• Mag een mod ergens een slotje op gooien als hij/zij niet mod is van dat subforum en een mod van het subforum wel online is?
    En mag een mod zomaar ergens een slotje op gooien zonder een waarschuwing?

    Geen ruzie aub, niet aanvallend bedoeld, gewoon ter informatie.

    Nog een vraagje: Als een moderator per ongeluk op een verkeerd topic een slotje heeft gezet, kan dat er dan weer afgehaald worden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frigga schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik denk dat we een groter probleem hebben als alle user stoppen dan dat alle mods stoppen.

    Nee, want dan zijn de mods ook al gestopt, want dat zijn ook users. *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Nee, want dan zijn de mods ook al gestopt, want dat zijn ook users. *O*

    Sorry word vergeten, 'gewone' users, zonder ander kleurtje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Sorry word vergeten, 'gewone' users, zonder ander kleurtje.

    Maar wij zijn ook gewoon ): Hallo, en dan zeggen dat wij een kloof creëren (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Maar wij zijn ook gewoon ): Hallo, en dan zeggen dat wij een kloof creëren (cat)

    Vandaar die aanhalingstekens. Het ging om het punt, jullie zijn niet gewoon omdat jullie mods zijn(en andere crew ook trouwens), maar jullie zijn ook niet zo anders. Der is een kloof, die moet er zijn anders zouden jullie niet jullie "werk" kunnen doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Maar wij zijn ook gewoon ): Hallo, en dan zeggen dat wij een kloof creëren (cat)


    Aaahw, arme Nynk. ) :
    Maar ik adoreer je nog steeds hoor, maak je geen zorgen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Frigga schreef:
    (...)
    Vandaar die aanhalingstekens. Het ging om het punt, jullie zijn niet gewoon omdat jullie mods zijn(en andere crew ook trouwens), maar jullie zijn ook niet zo anders. Der is een kloof, die moet er zijn anders zouden jullie niet jullie "werk" kunnen doen.

    Daar zal niet iedereen 't over eens zijn :Y) Maar je hebt gelijk. I was just kidding, btw :'D De mods kunnen niet zonder de users en de users niet zonder de mods. How 'bout that?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maelig schreef:
    (...)

    Aaahw, arme Nynk. ) :
    Maar ik adoreer je nog steeds hoor, maak je geen zorgen. :'D

    Voor jou leg ik toch een bruggetje over die kloof (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Voor jou leg ik toch een bruggetje over die kloof (krul)


    Ooh, dat is zo lief van jou. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Daar zal niet iedereen 't over eens zijn :Y) Maar je hebt gelijk. I was just kidding, btw :'D De mods kunnen niet zonder de users en de users niet zonder de mods. How 'bout that?

    Mooi gezegd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maelig schreef:
    (...)

    Ooh, dat is zo lief van jou. (krul)

    Maar 't is wel een wankele touwbrug... want anders maak ik 't jou te makkelijk en dat geeft 'n beetje zo'n Indiana Jones sfeertje en da's gewoon voor 't plezier_O_ Maar alleen voor jou, hè. Die anderen moeten maar 'n boomstam zoeken, zeg (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frigga schreef:
    (...)
    Mooi gezegd.

    Laten we elkaar de hand schudden :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Maar 't is wel een wankele touwbrug... want anders maak ik 't jou te makkelijk en dat geeft 'n beetje zo'n Indiana Jones sfeertje en da's gewoon voor 't plezier_O_ Maar alleen voor jou, hè. Die anderen moeten maar 'n boomstam zoeken, zeg (joehoe)


    Oho, een Indiana Jones-fan? (krul)
    Gelukkig ben ik altijd goed geweest in touwbruggetjes lopen, want anders had ik een probleem gehad.
    Oooh kijk! Ik heb een streepje voor! :'D -leven compleet-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    (...)

    Oho, een Indiana Jones-fan? (krul)
    Gelukkig ben ik altijd goed geweest in touwbruggetjes lopen, want anders had ik een probleem gehad.
    Oooh kijk! Ik heb een streepje voor! :'D -leven compleet-

    Vroeger meer fan dan nu :'D Maar, voordat 't off-topic overheerst in dit topic, ga ik schnell :Y) Arrivederci.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Vroeger meer fan dan nu :'D Maar, voordat 't off-topic overheerst in dit topic, ga ik schnell :Y) Arrivederci.


    Lol, ik heb geen idee van wat je net gezegd hebt, maar je verlaat me zeker? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    *grinnikt*
    Oh my, off-topic héérst^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.