• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cockney schreef:
    Ik snap dat je boos op en haar bent en ik vind het ook niet eerlijk van haar dat ze zo doet over je relatie.
    Maar ze blijft wel je moeder en ik vind het ook behoorlijk naaiend van jou dat je zo over haar praat.

Dit dus.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Hale schreef:
    (...)

Ja maar misschien heeft gabriella nog al veel aan haar hoofd?

You know why

Sorry maar ik kan haar begrijpen.

Ik snap niet waarom je ruzie uitlokt, Kaniesha. Misschien hè, misschien (ik zeg niet dat het zo is, laat me wel even uitpraten) mag die mevrouw Nikki niet en is Mitchell daar de dupe van (Nikki trouwens ook, want het lijkt me voor haar ook heel kut en ik kan uit ervaring spreken dat het niet leuk is als schoonouders kut doen).

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Priemgetal schreef:
    (...)

Ik snap niet waarom je ruzie uitlokt, Kaniesha. Misschien hè, misschien (ik zeg niet dat het zo is, laat me wel even uitpraten) mag die mevrouw Nikki niet en is Mitchell daar de dupe van (Nikki trouwens ook, want het lijkt me voor haar ook heel kut en ik kan uit ervaring spreken dat het niet leuk is als schoonouders kut doen).

Doe ik niet.

Ik zeg dat ik weet dat ze een heel lieve vrouw is die nogal veel shitt aan haar hoofd heeft.

Hale schreef:
    (...)

Doe ik niet.

Ik zeg dat ik weet dat ze een heel lieve vrouw is die nogal veel shitt aan haar hoofd heeft.

In jouw ogen is ze heel lief, maar de meeste vrouwen doen zich lief voor. Je hebt geen dee hoe ze als ze alleen met Mitchell is en ik heb dat ook niet. Als ik het zo hoor van hem, zit die vrouw idd met heel veel problemen. Maar dat hoeft ze niet op haar kind af te schuiven.

Ik ben gemeen xoxo

Asmodeus schreef:
    (...)
    In jouw ogen is ze heel lief, maar de meeste vrouwen doen zich lief voor. Je hebt geen dee hoe ze als ze alleen met Mitchell is en ik heb dat ook niet. Als ik het zo hoor van hem, zit die vrouw idd met heel veel problemen. Maar dat hoeft ze niet op haar kind af te schuiven.

Dit dus. You're great, Asmodeus. Je haalde me de woorden uit de mond.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Wees voorzichtig met wat je wens, voor je het weet is ze er niet meer.
    Je bent nu boos maar je kent haar kant niet, je kan niet in haar hoofd kijken. Wie weet is er wel wat, misschien is Nikki niet goed voor je en zie je dat zelf niet maar zij wel. Ik weet het natuurlijk ook niet, maar je moet niet zo over je moeder praten. Wees blij dat je er een heb. Ik heb er alles voor over om weer een moeder te hebben, ook al doet ze zo.

Misschien moet je even rustig gaan zitten en praten, normaal.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik snap dat mensen hier op Quizlet het niet leuk vinden dat Mitchell zo over zijn moeder praat, maar dat is niet bepaald het onderwerp van dit topic. Mitchell zou er veel meer aan hebben als je daar doorheen zou lezen en eens met nuttige dingen komt.(':

Anyways, ik heb zelf ook niet echt iets nuttigs, sorry. Ik denk dat je inderdaad, zoals meerder hier al zeggen, moet vragen of je moeder soms iets tegen Nikki heeft. Wie weet zijn er wel vooroordelen die haar in de weg zitten en waarvan jullie kunnen bewijzen dat 't niet zo is.

everything, in time

Asmodeus schreef:
    (...)

Precies.
    En zoveel problemen heeft ze nou ook weer niet, ik weet niet waar je dát vandaan haalt, but anyway, die problemen zou ze dan alsnog niet op haar kinderen mogen projecteren.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Precies.
    En zoveel problemen heeft ze nou ook weer niet, ik weet niet waar je dát vandaan haalt, but anyway, die problemen zou ze dan alsnog niet op haar kinderen mogen projecteren.

