• jaa je leest het goed =D mijn zusjes en ik zijn busvrij vandaag hihi. wij zouden vandaag met de bus gaan omdat mijn zusje niet kan fietsen [/operatie gehad] dus wij naar het busstation, komt die bus en echt stampvol, ze stonden zelfs allemaal op een kluitje. dus die buschauffeur zegt: ja sorry maar ik kan echt niet meer meenemen dus jullie zullen school moeten bellen want er komen ook niet meer bussen.
    dus wij direct van: ow vinden wij niet erg hoor, zijn wij lekker vrij =D dus is iedereen die bij dat busstation stond weer naar huis gegaan en is nu vrij =D

    is dit jullie ook wel eens overkomen? ik wist niet dat ze je mochten weigeren in een bus.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    jha 1 keer was egt zoooo blij :D maar wel beter :D


    its always the same road,it just go's on and on..

    ja, vandaag ik ben ook bus/sneeuwvrij jeej.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan ook niet naar school omdat er te veel sneeuw is en de bussen niet kunnen rijden. :Y)

    Mij niet en ik ga elke dag met de bus.
    En ik heb me altijd al afgevraagd wat ze zouden doen als de bus vol zou zijn. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaaf. Ik stap altijd een halte eerder in zodat de bus nog niet vol is haha.
    Het sneeuwt hier nu keihard, ik hoop dat ik morgen niet met de bus kan.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Gaaf. Ik stap altijd een halte eerder in zodat de bus nog niet vol is haha.
    Het sneeuwt hier nu keihard, ik hoop dat ik morgen niet met de bus kan.

    Same here


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eén keertje en toen was ik enorm blij. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NikkiPedia schreef:
    Gaaf. Ik stap altijd een halte eerder in zodat de bus nog niet vol is haha.
    Het sneeuwt hier nu keihard, ik hoop dat ik morgen niet met de bus kan.


    mee eens :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    nice


    uh ja een keer ik zat in de bus met nogpaar vrienden normaal doet me bus 10 min over om uit het stadje waar mijn logeer adres is te komen. drie uur later we waren nog steets in dat stadje. de buschauffeur wert echt sagie er van. oke mensen dit wort niks ik draai om we gaan terug. lol hij naar de centralen gebeld van dat hij omdraaide. hij heeft iedereen naar huis gebracht echt tot de deurxD. woeeei (yeah) lekker vrij lang weekeind.

    trouwens ik ben vandaag sneeuwvrij samen met me broertje nikkie
    twerwijl de rest van de school gewoon om 9uur er moeten zijnxD:P

    ahaha lang weekeind morgen is de school dicht(Y) (yeah)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 11:00 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Cuwl!
    Ik ben nog nooit sneeuwvrij ofzo geweest, en ik ga met de fiets naar school T_T Want ik woon in de stad, en mijn school is dichtbij..
    Maar ik ben vandaag vrij, want ik heb geen examens :3
    Maargoed, morgen moet ik er wél weer doorheen .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij ons maakte het de school niet uit of de bussen reden of niet, je zorgde er maar voor dat je op school kwam, want de sneeuw was geen excuus om niet te komen. De enige keer dat ik vrij was door het weer, was toen met die herfststorm, maar dat kwam omdat het dak van de school ingestort was, alle platen loswaaiden en onze school een gevaar was :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn school staat aan de overkant van mijn huis, dus loop ik altijd. Dan moet ik heel wat doen om uit te leggen dat ik niet kan komen vanwege de bus :3
    Maar wel leuk voor jouw!


    To live would be an awfully big adventure

    Haha, chill :'D

    Nah, wel dat de treinen niet meer reden door de sneeuw, toen ging ik ook maar weer naar huis en dook meteen mijn nest weer in :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nooit mijn halte is de 1e -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb dat nooit, want ik moet gewoon fietsen. En de metro-mensen wel met hun fake vertraging-briefjes hé... .__.


    Hope goes lost but never dies.