• Tussen mij en Mike.

    Meneer loopt weg voor zijn verantwoordelijkheden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    District12 schreef:
    (...)


    Ik denk eerder dat Hale nog een puber is. Maar ik kan het zo goed als mis hebben.


    Haha, ik bedoelde dus dat ik die signature niet had gezien tot jij er over begon. :'D
    Hoewel het net zo goed aandachtstrekkerij kan zijn. Hale kennende...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    District12 schreef:
    (...)


    Ik denk eerder dat Hale nog een puber is. Maar ik kan het zo goed als mis hebben.

    Wat ze ook is, ze is zwanger. :'D
    Er bestaat zoiets als VOORBEHOEDSMIDDELEN.
    Hahahaha, ik kan niets anders dan hierom lachen. Sorry Hale, maar het was meteen al duidelijk hoe je toekomst eruit zag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @Saph er staat een foto van een echo in haar fotoboek

    @Madge
    Wat is er nou zo moeilijk aan VOORBEHOEDSMIDDELEN kopen?
    Ik vind het wel kut voor Hale, maar zelfs nu zeg ik: Eigen schuld dikke bult, moesten jullie maar VOORBEHOEDSMIDDELEN gebruiken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    @Saph er staat een foto van een echo in haar fotoboek

    @Madge
    Wat is er nou zo moeilijk aan VOORBEHOEDSMIDDELEN kopen?
    Ik vind het wel kut voor Hale, maar zelfs nu zeg ik: Eigen schuld dikke bult, moesten jullie maar VOORBEHOEDSMIDDELEN gebruiken.


    Dan nog, google afbeeldingen. :W Óf een schreeuw om aandacht, of belachelijk stom.
    Of beiden...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Dan nog, google afbeeldingen. :W Óf een schreeuw om aandacht, of belachelijk stom.
    Of beiden...


    Ojaa ik was Google bijna vergeten. Misschien schreeuw om aandacht, want ze maakt ímmers ook zoveel erge dingen mee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    O kom op.
    Één keertje aardig doen voor Hale kan geen kwaad.
    Ik heb er genoeg van hoe jullie over haar praten. Alsof jullie zo goed zijn.

    Als ik nu zwanger zou geraken zou ik trots zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zeg niet dat ik goed ben, vraag maar na aan iedereen die me kent.
    Ik ben al meerdere keren aardig geweest voor Hale, maar ze maakt zoveel dingen mee dat het wel aanstellerij lijkt.
    En ze hadden ook gewoon zelf kunnen nadenken over dingen als voorbehoedsmiddelen? Want nu komt ze ook nog in de knoei met school.

    I leave this topic, because I don't wanna start a fight.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    MissSharp schreef:
    O kom op.
    Één keertje aardig doen voor Hale kan geen kwaad.
    Ik heb er genoeg van hoe jullie over haar praten. Alsof jullie zo goed zijn.

    Als ik nu zwanger zou geraken zou ik trots zijn.


    *Wijst naar begin topic* Deed ik ook, maar ik heb gewoone en groot voor oordeel over Hale. Ze is wat, 15? En maakt zogenaamd de ergste dingen mee waarvan ik maar de helft geloofd.

    Jij bent 16 volgens je profiel. Kun je leuk trots op zijn als je zwanger raakt op die leeftijd, maar ja kán dan nog neit eens voor een kind zorgen, zit zelf nog in je jeugd. Heb je een goede baan? Kun je dat kind voeden, naar school sturen, een stabiele thuis omgeveing geven? Dat argument slaat dus nergens op.

    Hale heeft teveel zooi hier op Q gezet voor mij om haar nog te geloven als er word geimpliceerd (Want zelf heeft ze eht neit gezegt) dat ze zwanger is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wauw.
    Ik weet op dit moment echt gewoon alles wat er speelt in je leven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HAHAHAHAHAHAHA you are so pathetic Hale ;-)


    All I have in life, is my imagniation.

    WAIT WHUTTTT.
    Are you pregnant?
    Hé, 1D is op tv! Een stuk interessanter dan jij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    WAIT WHUTTTT.
    Are you pregnant?
    Hé, 1D is op tv! Een stuk interessanter dan jij.



    Op welk kanaal!
    LiamLiamLiamLiamLiamLiamLiamLiamLiam


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mraz schreef:
    WAIT WHUTTTT.
    Are you pregnant?
    Hé, 1D is op tv! Een stuk interessanter dan jij.


    I don't even like 1d, but yes. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke, duidelijk, jullie willen alleen maar ruzie maken.
    Great work guys (Y)

    - slotje


    Life is hard and then we die