Misschien niet, maar het is ook maar een mens. Mensen maken fouten en zijn niet perfect. Dat ken je niet van ze verwachten, ook al is het een ouder.
    Ik snap dat het kut is, maar je kan ook overdrijven. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is, wij niet maar jij ook niet. Je kan niet in haar hoofd kijken.
    Het is stom dat ze zo doet, maar hoe hij en jij doen klopt ook niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Moeders zijn gwn wezens, die er alleen maar zijn om je tegen te werken.

Hoewel ik blij ben dat ik tegenwoordig wel beter met dr om kan gaan dan eerst... als je altijd ruzie hebt met iemand waarmee je in huis woont, is ook niet gezellig.

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen is: Ga een keer goed met haar praten en vraag waarom ze zich zo gedraagt tegenover Nikki.

Travel far enough, you'll meet yourself

Frigga schreef:
    (...)
    Misschien niet, maar het is ook maar een mens. Mensen maken fouten en zijn niet perfect. Dat ken je niet van ze verwachten, ook al is het een ouder.
    Ik snap dat het kut is, maar je kan ook overdrijven. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is, wij niet maar jij ook niet. Je kan niet in haar hoofd kijken.
    Het is stom dat ze zo doet, maar hoe hij en jij doen klopt ook niet.

Ik doe altijd heel aardig en beleefd tegen haar, vorige keer had ik zelfs cake gebakken en een deel aan haar gegeven voor bij haar en haar vriendin. En toch heeft ze schijnbaar ergens iets tegen me. In mijn gezicht doet ze poeslief en zegt ze heel schijnheilig; 'Het ligt niet aan jou hoor.' Maar tegen Mitchell maakt ze allemaal aanmerkingen dat ze mij niet mag.

Your make-up is terrible

dat probleem hebben mijn vriend en ik ook...zijn moeder schijnt mij niet te mogen...het enige verschil is dat mijn vriend zich er absoluut niks van aantrekt en pas meld dat hij er niet is als hij al bij mij is...zo erg is het al tussen hen...

het enige wat je kan doen is met haar praten en als dat niet helpt het voor zover mogelijk vermijden nikki mee naar huis te nemen of tegenover je moeder te verzwijgen dat je naar nikki gaat of leuke dingen met nikki gaat doen...dat is het enige wat ik zo op dit moment van bedenken...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Assassin schreef:
    (...)

Ik doe altijd heel aardig en beleefd tegen haar, vorige keer had ik zelfs cake gebakken en een deel aan haar gegeven voor bij haar en haar vriendin. En toch heeft ze schijnbaar ergens iets tegen me. In mijn gezicht doet ze poeslief en zegt ze heel schijnheilig; 'Het ligt niet aan jou hoor.' Maar tegen Mitchell maakt ze allemaal aanmerkingen dat ze mij niet mag.

Wil je dan dat ze recht in je gezicht zegt dat ze je een kut wijf vind? Tuurlijk niet, wat zij doet is ook aardig en beleeft zijn. Jij doet nu het zelfde als zij doet.
    Ik zeg alleen dat het ook maar een mens is, dat wij, jij, ik, hij, iedereen, niet voor haar kunnen oordelen omdat wij niet in haar hoofd kunnen kijken. Dat jullie,of alleen hij en zijn moeder, rustig moeten gaan praten en dat hij blij moet zijn met een moeder en niet zo over haar moet praten

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:10 ]

Frigga schreef:
    (...)
    Wil je dan dat ze recht in je gezicht zegt dat ze je een kut wijf vind? Tuurlijk niet, wat zij doet is ook aardig en beleeft zijn. Jij doet nu het zelfde als zij doet.
    Ik zeg alleen dat het ook maar een mens is, dat wij, jij, ik, hij, iedereen, niet voor haar kunnen oordelen omdat wij niet in haar hoofd kunnen kijken. Dat jullie,of alleen hij en zijn moeder, rustig moeten gaan praten en dat hij blij moet zijn met een moeder en niet zo over haar moet praten

Ik heb liever dat ze het eerlijk zegt dan achter mijn rug om ja. Dan valt er misschien nog wat aan te doen. Maar zo niet.
    En weet je, omdat hij toevallig een moeder heeft, betekent niet dat hij er blij mee moet zijn omdat jij er geen heeft. Niet lullig naar jou bedoeld hoor, maar is het echt beter om een kutte moeder te hebben dan geen moeder?

Your make-up is terrible