• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Edward knikte. Ik liep op Edward af. Ik drukte de tv uit en keek naar Emmett die boos werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Kunnen jullie me gewoon niet even met rust laten?' Schreeuw ik en loop richting de trap om naar mijn 'slaap'kamer te gaan en daar tv te gaan kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik keek verbaasd Emmett na die boos weg liep. Dit was nit eens de bedoeling geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik liep naar mijn 'slaap'kamer en sprong op mijn bed. De afstandsbediening lag op mijn nachtkastje dus ik rijkte mijn hand ernaar uit, pakte hem en drukte op nummertje vijf. Honkbal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik liep naar boven. 'Emmett' zei ik zacht.
    [k ga ff haren fohnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Wat?' Zeg ik kort en blijf naar de tv staren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik deed voorzichtig de deur open. 'Emmett het spijt me het was maar een grapje. Ik had het al voor je opgenomen' zei ik zacht. Ik liep naar zijn bed en ging naast hem zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik luisterde naar Bella, maar deed net alsof ik tv keek en haar negeerde.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik werd wanhopig door Emmett die me negeerde. Ik zuchte verdrietig. 'Emmett alsjeblieft' fluisterdei k. 'Waar is Rosalie trouwens ik moet haar nog hebben'ze i iki zaht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Weet ik niet' mompel ik en haal mijn schouders op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Emmett' riep ik naar hem. Waarom deed hij ineens zo. Ik gaf het op voordat hij kon antwoorden. Dat zou hij toch niet doen. Ik liep zijn kamer uit en ging naast de deuro p de grond zitten. Ik trok mijn kniën overeind en legde er mijn hoofd op. Terwijl ik met mijn haren speelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Bella liep mijn kamer uit en ik draaide mijn hoofd naar de deur. Ik sprong op, liep naar de deur en stak mijn hoofd om het hoekje. 'Geintje' Roep ik. 'Eigen schuld' Lach ik en kijk naar haar gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik hoorde iemand opspringen en zag Emmetts hoofd om het hoekje verschijnen. 'Geintje eigenschuld'riep hij lachend en keek me aan. Ik voelde van binnen opgelucht maar meost ik hem geloven. 'Echt?' vroeg ik onzeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Nee, nep nou goed?' Zeg ik glimlachend en steek mijn hand naar haar uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik liet een klein glimlachje verschijnen. Hij stak zijn hand uit en ik pakte hem aan. Snel ging ik overeind. 'WEetje echt neit waar Rosalie is??"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan