• Ashley Wright woont samen met haar moeder, broertje en zusje in een klein appartement in Lompoc, Californië. Ze moeten erg zuinig met geld omgaan om rond te komen, maar dan gebeurt er iets wat hun hele leven op de kop zet. Bovendien krijgt Ashley het ook nog in haar hoofd om te gaan studeren in Los Angeles. Hoe gaan ze dit oplossen?


    Nu heb ik wat vraagjes voor jullie;
    Lijkt dit je een leuk verhaal?
    Hoe orgineel vind je dit idee?
    Heb je suggesties voor eventuele gebeurtenissen?
    Zou je het verhaal willen lezen?
    Zo ja, moet ik het je laten weten als het online staat?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Reactie's zouden fijn zijn (A)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Dit is niet gemeen bedoeld, maar het is niet heel origineel, want het klinkt eigenlijk een beetje sprookjesachtig. Een arme familie wordt plotseling rijk. Maar als je iets goeds verzint lijkt het me wel een leuk verhaal. Je moet alleen oppassen dat het niet te saai wordt, en dus het tempo er een beetje in houden.
    Voor de gebeurtenissen heb ik geen suggesties, ik kan even niks verzinnen. En ik zou het wel willen lezen, gb me even als het er is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het een fanfiction verhaal, met een beroemdheid, ofzo?
    Dan zou ik het zeker willen lezen. Het is best wel orgineel, maar ik weet niet hoe lang je zo'n verhaal vol kan houden voor het saai word.
    En als je het doet, moet je me waarschuwen :a


    Wear a necklace of rope, side by side with me