slank postuur en lijkt erg lang doordat haar benen zo lang zijn.

    Karakter: Nathalie is een lief meisje dat soms erg onzeker is. Ze is bang dat mensen haar niet mogen en dat drijft haar soms to waanzin. Ze is erg behulpzaam en laat mensen nooit ergens alleen voor staan, zeker als het haar dierbaren zijn. Ze kan soms erg overbezorgd reageren maar dat valt bij de meeste wel in goede aard.

    Hobby's: Sporten, koken, films kijken.

    Extra: Nathalie verdient bij als model.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    FCKMIMS schreef:
    Mag ik nog een vriendin van één van de jongens invullen, of heb je de rollen al?


    Sorry, ik heb de rollen al =(, Maar misschien kan ik ook beste vriendin van Zayn doen?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE