• Rollen seven steps to heaven
    Autumn Naela Wilson, verhuist naar London met haar ouders, broer, zus, broertje en zusje. Ze openen een hotel en moeten hard aan werk willen ze het draaiende houden. Als ze van haar vader met haar broertje Sam naar een open training van Arsenal moet maakt ze een foto van Sam en meneer Fàbregas. Ze komt erachter dat hij in hun hotel heeft gelogeerd. Als ze elkaar voor een tweede keer tegenkomen beginnen ze een gesprek. Verder vertel ik nog niet ;p

    Rollen
    - Buurmeisje/vriendin, haar ouders hebben een café naast het hotel.
    Genisis
    - Vriendin die ze via het buurmeisje leert kennen (3x).
    xMiles, Emirates, Blaze
    - Vriendinnetjes van voetballers, wel van Arsenal (ong. 2x)
    RODEKAART, Skymaw
    - Zelfverzonnen rollen.
    Wise, Kate21, Nando9

    Invullen
    - rol
    - Naam + Achternaam
    - Leeftijd
    - Uiterlijk/Foto
    - Extra

    Je krijgt gb als je 'm hebt. Niet de snelste maar de beste!
    Neem abo

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 19:40 ]


    No guts no glory.

    en wat moet je invullen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    en wat moet je invullen?

    Ik heb het erbij gezet (;


    No guts no glory.

    ik ga invullen (;


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahah, die 'neem abo' is echt naai XD
    Kudojatter ;3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    rol; Vriendin Robin van Persie
    - Naam + Achternaam; Sanne [weet niet waarom ik mijn eigen naam gebruik X]] achternaam; weet niets! als ik iets weet zet ik het er gelijk neer! I promise!
    - Leeftijd; 24
    - Uiterlijk; Sanne heeft donkerbruin haar tot aan haar schouders. Ze heeft blauw groenachtige ogen en lange wimpers. url=http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=181023]Sanne[/url
    - Extra; Sanne is erg hyper, en vaak ook melig. Ze houd van feesten, en van alcohol. Ze word nooit dronken, omdat ze weet wat haar grens is. Ze heeft een hekel aan roken, dus ze blijft ook van rokers uit de buurt. Ook houd ze van zingen, ze houd van op het podium staan, omdat ze dan weer eens aandacht krijgt.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:09 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    - rol; Vriendin die ze via het buurmeisje leert kennen + Vriendin van meneer Torres.
    - Naam + Achternaam: Cassidy Lorette.
    - Leeftijd: 20.
    - Uiterlijk: Cassidy
    - Extra: Cassidy haar ouders hebben een eigen manege, plus ranch. Ze rijd daar ook vaak, en geeft les aan beginners voor meisjes en jongens van 12 á 14 jaar. Ze heeft ook zo Fernando leren kennen, want zijn nichtje wou op rijles, en soms leert Cassidy Fernando ook rijden, maar dat bakt nooit iets goed uit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - Rol: Dienstmeisje in het hotel
    - Naam + Achternaam: Delia Eames
    - Leeftijd: 17
    - Uiterlijk: Lang bruin haar, blauwe ogen, een warme glimlach, een klein slank figuur.
    - Extra: Delia is dol op fotograferen, het liefst maakt ze overal foto's van, dus ook van hotelgasten. In het begin heeft ze daar problemen meegekregen en nu doet ze het niet meer, maar voor de gein maakt ze soms een "foto" door met haar handen een "camera" vast te houden en "klik" te zeggen.


    Fat chance.

    - rol;Buurmeisje/vriendin, haar ouders hebben een café naast het hotel.
    - Naam + Achternaam; Jeliza-Rose Gillepsie
    - Leeftijd; 18 (goed?)
    - Uiterlijk: Jeliza-Rose heeft lang bruin haar wat krullend over haar schouders valt. Ze heeft groene ogen en een wat getinte huid. Ze is 1.69 lang en heeft een zandloperfiguur.
    - Extra; Als je Jeliza-Rose zou vragen wat haar hobbie's zijn dan is ze wel even bezig. Ze is heel actief en speels. Ze kent de hele hit-lijst uit haar hoofd en danst graag op ieder liedje dat ze hoort.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 12:37 ]

    Rol: Vriendin die ze via het buurmeisje leert kennen
    Naam: Jade Parker
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Jade Jade is rond de 1.70 lang en heeft een normaal figuur, ze is slank maar niet te mager. Ze heeft een ding voor geruite vestjes en heeft er dan ook een stuk of 100 in haar kast hangen. Net als haar vestjes heb ze ook wel een paar 100 petten. Verder draagt ze het liefste sneakers en baggy of boyfriendjeans, als het maar los zit.
    Karakter: Jade is vooral heel gek, op een goede manier dan. Ze heeft overal schijt aan en ze heeft een geweldig gevoel voor humor. Je lacht je altijd rot met haar. Jade is wel een beetje een tomboy en is best wild, ze heeft altijd superveel energie en Jade houdt ervan om mensen voor de gek houden. Ze is een deugniet maar ze heeft een hart van goud en vriendschap betekend veel voor haar.
    Extra: Jade heeft haar naam te danken aan haar groene ogen, die altijd lijken te glinsteren. Ze is een geweldige danser en dat doet ze dan ook vaak in haar vrije tijd, of gewoon als er een goed nummer op de radio komt begint ze spontaan te dansen. Het is een grappig maar erg cool om te zien hoe zij danst.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:21 ]


    Love is overrated

    Genisis schreef:
    - rol;Buurmeisje/vriendin, haar ouders hebben een café naast het hotel.
    - Naam + Achternaam; Jeliza-Rose Wilson
    - Leeftijd; 18 (goed?)
    - Uiterlijk: Jeliza-Rose heeft lang bruin haar wat krullend over haar schouders valt. Ze heeft groene ogen en een wat getinte huid. Ze is 1.69 lang en heeft een zandloperfiguur.
    - Extra; Als je Jeliza-Rose zou vragen wat haar hobbie's zijn dan is ze wel even bezig. Ze is heel actief en speels. Ze kent de hele hit-lijst uit haar hoofd en danst graag op ieder liedje dat ze hoort.


    Ze heet zelf al Wilson van haar achternaam ;'D


    No guts no glory.

    Amoureux schreef:
    (...)

    Ze heet zelf al Wilson van haar achternaam ;'D

    Ik denk dat die naam is blijven steken! Sorry dom van me. Doe maar Gillepsie. Die naam neem ik normaal altijd.

    Rol: Vriendin die ze via het buurmeisje leert kennen
    Naam + Achternaam: Kim Rodriquez
    Leeftijd: 20 jaar
    Uiterlijk: Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Extra: Ze is half Spaans en werkt als administratief kracht bij de brandweer.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Geniaal van die "neem abbo" :P aalleen bij stond dat ik er al 1 heb gegeven. :P

    Emmmm schreef:
    Geniaal van die "neem abbo" :P aalleen bij stond dat ik er al 1 heb gegeven. :P


    ik snap je niet! (lol) Nu voel ik me echt dom, hahahah ;p btw; vul een rol in? ;$

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 15:45 ]


    No guts no glory.

    Arsenal > Emirates


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus