• Tussen mij en Mike.

    Meneer loopt weg voor zijn verantwoordelijkheden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    nvm.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 12:56 ]


    Owl you need is love.

    Mag ik weten voor welke verantwoordelijkheden?
    Want nu is het enige wat ik me kan bedenken dat jij zwanger bent, en ik hoop echt met heel mijn hart dat dat niet zo is. =/

    In elk geval heel veel sterkte! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    Mag ik weten voor welke verantwoordelijkheden?
    Want nu is het enige wat ik me kan bedenken dat jij zwanger bent, en ik hoop echt met heel mijn hart dat dat niet zo is. =/

    In elk geval heel veel sterkte! (:

    Haha dat dacht ik ook eerst (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Maelig schreef:
    Mag ik weten voor welke verantwoordelijkheden?
    Want nu is het enige wat ik me kan bedenken dat jij zwanger bent, en ik hoop echt met heel mijn hart dat dat niet zo is. =/

    In elk geval heel veel sterkte! (:

    Stoute Mike!

    Herbie schreef:
    (...)
    Haha dat dacht ik ook eerst (:


    En sterkte.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sterkte!
    Je kunt me altijd berichten. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sterkte, meid!
    Dankzij je signature denk ik dat je zwanger bent. Achja als het zo is dan is het klote dat Mike je heeft verlaten.
    Maar kop op! Je vindt vast wel je soulmate. Zoals mijn vader net zei toen hij dit zag: 'Op elke fles past een dop, dus ook op deze.'


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Je komt er wel overheen. In het begin is het naar, maar uiteindelijk leer je ervan voor de volgende keer ^^


    Life is hard and then we die

    District12 schreef:
    Sterkte, meid!
    Dankzij je signature denk ik dat je zwanger bent. Achja als het zo is dan is het klote dat Mike je heeft verlaten.
    Maar kop op! Je vindt vast wel je soulmate. Zoals mijn vader net zei toen hij dit zag: 'Op elke fles past een dop, dus ook op deze.'


    My god, daar keek ik overheen. :w
    Should have seen it coming, really.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    My god, daar keek ik overheen. :w
    Should have seen it coming, really.



    Whut?
    Huh?
    Lolwhut?
    Sorry als ik m'n kop er niet bij heb, maar ik heb me net volgepropt met kipnuggets en friet en gebak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Sterkte, meid!
    Dankzij je signature denk ik dat je zwanger bent. Achja als het zo is dan is het klote dat Mike je heeft verlaten.
    Maar kop op! Je vindt vast wel je soulmate. Zoals mijn vader net zei toen hij dit zag: 'Op elke fles past een dop, dus ook op deze.'


    Ja, nu ik die signature lees...
    Wow.
    Nu, het zou kunnen dat Mike nog terug komt, als hij van de schok is bekomen. En als hij dat niet doet, dan is je leven niet voorbij. Je vindt nog wel iemand die wel van jou én je kind houdt.
    Als er iets is, dan kan je er altijd met mij over praten, en je moet ons zeker op de hoogte houden van alle vorderingen hé. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Saph schreef:
    Okay, is heel erg kut voor je.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    O neeeeeeeeeee, je bent ZWANGER! Nou, gefeliciteerd meid, weer een tienermoeder erbij! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    O neeeeeeeeeee, je bent ZWANGER! Nou, gefeliciteerd meid, weer een tienermoeder erbij! *O*



    Ik denk eerder dat Hale nog een puber is. Maar ik kan het zo goed als mis hebben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.