• heey,

    het is bijna kerstmis =D en ik houdt door bij mijn vriend. Maar wat moet ik hem kopen?
    zijn enige interesses zijn zijn computer, minecraft en ik.
    Moet ik om mezelf een strikje binden?
    plze help!?
    ik kan best veel leuke jongens dingen bedenken maar daar vindt hij bagger weinig aan


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Een nieuwe muis, speciale schroevendraaiers voor computers open te maken, speciale mousepad, USB stick, dat soort dingen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Een nieuwe muis, speciale schroevendraaiers voor computers open te maken, speciale mousepad, USB stick, dat soort dingen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik zei laats:
    ik haal je wel uit het ''Loon'' een usb stick, vondt ie niet grappig. daar kan hij schijnbaar niks mee =[
    muis.. hij heeft er over de 10 in zijn kast liggen.. schroevendraaier o0 das een optie
    maar goed alvast dankjewel voor jullie opties =D


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Dat probleem heb ik nu ook, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Dat probleem heb ik nu ook, haha


    haha das rot eah xD mijn voorgaande exen waren nooit zo een probleem met verjaardag of kerstmis, maar hij... tsjonhetsjone


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik leef met ICTers. :'D
    Maar die willen vaak dure dingen, zoals een nieuwe harddrive enzo. Misschien kan je een leuk t-shirt van minecraft kopen ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik leef met ICTers. :'D
    Maar die willen vaak dure dingen, zoals een nieuwe harddrive enzo. Misschien kan je een leuk t-shirt van minecraft kopen ofzo.


    jah zoiets was ik ook al aant denken
    en damn, jij maakt dé opmerking..
    is inderdaad zo, ze kijken indd meer naar de waarde dan het product zelf..
    maar ik wilde misschien een tshirt laten bedrukken met zijn ''logo'' van zijn eigen kleine ''bedrijfje''


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    omegalioness schreef:
    (...)

    haha das rot eah xD mijn voorgaande exen waren nooit zo een probleem met verjaardag of kerstmis, maar hij... tsjonhetsjone

    Ja, echt verschrikkelijk :'D
    Maar het probleem is dat we met kerst ook meteen een cadeau geven voor ons 2 jaar samen zijn, dus ik moet niet afkomen met een prulletje.
    Ik dacht eraan een uurwerk te kopen en dan daarin onze datum te laten graveren, maar ik weet het zo nog niet, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En anders een fotolijst met een foto erin van jullie samen, dat doet het altijd wel goed denk ik.

    EDIT: Dit is mijn 6000ste post. Die draag ik op aan het liefste meisje ooit, Nikki <3 Jij bent de allerallerbeste en ik hou onmogelijk veel van je!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 12:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vriend is ook zo'n geval en wil een internet harde schijf :(.
    Maar dat krijgt hij mooi niet, kost me iets te veel :'D.

    Goed, 'k ga voor een sjaal waarschijnlijk, maar 'k weet ook wel dat hij dat best nog leuk zou vinden als ik een sjaal zou geven :'D.

    Voor de rest zijn die dingen die ze willen echt veel te duur zoals een of ander toetsenbord en een muis met verschillende extra knoppen ofzo .


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eh, een USB-splitter. Weet niet of hij een laptop heeft - vast wel, gok ik.

    .
    Zo'n ding dus.

    Als het een grafisch ontwerper is, kun je het op een tekentablet wagen (wacom is één van de vooraanstaande merken). Maar die kosten wel ca 50 euro + voor een redelijke.

    Externe harde schrijf, kun je ook voor ca 50 euro voor 1 terabyte tegenwoordig krijgen.

    Of een muismat met jullie foto erop :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Pfoe, geen idee. Ik leefde wel met ICT'ers en dat was een hel... (no_chears)
    Ik koop muziek voor mijn vriend, en anders iets muziek-achtigs-wat-op-bladmuziek-lijkt-wat-ik-niet-kan-lezen-maar-waar-hij-wel-blij-mee-is-uieindelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vriend is ook een ICT-er haha, maar hij is even niet aanspreekbaar anders kon ik hem wel vragen wat je misschien zou kunnen geven :'D en anders dan doe je een strik om jezelf, werkt ook wel ;p


    -

    Nou...
    dat was kerstavond xD
    hij kreeg Deo en een poster van Avril Lavigne waar ie awsome van is xD
    en die van jullie?:D


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    hou een zwimelavond met hem.