• De stelling van deze week luidt:
    Er moet bij levensbeschouwing aan alle geloven aandacht worden besteed, niet alleen aan de 5 grootste.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hebben geen levensbeschouwing :3
    En ik vind de kleinere godsdiensten juist interessant, dus ik ben eens ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Eigenlijk zou er gewoon een vak moeten zijn waar je leert mensen te respecteren hoe ze zijn: homo, lesbie, gothic, Joods, of Afrikaan. Man of vrouw, dat is eigenlijk een goed vak...


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Hmmm ..., doe alleen maar de 5 bekendste.
    Veel met de rest heb ik toch niet te maken!
    :Y):Y):Y)


    Life is full of fake people

    Hale schreef:
    Eens. Bij ons is dat namelijk wel het geval. We zijn nu bezig met het geloof van de romeinen.


    cool! Wel moest er staan 'aan het Griekse geloof' dan zou ik het eens zijn, want ik ben daar heel erg geïnteresseerd in (:


    help

    Taize schreef:
    Niet als we dan nog meer godsdienstlessen krijgen, maar een beetje minder christendom en wat meer onbekende dingen zou best kunnen.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Niet eens, maar ik ga ook niet akkoord met de godsdienst die wij nu op school krigen. Naar mijn mening is religie iets wat je voor jezelf moet bepalen en ontdekken, niet iets wat je door je familie of je leerkracht als pap in de mond moet worden gegoten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oneens. ik vind het persoonlijk al een nutteloos vak, leerlingen zijn er over het algemeen helemaal niet in geïntresseerd, en dan zou je nog meer uren krijgen. nee dankje.


    Creative soul

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 17:34 ]


    Life is full of fake people

    iheartmalik schreef:
    oneens. ik vind het persoonlijk al een nutteloos vak, leerlingen zijn er over het algemeen helemaal niet in geïntresseerd, en dan zou je nog meer uren krijgen. nee dankje.


    Ik vind het helemaal geen nutteloos vak.
    Het is juist goed dat je een beetje mee krijgt van een ander geloof en/of een andere cultuur.
    Het is dus niet zwaar nutteloos!


    Life is full of fake people

    Ze zouden eens wat meer over het atheisme moeten vertellen, dat op zich ook wel interessant is.


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥

    Niet mee eens, dan wordt het allemaal nog veel oppervlakkiger.


    Life is hard and then we die