• Hee! Ik heb sinds 2 weken een heel lief vriendje, alleen heb ik het mijn ouders nog niet durven vertellen omdat mijn 3 broers het dan te weten komen en dan weer lullige dingen gaan zeggen enzo. Maaar, wat is de makkelijkste manier om het tegen mijn ouders te zeggen volgens jullie? x


    Neem risico's

    Dursley schreef:
    Je zegt het gewoon tegen ze en als je broers vervelende opmerkingen maken, maak je ze toch gewoon terug? 'Hey, ja heel grappig dat ik een vriend heb. Hij wil graag de hele familie ontmoeten, dus zou je voor 5 uur vandaag je vriendin van zolder gehaald kunnen hebben, of heb je dan geen tijd meer over om haar op te blazen?' Dat zou ik zeggen, maar dat ben ik. (:


    Mijn antwoord daarop zou simpel zijn: Gewoon mijn rechterhand omhooghouden en melden dat ik mijn vriendin altijd bij me heb, en vervolgens mezelf high fiven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mijn antwoord daarop zou simpel zijn: Gewoon mijn rechterhand omhooghouden en melden dat ik mijn vriendin altijd bij me heb, en vervolgens mezelf high fiven :Y)


    Hahahaha. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt