• Na mijn topic over London ben ik hier weer met vragen over Venetië, haha :'D Ik heb van mijn vriend een weekend Venetië als cadeau voor mijn verjaardag gekregen voor na mijn examens! =D Natuurlijk samen met hem ^^

    Dus voor diegene die er al geweest zijn, of diegene die er nog niet geweest zijn, maar weten wat interessant is, wat kunnen we zoal gaan bezoeken? Want ik hou wel van wat cultuur ^^
    Natuurlijk zullen we eens naar het San Marcoplein gaan, maar dat kan moeilijk het enigste zijn :'D

    Bedankt! =D

    En moest een mod er zin in hebben, er mogen puntjes op de laatste e in mijn titel ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 21:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    http://www.cityspotters.com/italie/venetie.html (cool)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben nog nooit in Venetië geweest, wel heel leuk dat je er heen gaat. Veel plezier alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb echt geen idee + Nog veel plezier ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zeker weten in zo'n gondeltje gaan varen : D!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    Zeker weten in zo'n gondeltje gaan varen : D!


    Ja, dat wilde ik heel graag doen. Maar het schijnt €80 euro voor een half uur..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, dat wilde ik heel graag doen. Maar het schijnt €80 euro voor een half uur..

    Whut? Afzetters (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er geweest^^
    Maar, je moet sowieso bij de glasblazers kijken, en over de Rialtobrug lopen!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BADTranslate schreef:
    Ik ben er geweest^^
    Maar, je moet sowieso bij de glasblazers kijken, en over de Rialtobrug lopen!

    Jap, Rialtobrug waren we van plan!
    Bedankt voor de tip van de glasblazers ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen idee, ik ben er 1 keer geweest en toen was ik heel jong en ik weet er niks meer van :'D Maar op de foto's te zien was het daar wel mooi en lekker weer haha.


    -

    Genius schreef:
    Geen idee, ik ben er 1 keer geweest en toen was ik heel jong en ik weet er niks meer van :'D Maar op de foto's te zien was het daar wel mooi en lekker weer haha.


    Ja, inderdaad! Het ziet er mooi uit. Helaas zal het in februari muts en sjaal weer zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil er zo graag heen. ;o

    Ik zou zeker weten de lagune eilanden bezoeken! :3

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 22:08 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cinna schreef:
    Ik ben nog nooit in Venetië geweest, wel heel leuk dat je er heen gaat. Veel plezier alvast!


    Dat dus ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Venetië is mooi <3
    Maar ik weet niet precies wat goede plaatsen zijn waar je naar toe kunt gaan, sorry.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Het is prachtig daar, ik weet nog goed hoe ik als klein meisje overdonderd werd door de schoonheid ervan. Er zijn niet echt typische dingen die je per se moet bezoeken. Het is gewoon het stadje opzich. De winkeltjes, de straten met de beroemde grachten. En ja, die gondels zijn zo duur, maar ernaar kijken is zeker zo leuk, denk ik. I promise you'll love it.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cinna schreef:
    Ik ben nog nooit in Venetië geweest, wel heel leuk dat je er heen gaat. Veel plezier alvast!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.