• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik er ben, zitten we meer beneden dan als ik er niet ben, dan zit hij boven de hele avond achter msn met mij.

    En dat is altijd al zo geweest. Ik zit boven, zij beneden. Dat was al zo lang voordat ik Nikki leerde kennen. EN daar heeft ze nooit problemen mee gehad.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 11:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zeggen alleen mensen met aardige moeders. Zo was ik in het begin ook tegenover zijn moeder, maar nu zie ik ook in hoe egoistisch ze is, ze trekt zichzlf altijd voor haar kinderen. Dat hoort een moeder toch niet te doen?


    Dat is echt bullshit. Ik heb ook zo mijn momenten dat ik mijn moeder wil afmaken, maar dat betekend niet dat ik haar haat? Ik vind haten een erg groot woord dat mensen te vaak gebruiken. Je bent toch volwassen? Je moeder heeft ook en leven hoor. Ik heb een vriendin en die ouders zijn er nooit, omdat die gewoon een ander leven leiden, nou en ze heeft ermee leren leven. Maar daarom haat ze dr moeder niet?


    To infinity and beyond •

    Zaynmania schreef:
    (...)

    Dat is echt bullshit. Ik heb ook zo mijn momenten dat ik mijn moeder wil afmaken, maar dat betekend niet dat ik haar haat? Ik vind haten een erg groot woord dat mensen te vaak gebruiken. Je bent toch volwassen? Je moeder heeft ook en leven hoor. Ik heb een vriendin en die ouders zijn er nooit, omdat die gewoon een ander leven leiden, nou en ze heeft ermee leren leven. Maar daarom haat ze dr moeder niet?


    Ja, maar die laten hun kind gewoon hun eigen weg zoeken, neem ik aan? Mitchell mag dat niet. Hij mag zelf geen fouten maken, niets uitproberen. Nja, je snapt het toch niet.


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 11:28 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik er ben, zitten we meer beneden dan als ik er niet ben, dan zit hij boven de hele avond achter msn met mij.

    En dat is altijd al zo geweest. Ik zit boven, zij beneden. Dat was al zo lang voordat ik Nikki leerde kennen. EN daar heeft ze nooit problemen mee gehad.

    ^ Lees

    Zaynmania schreef:
    (...)

    Dat is echt bullshit. Ik heb ook zo mijn momenten dat ik mijn moeder wil afmaken, maar dat betekend niet dat ik haar haat? Ik vind haten een erg groot woord dat mensen te vaak gebruiken. Je bent toch volwassen? Je moeder heeft ook en leven hoor. Ik heb een vriendin en die ouders zijn er nooit, omdat die gewoon een ander leven leiden, nou en ze heeft ermee leren leven. Maar daarom haat ze dr moeder niet?

    Pffft, die mag tenminste haar eigen leven leven. Dat kan ik niet eens, ik moet me altijd houden aan haar idiote regels. Ik mag niet eens uitslapen als ik om 12 uur pas naar school moet D:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 11:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    vraag je moeder eens waarom ze een hekel aan nikki heeft? het slaat toch nergens op. als ze geen goede reden kan geven zou ik er echt schijt aan hebben en gewoon doen wat ik zelf wil. en pootjes thuis he, je moeder in het ziekenhuis slaan heeft niet zoveel zin


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb sterk het gevoel dat je moeder nikki niet mag.
    Het is belachelijk dat ze zo doet, het is jou leven en als jij gelukkig bent met nikki, moet ze achter je staan !
    Je moeder is er om je te steunen en niet om jou en je vriendin de grond in te boren.
    Ik hoop dat het snel goed komt ! Want Nikki lijkt me echt een hele aardige meid!
    Hoe denkt je vader er eigenlijk over ? miss kun je met hem erover praten ofso ?:X


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar die laten hun kind gewoon hun eigen weg zoeken, neem ik aan? Mitchell mag dat niet. Hij mag zelf geen fouten maken, niets uitproberen. Nja, je snapt het toch niet.

    Ja, dat idee heb ik ook gekregen. Ik vind 't alsnog goed dat hij luistert naar zijn moeder, want ik had dat waarschijnlijk niet gedaan.
    Besides, omdat 'haar kop me niet anstaat' is not valid, als 't aan mij ligt. Kutargument.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, ik heb het gevoel dat ik hier ongeveer de enige ben die snapt dat jij zo over je moeder praat. Ja, akkoord, het is je moeder, en je hebt er maar één, maar ik haat mijn moeder soms ook enorm. En ik snap heel goed dat als ze zo doet, jij zo over haar praat. Het is niet omdat het je moeder is dat ze kan doen wat ze wilt, natuurlijk.
    Maar oké. Zelf zou ik dan sowieso toch een manier zoeken om bij mijn lief te zijn (we doen even alsof ik er een heb. -gayhand), maar ik weet niet of dat voor jou nog haalbaar is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap dat je boos op en haar bent en ik vind het ook niet eerlijk van haar dat ze zo doet over je relatie.
    Maar ze blijft wel je moeder en ik vind het ook behoorlijk naaiend van jou dat je zo over haar praat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zulk gedoe had ik ook om het weekend bij mijn vriend. Die moeder mocht mij niet omdat ik wel een schooldiploma heb. -.-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aaah... dat is echt niet leuk van je moeder, dat ze zo doet. Je moet gewoon goed met haar praten, waarom ze zo doet en of ze uberhaupt Nikki wel mag.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kan je niet op kamers gaan? ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:57 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, om alle dingen die er nogmeer gebeuen, heb je de rest niet gelezen? Hij mag niet doordeweeks met mij naar de stad maar wel met vrienden. Als ik er ben doordeweeks, flipt ze omdat haar planning zogenaamd door de war gaat terwijl ik voor het avondeten allang weer weg ben. Ze heeft verder niets met mij te maken.


    Ja maar misschien heeft gabriella nog al veel aan haar hoofd?

    You know why


    Sorry maar ik kan haar begrijpen.