• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic

    Wachtrij:
    - Yowic

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    - Titel: Our time is running out.

    - Beschrijving van de story: Het is een HP story, over een meisje die van Zwadderich naar Griffoendor overstapt, omdat ze als opdracht van Voldemort bevriend moet raken met Harry en zo van alles uit te voeren. Uiteindelijk krijgt ze iets met Fred Wemel. :'D

    - Afbeeldingen: 1) Deze, deze of deze Je moet zelf maar kijken waar je meer mee kan. :'D
    2) Deze
    3) Deze zonder die tekst eronder.

    Als één van deze plaatjes niet goed is, moet je het maar even zeggen! Een foto van Fred Wemel mag ook altijd, maar die is niet verplicht -ik kon ook geen goede vinden. Ik ben echt slecht in plaatjes zoeken. (:

    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Een beetje een mysterieuze, spannende sfeer, als dat mogelijk is.

    Titel: Vaarwel
    Sfeer: verdriet, depressie
    1
    2
    3
    4
    het liefst alle foto's, maar nummer 4 is het belangrijkst.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dank je!


    I can't even think straight.

    Stinson schreef:
    - Titel: Our time is running out.

    - Beschrijving van de story: Het is een HP story, over een meisje die van Zwadderich naar Griffoendor overstapt, omdat ze als opdracht van Voldemort bevriend moet raken met Harry en zo van alles uit te voeren. Uiteindelijk krijgt ze iets met Fred Wemel. :'D

    - Afbeeldingen: 1) Deze, deze of deze Je moet zelf maar kijken waar je meer mee kan. :'D
    2) Deze
    3) Deze zonder die tekst eronder.

    Als één van deze plaatjes niet goed is, moet je het maar even zeggen! Een foto van Fred Wemel mag ook altijd, maar die is niet verplicht -ik kon ook geen goede vinden. Ik ben echt slecht in plaatjes zoeken. (:

    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Een beetje een mysterieuze, spannende sfeer, als dat mogelijk is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh my, die cover is werkelijk waar geweldig. Echt prachtig! Heel erg bedankt! :'D

    - *Optioneel > titel: 24 hours. En dan 24 heel groot, hours eronder.
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc:
    Een jongen wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Hij vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours, maar dat is niet het enige. Hij ontmoet als hij het huis doorzoekt een aantal anderen. Ze proberen uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Zijn ze op tijd? *Aan zijn arm zit een bom vast, dus het is echt menes, maar dat hoort eigenlijk niet in de samenvatting*
    - *Optioneel > username erbij: Nee.
    - Afbeeldingen >




    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Een 'eng' gevoel en een beetje drama.
    - Verder wensen: De cover moet niet te druk worden, dus je mag ook plaatjes vervangen etc.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    MrCarrotCake schreef:
    Titel: Vaarwel
    Sfeer: verdriet, depressie
    1
    2
    3
    4
    het liefst alle foto's, maar nummer 4 is het belangrijkst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dank je, dank je, dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yowic schreef:
    - *Optioneel > titel: 24 hours. En dan 24 heel groot, hours eronder.
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc:
    Een jongen wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Hij vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours, maar dat is niet het enige. Hij ontmoet als hij het huis doorzoekt een aantal anderen. Ze proberen uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Zijn ze op tijd? *Aan zijn arm zit een bom vast, dus het is echt menes, maar dat hoort eigenlijk niet in de samenvatting*
    - *Optioneel > username erbij: Nee.
    - Afbeeldingen >




    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Een 'eng' gevoel en een beetje drama.
    - Verder wensen: De cover moet niet te druk worden, dus je mag ook plaatjes vervangen etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nieuwe aanvragen zijn weer welkom ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    - *Optioneel > titel: After fame and fortune.
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    http://tinypic.com/view.php?pic=2rp2vrk&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=zmazvo&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=dm8u1z&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=21b13wp&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=288w4gm&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=fk2urs&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=e97xbo&s=5
    http://tinypic.com/view.php?pic=2qi08pc&s=5
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Gewoon, maak er wat leuks van!
    - Verder wensen: Het moet een banner worden. Dus gewoon alle foto's naast elkaar. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hoe doe je die oude 'waas' zeg maar over die covers heen. Ik ben mezelf photshop aan het leren maar uit sommige dingen kom ik echt niet zelf ^.^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien een raar vraagje, maar kun je van de cover voor Ceol etc. (de eerste keer dat er MrCarrotCake staat) kun je daarvan de bomen doen en daar dezelfde soort waas overheen doen als bij de cover, zodat ik een achterkant heb die erbij past? Ik had best de foto hier neer willen zetten, maar ik zit op mijn iPod dus dat gaat wat moeilijker.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vragenuurtje 8)

    @Wandering, da's heel eenvoudig :'D Gewoon werken met textures.
    @ MrCarrotCake, dat ga'k voor je doen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    Vragenuurtje 8)

    @Wandering, da's heel eenvoudig :'D Gewoon werken met textures.
    @ MrCarrotCake, dat ga'k voor je doen (:




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I shut my eyes in order to see.'