• zoek story's. Ik heb maar zin in 3 soorten.
    - Hongerspelen
    - Twilight
    - Echte pure drama
    Ja daar houd ik van. Aub niet met andere dingen aan komen te zetten. Je kunt proberen maar zo ie zo geen
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Tokio Hotel
    Thanks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn.
    Want zelfs buiten de arena ben je niet veilig.


          Saph Amero was als dertienjarig jongetje een tribuut in de Honger Spelen. Het was de negentiende editie, het jaar waarin hij als winnar terug naar district vier mocht. Maar de spelen waren meedogenloos en hard geweest. Het sterke, snelle jongetje groeide op tot een paranoïde mentor, een man die overal gevaar in zag.
          Dit verhaal volgt Saph tijdens de 27ste Honger Spelen. Hij is opnieuw mentor van District vier. Hier ontmoet hij Fayan, een Capitoolse stylist, waarbij hij direct zijn keel probeert door te snijden.
          Als Fayan dan toch de enige persoon die te vertrouwen is blijkt te zijn, begint Saph aan het plan waar hij jaren aan gewerkt heeft. Om de Hongerspelen tot een einde te brengen.


    - Soundtrack
    - Bevat homoseksualiteit
    - Hongerspelen Fanfictie
    - Originele karakters
    - Naar een idee van Escritura en Fayan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wel heel kort: alone (drama)

    Deze story is nog niet begonnen, maar zodra 'ie begint zal er naast liefde ook zeker wat drama aanwezig zijn:



    With lots of love. The story of two beloved.



    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic


    Het is een waargebeurd drama verhaal. Ik weet niet of je daar van houdt?(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Hungergames stories: deze en deze. Ik werk zelf momenteel aan deze Hungergames story, maar hiervan heb ik nog geen hoofdstukken online gezet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    lees je niet ook heel toevallig glee
    je moet eens bij deze story kijken, die is geweldig


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb een verhaal over Alice en Jasper, maar daar ben ik een tijdje geleden mee vastgelopen. Die wilde ik binnenkort wel gaan hervatten ;o


    Life is hard and then we die

    Iedereen bedankt. ik heb nu een paar leuke gevonden. ALs er nog meer tips zijn die altijd welkom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]

    I hope you enjoy !!!


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    http://www.quizlet.nl/stories/70667/and-we-danced-on-broken-glass/

    enjoy (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Als je even geen zin hebt in een zwaar verhaal, hier een raadspelletje :)



    Van elke categorie is er al eentje, maar niemand heeft ze ooit door elkaar gegooit, tot nu.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Een story over een jongen die 'anders' is dan zijn leeftijdsgenoten. Hij is gek op boeken en gedichten en leeft vooral in zijn hoofd. Door zijn klasgenoten wordt hij gepest. Uiteindelijk drijft dit hem tot zelfmoord, maar zijn poging mislukt. Zijn omgeving is geschrokken en hij komt in een inrichting terecht. Hier leert hij veel over 't leven en hoe hij ermee om moet gaan.

    http://www.quizlet.nl/stories/70830/when-all-is-black

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:34 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.