• Gisteren besefte ik hoe erg ik onze hond mis. En ik wil dus eigenlijk wel een andere hond, dus ik ging eens rondkijken op internet. En toen kwam ik eentje tegen en ik was direct verliefd. Liet ik hem aan mijn mama zien en zij vond hem ook heel lief, alleen ze wilt geen hond. Maar ik wil hem echt graag, ik wil zelfs mijn Kerst cadeautjes er voor opgeven.

    Iemand enkele tips om mijn moeder over te halen?
    Dit is hem trouwens. http://dieren.marktplaza.be/honden/Mopshond-pups-19539475.htm

    Holy crap, 150 euro? :W
    Geef mij maar katjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Persoonlijk ben ik echt geen fan van dat soort honden, maar als jij het leuk vindt... :'D En stel voor dat jij altijd de hond uitlaat en er voor zorgt, etc?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Persoonlijk ben ik echt geen fan van dat soort honden, maar als jij het leuk vindt... :'D En stel voor dat jij altijd de hond uitlaat en er voor zorgt, etc?


    Heb ik al gedaan. Ik heb zelfs gezegd dat als ik het dan niet doe, ze de lapto mag afpakken.

    Ik zou smeken, op je blote knieën en zeggen dat JIJ degene bent die alles voor en met het beestje gaat doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Normaal ben ik er geen fan van, but I love this one!
    Je kerstcadeautjes opgeven en zeggen dat jij hem volledig verzorgt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze wil geen hond? Dat geloof ik niet, daar moet ze een andere reden voor hebben hoor!


    Life is hard and then we die

    Nu zijn ze nog schattig, maar hoe ouders ze worden, hoe enger ik ze vind. Maar ja, ik weet niet hoe je je moeder kan overtuigen, sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Omgggg, wat een snoepieee!
    Vertel je moeder dat jij hem gaat uitlaten, en dat je schoolwerk er niet onder zal lijden, want op de een of andere manier zijn ouders daar altijd bang voor lol (x


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn 'toekomstige' pup kostte €275. Dus dat is echt een koopje.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:22 ]

    Awh (:
    Als je moeder het niet wil, vrees ik dat er weinig kans voor je is, maar je kunt het altijd proberen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    This goed voor je dingetje ;d
    haha weet niet hoe het heet, maar een dier kan je opvrolijken en een hond kan je beste vriend worden ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je moeder het niet wil, dan gaat 't ook niet. Misschien wil ze gewoon niet weer dat ze een hond kwijtraakt? :W

    Vind dat beest trouwens best lelijk. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind dat echt rottige gedrochten >.<
    Maar praat op je ouders in, blijf zeuren en laat merken hoe graag je dat hondje wilt. Mijn ouders geven dan meestal na een tijdje wel in x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat echt rottige gedrochten >.<
    Maar praat op je ouders in, blijf zeuren en laat merken hoe graag je dat hondje wilt. Mijn ouders geven dan meestal na een tijdje wel in x'D


    Mijne dus ook. *O*

    Blijf zeuren, ja. Heb ik ook gedaan. En nu na een jaar heb ik mijn hondje. *O*
    Maar ik zou wel goed nadenken over een pup, omdat je die nog alles moet leren. :'D Kan je beter een hondje van een jaar of twee à drie nemen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:34 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.