• Gisteren besefte ik hoe erg ik onze hond mis. En ik wil dus eigenlijk wel een andere hond, dus ik ging eens rondkijken op internet. En toen kwam ik eentje tegen en ik was direct verliefd. Liet ik hem aan mijn mama zien en zij vond hem ook heel lief, alleen ze wilt geen hond. Maar ik wil hem echt graag, ik wil zelfs mijn Kerst cadeautjes er voor opgeven.

    Iemand enkele tips om mijn moeder over te halen?
    Dit is hem trouwens. http://dieren.marktplaza.be/honden/Mopshond-pups-19539475.htm

    Saph schreef:
    Holy crap, 150 euro? :W
    Geef mij maar katjes.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou goed nadenken voor ik er zo een neem, als ik jou was. Een vriendin van me is er helemaal door geobsedeerd en wil er heel graag één, maar ze worden supersnel ziek, vragen veel verzorging etc.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Saph schreef:
    Holy crap, 150 euro? :W
    Geef mij maar katjes.


    Sparta was 550 euro ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Sparta was 550 euro ;x


    Mijn Maddy kostte €275. Maar goed, het geld was het waard. <3

    MiyaviLove schreef:
    (...)

    Mijn Maddy kostte €275. Maar goed, het geld was het waard. <3


    Haha, Sparta is mijn kat en het is een raskat, want mijn moeder wilde dat heel graag. Dus maakten mijn stiefvader en moeder een deal; een kat tegen een tv. Ik kwam er het beste uit, een kat én een nieuwe tv x'D

    Maar geloof me, heel langdurig en intensief zeuren werkt ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Blijve zagen ^^ is bij mij gelukt ^^
    mn hond koste wel iets meer :$


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Saph schreef:
    Holy crap, 150 euro? :W
    Geef mij maar katjes.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    €150,- voor een hond is echt een koopje hoor. Luna is een golden retriever met stamboom en die was €450,-

    En tips om je moeder over te halen? Ik was heel wanhopig en zei op een gegeven moment: "Mam, kom op! We leven maar 1 keer, waarom kan dat niet met een hond?"
    En dat deed iets met haar waarschijnlijk want twee maanden later kregen we de hond. :)


    Here & Now

    Saph schreef:
    Holy crap, 150 euro? :W
    Geef mij maar katjes.

    Ik wil katten en die kosten minstens 1000 euro :')

    OT: Zo veel mogelijk smeken ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maitreya schreef:
    €150,- voor een hond is echt een koopje hoor. Luna is een golden retriever met stamboom en die was €450,-

    En tips om je moeder over te halen? Ik was heel wanhopig en zei op een gegeven moment: "Mam, kom op! We leven maar 1 keer, waarom kan dat niet met een hond?"
    En dat deed iets met haar waarschijnlijk want twee maanden later kregen we de hond. :)

    Ons hondje was ook zo rond die prijs, yorks terrier ofzo (:
    Heel klein mormel;P
    En dan was het nog een koopje, want et bazinnetje kon op elk moment overlijden. Dus alle puppy's waren niet zo duur


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yoda schreef:
    (...)

    Sparta was 550 euro ;x


    What the fuck Sam o.o

    ik zoek op zeelandnet.nl naar gratis kittens, en voila, i has cats. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMG wat een snoepie!(H)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Je geeft je kerstcadeautjes ervoor op? Dat is net alsof je zegt dat je er wel héél veel voor wilt, nou, dat is het niet. Een hond heb je voor het leven en is niet alleen "leuk" voor kerst. Dat vergeten veel mensen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yoda schreef:
    Ik vind dat echt rottige gedrochten >.<
    Maar praat op je ouders in, blijf zeuren en laat merken hoe graag je dat hondje wilt. Mijn ouders geven dan meestal na een tijdje wel in x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay