• Fotocredit: Brunopress



    Beyonce is weer eens voor de rechter gesleept. De 30-jarige zangeres is door game-productent Gate Five aangeklaagd omdat ze op het laatste moment uit een project is gestapt. Gate Five laat het er niet bij zitten; ze willen 100 miljoen dollar van Beyonce…
    Gate Five ontwikkelde samen met Be de motion-sense dansgame: Starpower: Beyonce. Om onduidelijke redenen trok de zangeres zich terug uit het project. Volgens haar advocaat was dat haar goed recht, de game-producent heeft het over contractbreuk…
    Het is aan de rechter om te bepalen of Beyonce moet betalen. De kans dat ze 100 miljoen dollar moet ophoesten, is natuurlijk erg klein.


    Bron:www.538juize.nl

    P.S: ik weet niet of hier al een topic over is, zo wel, sluit deze dan maar! ^.^
    P.P.S: 100 miljoen dollar is echt veel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    MFW:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    slaat weer eens nergens op!

    maar ze mag het geld wel aan mijn goede doel geven. genaamt help mij de winter door :3


    we all deserve to die

    develin schreef:
    slaat weer eens nergens op!

    maar ze mag het geld wel aan mijn goede doel geven. genaamt help mij de winter door :3
    Hoezo? Als het echt over contractbreuk gaat, heeft het bedrijf recht om beyonce aan te klagen.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Hoezo? Als het echt over contractbreuk gaat, heeft het bedrijf recht om beyonce aan te klagen.


    Ja, maar niet dat ze 100 miljoen dollar eisen van haar.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Reloaded schreef:
    (...)Hoezo? Als het echt over contractbreuk gaat, heeft het bedrijf recht om beyonce aan te klagen.

    dar ben ik het zeker mee eens, maar het bedrag vind ik totaal nergens op slaan


    we all deserve to die

    D:


    I´m nothing special.

    uzi schreef:
    (...)

    Ja, maar niet dat ze 100 miljoen dollar eisen van haar.
    Ze betalen haar er natuurlijk voor en dat willen ze terug.

    OT:
    F*** yeah. Some faith in humanity has returned ;D


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Ze betalen haar er natuurlijk voor en dat willen ze terug.

    OT:
    F*** yeah. Some faith in humanity has returned ;D

    Schat, Bee krijgt daar echt geen 100 Miljoen voor hoor, 'niet eens de kwart van eht bedrag :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Schat, Bee krijgt daar echt geen 100 Miljoen voor hoor, 'niet eens de kwart van eht bedrag :"D


    Hoe weet je dat eigenlijk?:'D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat eigenlijk?:'D

    Zoveel verdiend ze niet eens per jaar, ze verdiend iets van 30 tot 40 miljoen per jaar, en dan zal ze even 50 of 100 miljoen van hun krijgen? Sure, sure :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Zoveel verdiend ze niet eens per jaar, ze verdiend iets van 30 tot 40 miljoen per jaar, en dan zal ze even 50 of 100 miljoen van hun krijgen? Sure, sure :"D


    Ohja...-fail-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Als ze haar geld hebben toegeschoten voordat ze het project ook maar begonnen hadden, dan snap ik het. Anders is dit echt dikke bullshit. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als ze haar geld hebben toegeschoten voordat ze het project ook maar begonnen hadden, dan snap ik het. Anders is dit echt dikke bullshit. D:

    Meh, dat zal goed kunnen, maar dat is hooguit 1 miljoen, denk ik zo, die gasten kunnen flink gierig zijn :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Meh, dat zal goed kunnen, maar dat is hooguit 1 miljoen, denk ik zo, die gasten kunnen flink gierig zijn :'D


    Hiihi, lol. True. Nouja. Door dit zal ze een stuk minder baby spulletjes kunnen halen. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Countenance schreef:
    (...)
    Schat, Bee krijgt daar echt geen 100 Miljoen voor hoor, 'niet eens de kwart van eht bedrag :"D


    Je vergeet dat die mensen ook nog gewerkt hebben aan een spel dat ze nu niet kunnen uitbrengen en verkopen, omdat Beyonce niet meer meewerkt. Dus ze zijn niet alleen het geld kwijt dat ze aan haar hebben betaald, maar ook het geld dat ze besteed hebben aan het maken van dat spel (en da's duur) maar ook het geld dat ze zouden verdienen met het verkopen van dat spel.

    Ik betwijfel of dat 100 miljoen waard is, maar men zet meestal in contracten dat er een bepaalde som geld betaald moet worden bij contractbreuk, een soort afschrikmiddel tegen contractbreuk. Wss komen ze daardoor aan 100 miljoen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro