• Hey (:

    omg lekker awkward om dit de beginnen lol.
    Ik vind het echt heel leuk om trailers te maken en zo, en ik dacht: Waarom zou ik dan niet trailers voor andere mensen maken, als ze dat willen?!
    Dus bij deze: Heb jij een verhaal waarvoor je graag een trailer zou willen dan kun je hieronder een reactie achterlaten of een pb sturen (:
    Ik heb hier twee voorbeelden (x)(x) die van mij zijn, zegmaar om te kijken of je wel wilt dat ik een trailer voor je maak (aangezien ik geen prof ben ofzo xd)
    Als je er meer wilt zien kun je naar dat youtube account gaan waar ze mee zijn geüpload.
    Die twee trailers zijn toevallig van One Direction story's, maar het hoeft niet per sé een One Direction story te zijn natuurlijk.

    Als je graag wilt dat ik een trailer voor je maak dan kun je hieronder dus een reactie achterlaten, of een pb sturen. Daarin moet staan: De naam van je story, een korte omschrijving van het verhaal, als het een fanfic is dan over welke celebrity, een beschrijving van hoe de hoofd persoon er uitziet (ten zij je niet wilt dat de hoofdpersoon in de trailer voorkomt), eventueel nog dingen die je in de trailer wilt hebben- denk aan bepaalde zinnen of een achtergrond nummer, wat voor 'sfeer' je de trailer wilt- een vrolijke sfeer wilt of een dramatische sfeer enz. enz.

    Vragen kun je altijd stellen haha.

    ok ik vind dit awkward.
    XXXXXX

    Whoops ik had niet verwacht dat ik zo veel verzoeken zou krijgen. Ik maak die de verzoeken die ik nu (21/11/11, 17:15) binnen heb gekregen allemaal, maar vanaf nu zijn de verzoeken even uitgeschakeld want ik heb er nu al 10+ dus daar ben ik nog wel even aan bezig :$ sorry! XX

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:13 ]


    overrated

    Ik wil er wel een! Zal even info opzoeken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh, ik wil er ook wel een, ik zal strakjes wat info in pb doorsturen, maar als je teveel aanvragen krijgt hoeft het niet h oor xxx


    i'm broken, do you hear me.

    Ik vind het echt mooi.
    Je mag er wel een voor mijn nieuwe verhaal maken :3


    SLOAN.

    Ik wil er ook één, ik pb je ;].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil er wel een Manonnie!! xD
    Whaha nee maar jij weet toch wel over mijn Liam story (wenkbrauwwiebel alles) Dus daarover graag haha

    The Haunted House | One Direction


    A camp full of fun, new friends and activities. A time you will never forget.

    Tien jongeren hadden allemaal hetzelfde idee, hun vakantie doorbrengen op een zomerkamp. Maar het blijkt niet te zijn wat ze hadden verwacht. In plaats van een gezellige camping komen ze terecht in een oud landhuis, waar al lang niemand meer heeft gewoond. Niets lijkt te zijn wat het is en er gebeuren rare dingen. Zullen de jongeren opgewassen zijn tegen de dingen die gebeuren of zullen ze het er niet allemaal even goed van af brengen?


    In ieder geval moeten dus de jongens van One Direction er in voor komen. En als het kan Emma Watson, Janet Devlin, Barbara Palvin, Emily Osment en Emma Roberts. Zie maar of het lukt. Verder heb ik geen eisen, als het maar een beetje duister eruit ziet (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil er ook wel 1 voor mijn story!


    - Even angels have their demons -

    We all have secrets to tell - One Direction

    Het verhaal gaat over een meisje, die journalist is en celebrities interviewt voor een tijdschrift waar ze werkt. Ze vraagt werkelijk de raarste dingen en schrijft allerlei dingen op die niet kloppen. Op een dag krijgt ze een nieuwe opdracht; de vriendin spelen van Zayn Malik en achter al de geheimen van One Direction komen. Ze doet het, maar wat als ze langzaam gevoelens gaat krijgen voor Zayn?


    Dus, One Direction komt erin voor. Voor de hoofdpersoon; Lea Michele en de achtergrondmuziek mag dramatisch of een beetje vrolijk zijn. Zie maar, wat er beter bij past. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Me wants
    Titel
    The Replacement
    Plaatjes


    Dat is de cover, dus die moet erin


    Zo zien de hoofdpersonen eruit
    Het idee
    Op een avond, als ze alleen terugloopt naar huis van een feestje, wordt Layla perongeluk aangereden door haar vader. Ze overlijdt ter plekke. Haar vader begraaft haar in het bos en doet alsof ze bij vrienden logeert terwijl hij op zoek gaat naar een vervanger. Hij vindt Dawn, een meisje dat precies op Layla lijkt. Hij ontvoert haar en dwingt haar te doen alsof ze Layla is
    OJa dit wil ik er ook nog graag in
    zinnetje als
    When Layla dies Dawn has to be The Replacement
    When Layla dies, two lives are over
    Dawn has to be The Replacement of a girl who is murderd by her own dad

    En het moet een beetje geheimzinnig zijn
    Heb je nog meer nodig moet je het zeggen

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:34 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam story: Caged freedom
    Er zijn twee hoofdpersonages, maar voor geen van beiden hebben we een uiterlijk. Celebrity, zowel Georg Listing als Tom Kaulitz. Het engelse zinnetje dat er bij staat, zou ik graag in het begin hebben. (When your dreams live along the dead and your path is chosen for you, trust love to heal all the wounds)
    Een meer, euhm, treurige sfeer, misschien van onderdrukking. De korte inhoud:
    The meisjes, Marie & ..., leven beiden bij hun ouders. Terwijl Marie altijd moet studeren en geen vrije tijd heeft, is ... gelimiteerd in keuze van man. Tom wilt ... ten huwelijk vragen, maar moet daar toestemming voor hebben van ...'s vader. Deze vind Tom niet goed genoeg. Tom doet er alles aan om vader's goedkeuring te krijgen.
    Wanneer Marie, door haar vriendje, (Georg Listing), opstandiger word. Schiet dit in het verkeerde keelgat bij haar vader. Die behandelt haar zelfs nog strenger.

    Can love heal all the wounds?

    Oh en je mag zelf het nummer kiezen.


    Ex astris, sciencia

    Ik zou er ook wel graag eentje willen voor mijn story


    You're nothing without a dream.

    Ik wil er ook één (: je gaat het nog druk krijgen ^^

    Naam story: als een druppel in het water
    Verhaallijn: het gaat over een meisje (Serafine) dat nieuw is op school (heel erg cliché, ik weet het) en natuurlijk is een jongen (Daniel) die op haar valt. Maar hij weet niet dat ze een geheim met zich meedraagt. Ze kan (oké nu klinkt het heel erg raar/awkward) een meermin worden als ze tot haar middel in het water staat. Maar meerminnen kunnen geen 'relatie' beginnen met Sterfelijken, dus moet ze haar vissenstaart opgeven.
    Serafine heeft lichtblonde haren, blauwe ogen en een soort van schattig gezichtje. Ze beweegt erg sierlijk, als een danseres. Daniel heeft donkere krullen (pak alsjeblieft niet Harry of iemand anders van 1D hiervoor) en groene ogen (die hoeven niet zo heel fel te zijn). Ze zijn beiden 16. Het achtergrondmuziekje mag je zelf kiezen, alleen wil ik liefst geen 1D of een heel erg bekend nummer (:
    Ook wil ik een nogal dramatische sfeer opbouwen, dus er mogen van die zinnen in voor komen:
    'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.' 'Voor eeuwig?' 'Voor altijd.' die zinnen komen in de story voor. Je kent die zinnen wel ^^ ik kan niet zo goed Engels, maar dan deze zinnen in het Engels: Zal hun liefde overleven? Kunnen ze -na dit alles- nog samen zijn?

    Goh ik vraag wel veel van je .. De trailers die ik heb gezien waren gewoon prachtig en ik ben benieuwd wat je van deze maakt (: mijn beschrijving is alles behalve pakkend en mooi, maar ik hoop dat je er iets van kan maken!

    xxx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    naam story: Personal guiardians -zayn malik

    Het gaat over een meisje, Elle, dat nadat ze misbruikt werd door haar stiefbroer zwanger over straat zwerft. Op een dag wordt ze opgemerkt door een vriendelijke man en die bracht haar naar Het TWC-fonds. Dit was een organistatie die zwangere tieners van de straat helpt en zorgt dat ze een goed leven kunnen lijden. Zo word Elle in Huize One Direction geplaats, waar ze hopeloos verliefd wordt op Zayn Malik

    Je mag zelf het nummer kiezen ;p

    ik zou het heel fijn vinden als je eentje voor me wilt maken ;p

    Naam: Unexpected love. x Seth Clearwater.
    Er zijn in totaal 5 hoofdpersonages, waarvan 3 groepen. De drie groepen heten De Cullens, De Volturi en De Quileute's. De hoofdpersonages zijn Spencer 'Spence' Milayna en Seth Clearwater.

    Samenvatting van heel het verhaal:
    Spencer ‘Spence’ Milayna is een normaal, vijftienjarig meisje uit Forks. Ze zit daar op Forks High School en haar beste vriendinnen zijn Angela Weber en Jessica Stanley. Ze kent de Cullens van ergens anders, en weet van hun vampier zijnde. Ze herkennen Spencer en nemen haar mee naar villa Cullen. Er blijkt een groot probleem te zijn: Spencer weet van de vampiers, en heeft geen gave zoals Bella. Voor de Volturi zal ze een groot probleem vormen. Carlisle stuurt haar naar La Push, waar ze hatelijk word opgevangen. Alleen Seth denkt anders over Spencer…

    Graag kleine stukjes met wolven en een meisje van New Moon en Eclips. ;a. Als dat niet kan maakt het niet uit.
    Het liedje maakt niet uit, zolang er maar spanning en/of romantiek in zit (:.
    En een beetje tekst wat er een beetje op lijkt enzo, graag in het Engels.
    Alvast bedankt ,3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nouhou, ik wilde verzoekje insturen :[

    Ik zet dit topic wel ff op favorieten, ik kijk wel wanneer het weer kan :3

    EDIT:
    Net verzoekje gestuurd :3

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:58 ]