• Mag een mod ergens een slotje op gooien als hij/zij niet mod is van dat subforum en een mod van het subforum wel online is?
    En mag een mod zomaar ergens een slotje op gooien zonder een waarschuwing?

    Geen ruzie aub, niet aanvallend bedoeld, gewoon ter informatie.

    Nog een vraagje: Als een moderator per ongeluk op een verkeerd topic een slotje heeft gezet, kan dat er dan weer afgehaald worden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whirlybird schreef:
    En dan wordt 't een hele grote chaos en dan smeken jullie ons om terug te komen! _O_ Eind goed, al goed.


    Dat hoop jij. -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een vraagje, als een mod meerdere accounts heeft is die dan op elk account mod of maar op een?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ik heb een vraagje, als een mod meerdere accounts heeft is die dan op elk account mod of maar op een?
    Maar op één ^^


    Life is hard and then we die

    Maelig schreef:
    (...)

    Dat hoop jij. -gayhand

    't Is zo (wbw) We zijn onmisbaar!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    't Is zo (wbw) We zijn onmisbaar!


    Je kan er nu veel van zeggen, maar users zijn nog onmisbaarder.
    Zonder users, geen forum. Muahahahaa. (cool)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm, ik zat eerst op het Fancy forum, maar daar waren geen mods. En er werd ook niets op slot gezet. XD
    Het was daar inderdaad een chaos en iedereen zat op elkaar te mekkeren omdat we met weinig waren. Tja.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maelig schreef:
    (...)

    Je kan er nu veel van zeggen, maar users zijn nog onmisbaarder.
    Zonder users, geen forum. Muahahahaa. (cool)

    'k Wist dat je dat ging zeggen x) Maar, uiteindelijk zijn wij ook maar users met een rode naam, so, dus zijn wij ook onmisbaar _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Madge schreef:
    Hmm, ik zat eerst op het Fancy forum, maar daar waren geen mods. En er werd ook niets op slot gezet. XD
    Het was daar inderdaad een chaos en iedereen zat op elkaar te mekkeren omdat we met weinig waren. Tja.

    Heu, waarom ben je wel hier, maar niet op Facebook?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    En dan wordt 't een hele grote chaos en dan smeken jullie ons om terug te komen! _O_ Eind goed, al goed.

    /Remembers the strike LOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Heu, waarom ben je wel hier, maar niet op Facebook?

    Ik zit op mijn telefoon. Blackberries ondersteunen geen facebookchat. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Whirlybird schreef:
    (...)
    'k Wist dat je dat ging zeggen x) Maar, uiteindelijk zijn wij ook maar users met een rode naam, so, dus zijn wij ook onmisbaar _O_


    Oké, oké, jij je zin. -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Madge schreef:
    (...)
    Ik zit op mijn telefoon. Blackberries ondersteunen geen facebookchat. (joehoe)
    Niet echt nee haha XD


    Life is hard and then we die

    Maelig schreef:
    (...)

    Oké, oké, jij je zin. -gayhand

    :9~ Yea, waarom geven niet meer mensen gelijk toe. Dat scheelt zoveel moeite en tijd _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    :9~ Yea, waarom geven niet meer mensen gelijk toe. Dat scheelt zoveel moeite en tijd _O_



    Aaaahw. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    'k Wist dat je dat ging zeggen x) Maar, uiteindelijk zijn wij ook maar users met een rode naam, so, dus zijn wij ook onmisbaar _O_

    Klopt, maar ik denk dat we een groter probleem hebben als alle user stoppen dan dat alle mods stoppen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall