• Hee! Ik heb sinds 2 weken een heel lief vriendje, alleen heb ik het mijn ouders nog niet durven vertellen omdat mijn 3 broers het dan te weten komen en dan weer lullige dingen gaan zeggen enzo. Maaar, wat is de makkelijkste manier om het tegen mijn ouders te zeggen volgens jullie? x


    Neem risico's

    Je ouders apart nemen en gewoon eerlijk zijn.
    Dan kan je bijv. zeggen van: 'Luister mam en pap. Ik heb een lief vriendje, maar ik wil eigenlijk liever niet dat mijn broers er stomme opmerkingen over maken. Zouden jullie het dan liever niet aan hun willen vertellen, zodat ik dat zelf kan doen zodra ik er een goed moment voor vind?'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:55 ]


    26 - 02 - '16

    ..Gewoon zeggen? What the fuck boeien die opmerkingen van je broers nou weer? Die zijn gewoon jaloers dat zijzelf geen relatie kunnen krijgen waarschijnlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    ..Gewoon zeggen? What the fuck boeien die opmerkingen van je broers nou weer? Die zijn gewoon jaloers dat zijzelf geen relatie kunnen krijgen waarschijnlijk.


    Nou, die opmerkingen kunnen best vervelend zijn.

    'Mams, paps, deze jongeman hier is m'n vriendje.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het tegen mijn moeder zeggen en dan brieft zij het wel over aan de rest. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    C18 schreef:
    'Mams, paps, deze jongeman hier is m'n vriendje.'


    Bah, saai!
    Roep er nog achteraan "And Imma fuck his brains out" en dan hard wegrennen, is leuk! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap echt niet hoe mensen daar moeilijk over kunnen doen. Neem hem gewoon mee naar huis, stel hem voor, zeg 'dit is mijn vriend' en geef hem een kusje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit is zoals ik het gedaan heb (maar mama wist toen wel dat ik met een jongen naar de cinema geweest was). Mijn broer was aan het leren, papa was mijn fiets aan het maken en ik zat met mama alleen. 'Ja, mama, je zal het wel doorhebben zeker?' 'Wat moet ik doorhebben?' 'Ik vrej (=ik heb een vriendje)' 'Ah ja, oké.'
    So easy! Maar ik was best wel nerveus om het te zeggen
    :$


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    "Zeg, mama, is het goed als .... straks komt?"
    "Wie is dat? ö"
    "Mijn vriendje :Y)"


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reassurance schreef:
    Ik snap echt niet hoe mensen daar moeilijk over kunnen doen. Neem hem gewoon mee naar huis, stel hem voor, zeg 'dit is mijn vriend' en geef hem een kusje.


    ik snap wat je bedoelt maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. wat ihearthazza al zei, die opmerkingen kunnen vervelend zijn.


    Neem risico's

    HATEBREEDER schreef:
    ..Gewoon zeggen? What the fuck boeien die opmerkingen van je broers nou weer? Die zijn gewoon jaloers dat zijzelf geen relatie kunnen krijgen waarschijnlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vraag of hij mag langs komen en vertel het hun dan samen

    Drink een kopje thee en floep het er dan gewoon uit. Dat is mijn manier. Maar mijn moeder kan het meestal wel raden omdat ik dan uberhappy ben en nogal een grote grijns op mijn gezicht krijg als hij sms't.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap wel dat je bang bent voor je broers reactie. Ik heb zelf 2 grote broers die ik als 9 jarig meisje zo vervelend heb gepest toen hun met een meisje thuis kwamen dat ze hebben gezworen wraak te nemen. Dus ik neem ook geen jongens mee naar huis haha. Broers kunnen soms echt flink lullig en gemeen doen! Vergis je er maar niet in!

    En als advies zou ik zeggen, neem hem gewoon random mee. Zoals vele al zeiden. Gewoon meenemen en zeggen "Dit is mijn vriendje" of iets in die richting. Werkt het beste. En als ik jou was zou ik het op een moment doen dat je broers niet thuis zijn of op hun kamer zijn ofzo.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    gewoon je vriendje mee naar huis nemen en ze negeren als ze kut opmerkingen maken!