• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora

    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:43 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *pakt wandelstok af, en steekt tong uit naar jou en oude man*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *pakt reserve en slaat op hoofd ;D*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Okay, ik moet naar een verjaardag ;x Ciao <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ciao!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Allo, komen jullie over een half uurtje even kijken? Dan heb ik weer een computer ipv deze mobiel want ik kan niet typen op dit ding xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ahaha. Ik heb natuurkundeshit, en die defenities moet ik echt nog leren D:
    Duits lukt wel, alle woordjes ken ik, grammatica is freaking simpel^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Time is up.
    You lost.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sorreh, er kwamen ineens mensen eng doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eng?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    gas = Een toestand waarin water of een andere stof in verkeert, bijvoorbeeld waterdamp.
    vast = Een toestand waarin water of een andere stof in verkeert, bijvoorbeeld ijs.
    vloeibaar = Een toestand waarin water of een andere stof in verkeert, tussen gas en vast in.
    fase = Zo noem je een toestand waarin water of een andere stof in verkeert.
    moleculen = Hele kleine deeltjes waar stoffen uit bestaan.
    faseovergangen = Het veranderen van water of een andere stof van de ene fase naar de andere.
    leidingwater = Water dat bijvoorbeeld gebruikt wordt om voedsel klaar te maken, jezelf en je kleding te wassen, de wc door te spoelen enz.
    concentratie = Het aantal gram opgeloste stof in één liter water.
    giftig = Zo noem je een stof als deze schadelijk is als je een kleine hoeveelheid binnen krijgt.
    dosis = De hoeveelheid waarbij een stof giftig is.
    grondwater = Water dat door de grond is gezakt.
    oppervlaktewater = Hierin zit veel verontreiniging, bijvoorbeeld zwevend vuil, algen en ziekteverwekkers.
    suspensie = Een mengsel van water en onoplosbare stoffen.
    bezinken = Hierbij laat je water met onoplosbare stoffen stil staan. Die stoffen zakken dan naar de bodem. Het heldere water kun je voorzichtig afschenken.
    filtreren = Hierbij doe je een filter in een trechter. Onoplosbare stoffen (het residu) blijven achter in het filter. Water en oplosbare stoffen gaan hier wel doorheen.
    adsorberen = Hierbij verwijder je oplosbare stoffen uit water. Hiervoor heb je bijvoorbeeld actieve koolstof (norit) nodig. Hieraan blijven de stoffen kleven. Daarnaar kun je dit alles weer filtreren.
    regenwater = Als de waterdruppels waaruit wolken bestaan te groot en te zwaar worden, vallen ze als dit zoete water naar beneden.
    zeewater = Dit water bevat grote hoeveelheden zout.
    indampen = Een scheidingsmethode. Je kookt het water met opgeloste stoffen. Die blijven achter als het water verdampt.
    destilleren = Het opvangen en afkoelen van waterdamp. Je krijgt dan zuiver water. Dit kun je doen na een indamping.
    vriespuntdaling = Dit is van toepassing bij water als er zout op komt. Dit kun je doen als het gevroren heeft. Dit is ook de reden dat zeewater pas onder de -2°C bevriest.
    zure regen = Dit ontstaat als het water in de lucht samenkomt met onder andere zwaveldioxide en stikstofoxiden.
    zure oplossingen = Dit zijn onder andere citroensap en azijn. Ze smaken heel erg zuur.
    zuurgraad; pH = Dit geeft aan hoe zuur een oplossing is. Dit is een getal tussen 0 en 14.
    indicator = Een stof die de aanwezigheid van een andere stof bijvoorbeeld een zuur aantoont, meestal doordat de kleur verandert.
    emulsie = Een mengsel van twee vloeistoffen, waarbij de ene vloeistof als kleine druppeltjes is verdeeld in de andere vloeistof. Dit is altijd troebel.
    emulgator = Dit heb je nodig als je bijvoorbeeld water en olie te mengen. Het bestaat uit een kop een een staart.
    hydrofiele stof = Een stof die met water mengt.
    hydrofobe stof = Een stof die niet met water mengt.


    En dat, moet ik nu voor morgen kennen D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yep. Mag ik ze allemaal nog even gedag zeggen, na een kwartier klaar, zitten mijn ouders ondertussen alweer aan een nieuw kopje koffie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Weirdness :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *kijkt naar Laura's onlineheid*
    Laura, als je dit leest, don't you dare leaving. Ik ga even douchen, but I'll be back soon :'D

    Und totzo Lis ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Back! Anybody here?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Cassie
    'Watje,' mompelde ik, wat me een boze blik van Saph opleverde. 'Aangezien niemand de moeite heeft genomen om de medicijnen te pakken, en ik zo het idee heb dat Fayan daar ook niet echt zin in heeft, ga ik hem wel halen. Mag ik ook nog op het slingerding - yay!' Vrolijk greep ik een van de kettingen en zwaaide lachend naar de overkant.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.