• Oke, er zit dus een ''vriendin'' van me op school (C).
    Ze scheld me de hele tijd uit dat ik dik ben enzo (dat is echt niet waar want ik ben maar 43 kilo en ik ben 14 jaar.....
    Maar doordat ze dat zegt voel ik me wel dik.
    En steeds als ik terug zeg van je moet ophouden of HJB, dan zegt ze snel dat het een grapje was..
    ik heb ook nog een vriendin (R) daar kan ik goed mee opschieten.
    Alleen wil C, R van mij afpakken.

    Ze zegt ook zou van ''boks R, wij hebben lekker een 8 wij zijn de beste! maar ja W (ikxD) heeft een 3,5 dus zij is slecht.

    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Als ik een grote b3k geeft dan krijgen we ruzie en zorgt ze ervoor dat ze R van mij afp!!kt.
    En als ik zeg dat ze op moet houden zegt ze steeds dat ik een grapje maak:S.

    Weten jullie wat ik moet doen??

    Edit: C, is zegmaar de boosdoener xD

    x. (alvast bedankt)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:42 ]


    -

    Dus C en R zijn niet aardig? Laat ze vallen. Dat zijn van die huppelkutjes die stoer proberen te doen, maar dat niet zijn. Als je bij ze weggaat, komen ze wel naar je toe als ze je echt missen. Anders weet je dus dat ze echt geen goede vriendinnen zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Andere vrienden zoeken.


    (Be)lieve in (you)rself

    Eledhel schreef:
    Dus C en R zijn niet aardig? Laat ze vallen. Dat zijn van die huppelkutjes die stoer proberen te doen, maar dat niet zijn. Als je bij ze weggaat, komen ze wel naar je toe als ze je echt missen. Anders weet je dus dat ze echt geen goede vriendinnen zijn.


    Ik mag alleen C niet ik kan juist heel goed met R opschieten alleen is C denk ik daar jaloers op


    -

    DarkTimes schreef:
    Andere vrienden zoeken.


    dat gaat een beetje moeilijk als zowat de hele klas je niet mag...


    -

    Eledhel schreef:
    Dus C en R zijn niet aardig? Laat ze vallen. Dat zijn van die huppelkutjes die stoer proberen te doen, maar dat niet zijn. Als je bij ze weggaat, komen ze wel naar je toe als ze je echt missen. Anders weet je dus dat ze echt geen goede vriendinnen zijn.


    comfort in c h a o s

    Eledhel schreef:
    Dus C en R zijn niet aardig? Laat ze vallen. Dat zijn van die huppelkutjes die stoer proberen te doen, maar dat niet zijn. Als je bij ze weggaat, komen ze wel naar je toe als ze je echt missen. Anders weet je dus dat ze echt geen goede vriendinnen zijn.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zeg er wat van?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echte vriendinnen doen zoiets niet!


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Het staat niet duidelijk dat C juist R probeert af te pakken, dus dan begrijpen mensen je verkeerd :3

    Het beste zou zijn om ze gewoon idd te negeren voor een tijdje. R zal uiteindelijk je dus waarschijnlijk gaan missen, en wil weer met je om gaan. Misschien is het ook een goed idee om het er met R over te hebben zonder dat C erbij is, zo kun je ook weten wat zij vind.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wacht even...
    Begrijp ik het nou goed:
    R probeert C, die jou steeds uitscheldt, van jou af te pakken en begint daardoor jou ook te kleineren, zodat ze meer in de smaak bij C komt.
    Euhm...
    Laten vallen die handel. Dat is grote rotzooi die je niet moet hebben. Liever alleen, dan als pispaaltje bij die "vriendinnen".


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Jij weegt 43 kilo en ze zegt dat je dik bent?
    Luister heel goed naar me meisje, zij is STINKjaloers op jou.


    Life is hard and then we die

    Wiltshire schreef:
    (...)

    Ik mag alleen C niet ik kan juist heel goed met R opschieten alleen is C denk ik daar jaloers op


    Als iedereen dit nou eens leest, dat zou het toch moeten opvallen dat het probleem alleen C is. Het staat niet duidelijk in het topic, maar C probeert R af te pakken.

    Tenminste, dat lijkt mij het meest logische... of zit ik er nou naast?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Maar doordat ze dat zegt voel ik me wel dik.

    For the love of.. Gast. 43 fucking kilo. Dik? Ze zijn jaloers. Doe eens normaal, je zit tegen fucking ondergewicht aan. Laat ze vallen of geef ze een stoot, allebei. For the love of God, je leert je echte vrienden nog wel kennen op een dag; tot die tijd zit je op het middelbaar met meelopers en idioten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    C Is de boosdoener, R is de meeloper.:W High school sucks, smack them both.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    C Is de boosdoener, R is de meeloper.:W High school sucks, smack them both.

    And Lizz has spoken. (cat)