• Hee! Ik heb sinds 2 weken een heel lief vriendje, alleen heb ik het mijn ouders nog niet durven vertellen omdat mijn 3 broers het dan te weten komen en dan weer lullige dingen gaan zeggen enzo. Maaar, wat is de makkelijkste manier om het tegen mijn ouders te zeggen volgens jullie? x


    Neem risico's

    Neem hem een keer mee, wanneer je zeker weet dat al je 3 broers niet thuis zijn.

    En vraag dan subtiel aan je moeder of ze alsjeblieft nog niks tegen je broers wilt zeggen, als je dat echt niet wilt?


    Tell me about it, stud.

    Als ik een vriendje heb, krijg ik hetzelfde probleem.


    <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bah, saai!
    Roep er nog achteraan "And Imma fuck his brains out" en dan hard wegrennen, is leuk! :Y)

    Nee man, niet wegrennen. Dan ben je een pussy. Blijven staan :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er ook een, en ze weten het ook niet. Is beter zo :Y).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vertel het ze gewoon waar je broers niet bij zijn. Maar uiteindelijk komen ze er toch achter, en dan krijg je die opmerkingen alsnog.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tennessee schreef:
    Drink een kopje thee en floep het er dan gewoon uit. Dat is mijn manier. Maar mijn moeder kan het meestal wel raden omdat ik dan uberhappy ben en nogal een grote grijns op mijn gezicht krijg als hij sms't.

    exactly


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zelf zou ik het pas zeggen na een maand of dergelijke. Helaas is dat niet gemakkelijk als je een tante hebt die met zijn ouders overeen komt --"
    Dus als jij het wil zeggen, zou ik je ouders gewoon nemen en het gewoon zeggen. Ze zullen het wel begrijpen, zij zijn ook jong geweest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mmm, bij mij was het niet zo moeilijk, mijn mama heeft mij en mijn vriend gekoppeld... *Mijn vriend is een collega van mijn mama*


    Bad decisions make good stories.

    Geen idee. Ik heb sinds 3 dagen ook een vriend maar hij is hier al 2x geweest dus mijn moeder is gewoon al op de hoogte zonder dat ik iets hoef te zeggen erover :'D


    -

    Leg een briefje op tafel: 'Mam, pap, ik ben zwanger. xx jullie dochter' dan schrijf je een stuk daar onder. 'Nee, grapje, ik heb alleen maar een vriendje(:'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Leg een briefje op tafel: 'Mam, pap, ik ben zwanger. xx jullie dochter' dan schrijf je een stuk daar onder. 'Nee, grapje, ik heb alleen maar een vriendje(:'


    Haha, geniaal.

    Maar ik zou je broers gewoon terug pesten, zou ik ook doen.
    Bij mij is het rotte dat mijn ouders stomme opmerkingen maken erover. Oeps.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    (...)
    Nee man, niet wegrennen. Dan ben je een pussy. Blijven staan :Y).


    HAH! Weet je wat pas echt balls-out is?

    Heftig zoenend met je vriendje binnenkomen tijdens etenstijd, en naar de keukentafel lopen waar hopelijk iedereen zit te eten, en daarop sex hebben. DAN ben je pas stoer!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    HAH! Weet je wat pas echt balls-out is?

    Heftig zoenend met je vriendje binnenkomen tijdens etenstijd, en naar de keukentafel lopen waar hopelijk iedereen zit te eten, en daarop sex hebben. DAN ben je pas stoer!


    Alwin! Er zitten ook kleine kindjes op Q hoor!
    Waaw, dan moet je echt lef hebben om dat te doen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je zegt het gewoon tegen ze en als je broers vervelende opmerkingen maken, maak je ze toch gewoon terug? 'Hey, ja heel grappig dat ik een vriend heb. Hij wil graag de hele familie ontmoeten, dus zou je voor 5 uur vandaag je vriendin van zolder gehaald kunnen hebben, of heb je dan geen tijd meer over om haar op te blazen?' Dat zou ik zeggen, maar dat ben ik. (:

    Dursley schreef:
    Je zegt het gewoon tegen ze en als je broers vervelende opmerkingen maken, maak je ze toch gewoon terug? 'Hey, ja heel grappig dat ik een vriend heb. Hij wil graag de hele familie ontmoeten, dus zou je voor 5 uur vandaag je vriendin van zolder gehaald kunnen hebben, of heb je dan geen tijd meer over om haar op te blazen?' Dat zou ik zeggen, maar dat ben ik. (:


    Haha, jaa. Ik zou mijn briefje dan voor jouw ouders doen. En dan deze opmerking erbij, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.