• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora

    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:43 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Back!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Anyone still here?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk toe hoe Cassie de eerste stap zet op de richel en ik druk mezelf dichter tegen Saph aan, hou mijn armen stevig om hem heen.
    Alsjeblieft Cassie, val niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Fayan zat doodsbang tegen Saph aangedrukt, en ik grijnsde onwillekeurig. Dario zat rustig met Aurora op schoot, die maakte zich geen zorgen. Kende me langer dan vandaag, wist wel beter. Klimmen was niet moeilijk, en dus draaide ik me half om - waarbij ik trouwens nogal over de rand hing - en keek naar Fayan en Saph met een brede grijns op mijn gezicht. 'Heb je hoogtevrees, of zo?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Stiekem vind ik het heel jammer dat Cassie niet gewoon mijn buurmeisje is (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Nee! Ik ben bang dat jij valt! Kijk voor je en doe niet zo eng!" riep ik terug. Ze hing wel héél erg over die rand heen en ja, daar maakte ik me zorgen om. Ik zag Cassie echt als mijn kleine zusje of zo, dus ik wilde niet dat haar iets overkwam. Of dat ze gevaarlijke dingen deed. En daar viel dit zeker onder, maar we hadden geen keuze.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Lachend draaide ik weer terug en schuifelde rustig verder. Meestal deed ik gewoon net alsof ik niet bang was, maar dit vond ik gewoon écht prima. Na een tijdje stak ik mijn handen in de lucht - na mezelf ervan verzekerd te hebben dat mijn voeten stevig stonden, natuurlijk - en zwaaide even. Hoewel ik niet omkeek, wist ik wel dat het gezien was. Dario's bulderende lach schalde door de grot.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Oh my god, kon ik Cassie nu maar terug slepen. De enige houvast die ze had was met haar voeten, haar handen zwaaiden achteloos naar me en Dario lachte hard. Ik vond het allesbehalve grappig en wendde mijn blik af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Schaterend van het lachen plaatste ik mijn handen weer tegen de rots en ging verder. 'Misschien moet ik een stukje boven de richel verdergaan, anders,' stelde ik voor. 'Om het wat spannender te maken.' Nou, dat zou ik dus niet doen, maar het was een leuk idee. Zou ik wel een keer uitproberen als er geen gapend gat onder mijn voeten zat.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 19:30 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Cassie, alsjeblieft, schiet nou op - NEE, niet opschieten, rustig aan doen en concentreren, maar maak het alsjeblieft niet zo eng!" Dario lachte me glashard uit en aan zijn gezicht zag ik dat ik me echt onnodig zorgen maakte, maar we hadden altijd nog Snow. Wie weet wat hij ging doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Mmm-mm. Maak je maar geen zorgen, hoor. Weet je wel op hoeveel dingen ik voor de lol geklommen ben? Je weet wek, rotsen, bomen, bergen. Daken. Ik klim altijd op daken - dat is grappig, kan je de hele stad zien. En ik flikker al sinds mijn veertiende nergens meer vanaf.' Ondertussen was ik al iets verder dan halverwege.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ah gatver, mijn kat heeft weer op de vloer gekotst.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ewww! o.o Dat stinkt altijd zo erg D:

    Fayan - Stylist
    "Het hoeft maar één keer te gebeuren..." antwoordde ik daarop. Eén verkeerde beweging en dag dag Cassie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Als Cassie van een rots valt, is ze waarschijnlijk gewoon gesprongen,' bemoeide Dario zich ermee. 'En dat zie ik voorlopig niet gebeuren.' 'Wie weet - vliegen lijkt me leuk. Maar waarschijnlijk zou het gewoon een hoop troep geven, en dan zou ik die zelf weer moeten opruimen... Dus nee, dank je feestelijk.' Driekwart van de afstand was inmiddels al overbrugd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.