• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Blijkbaar wel ja. Ik vind het echt rot voor jou en je vriend, maar ik kan me niet voorstellen dat zijn moeder dit zomaar doet. Misschien heeft ze een reden?


    Ik ken er meerdere, waarvan ik denk dat het zo is.
    Jaloersie, egoisme, en hem niet willen loslaten.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar misschien heeft gabriella nog al veel aan haar hoofd?

    You know why


    Sorry maar ik kan haar begrijpen.


    Stop met doen alsof ze je beste vriendin is en je haar door en door kent terwijl je haar 1 of 2 keer AAN DE TELEFOON nog wel hebt gesproken.
    Het is ook niet zo netjes om haar naam hier zo neer te zetten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Stop met doen alsof ze je beste vriendin is en je haar door en door kent terwijl je haar 1 of 2 keer AAN DE TELEFOON nog wel hebt gesproken.
    Het is ook niet zo netjes om haar naam hier zo neer te zetten.



    Doe ik niet.

    Hale schreef:
    (...)


    Doe ik niet.


    Doe je wel. :W


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Doe je wel. :W


    Nee.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ken er meerdere, waarvan ik denk dat het zo is.
    Jaloersie, egoisme, en hem niet willen loslaten.


    Zo zijn vrijwel alle moeders, totdat ze zich realiseren dat hun kind ook gevoelens heeft. Jaloezie zal het niet zijn, eerder het niet los willen laten van haar kind. Ik denk het haast niet aangezien jullie al best volwassen zijn, maar misschien is hij jouw eerste vriendje of jij zijn eerste vriendinnetje? Dat zou een boel verklaren, omdat ouders het dan nog niet zo gewend zijn van hun kind. Tja, ze zal het beste wel met hem voorhebben maar om het nou op deze manier te laten merken...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.


    Leg dan eens uit wat je wél doet.


    Your make-up is terrible

    Dat is erg kut.
    Ik heb zelf geen respect voor mijn ouders, met reden, dus ik heb niet echt goed advies.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het inderdaad een beetje raar van je moeder dat ze Nikki niet accepteert en zo, misschien moet je een keer met haar praten en haar zeggen dat je ook groter wordt en dat ze moet accepteren dat je toch een keer het huis uitgaat :3


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)

    Leg dan eens uit wat je wél doet.


    Mijn mening geven.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Zo zijn vrijwel alle moeders, totdat ze zich realiseren dat hun kind ook gevoelens heeft. Jaloezie zal het niet zijn, eerder het niet los willen laten van haar kind. Ik denk het haast niet aangezien jullie al best volwassen zijn, maar misschien is hij jouw eerste vriendje of jij zijn eerste vriendinnetje? Dat zou een boel verklaren, omdat ouders het dan nog niet zo gewend zijn van hun kind. Tja, ze zal het beste wel met hem voorhebben maar om het nou op deze manier te laten merken...


    Wel jaloersie, ze is zelf gescheiden maar heeft nu wel een vriendin. Wij hebben nog een relatie zonder al te veel verantwoordelijkheden en plichten.
    Ik ben zijn eerste vriendinnetje ja, dat is ook moeilijk. Maar ze kan hem echt niet loslaten.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn mening geven.


    Vertel eens waar je mening op gebaseerd is?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wel jaloersie, ze is zelf gescheiden maar heeft nu wel een vriendin. Wij hebben nog een relatie zonder al te veel verantwoordelijkheden en plichten.
    Ik ben zijn eerste vriendinnetje ja, dat is ook moeilijk. Maar ze kan hem echt niet loslaten.


    Dan zal ze dat toch echt moeten leren, want je lijkt me - uit de vele "Ik-vind-Nikki-geweldig" reacties / topics kan ik echt wel opmaken dat je hem niet als je slaafje gebruikt. Oh jee, nu krijg ik SM gedachten, moet. stoppen. nu. meteen.
    Negeer dat laatste maar, komt door Chris :Y). Kan ze niet op een soort cursus gaan? "Hoe-laat-ik-mijn-kind-los"??? (weet niet of dat bestaat hoor)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Dan zal ze dat toch echt moeten leren, want je lijkt me - uit de vele "Ik-vind-Nikki-geweldig" reacties / topics kan ik echt wel opmaken dat je hem niet als je slaafje gebruikt. Oh jee, nu krijg ik SM gedachten, moet. stoppen. nu. meteen.
    Negeer dat laatste maar, komt door Chris :Y). Kan ze niet op een soort cursus gaan? "Hoe-laat-ik-mijn-kind-los"??? (weet niet of dat bestaat hoor)


    Haha omg. x'D Maar dat is inderdaad zo.
    Lol, geef haar een boek erover en ze zal het lezen en precies opvolgen, daar bestaat haar opvoeding namelijk uit. Boeken en tijdschriften over opvoeding.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vertel eens waar je mening op gebaseerd is?


    Die keren dat ik haar aan de telefoon heb gehad en ze zie dat ze er alles aan zou doen zodat ik en Stephen konden meeten.

    En nog iets maar dat gaat niet iedereen aan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:45 ]