• Ik zoek al weken een naam die afgeleid is van de Hongerspelen alle namen die ik wil bezet of bezet geweest. Ik wil absoluut geen naam die niks voor me betekents en alle namen die ik wilde zijn bezet zoals:
    Katniss, Lavinia, Primrose, Willow, Foxface. Geen een is vrij! Zijn er nog meer met dat stomme probleem met de namen?

    Ja, dan heb ik een paar mooie namen die ik wil zijn ze allemaal bezet -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    Neuh... Ik ben eigenlijk ook niet van plan om mijn naam ooit te gaan veranderen. Wel vervelend voor je. :c

    Heb dat probleem niet. I always have the most awesome names that I wanted. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DarkTimes schreef:
    Ja, dan heb ik een paar mooie namen die ik wil zijn ze allemaal bezet -.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    verander ze een klein beetje zodat je ze toch nog kan gebruiken
    zet er bijvoorbeeld een x achter of zo

    Gewoon goed nadenken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nelyx schreef:
    verander ze een klein beetje zodat je ze toch nog kan gebruiken
    zet er bijvoorbeeld een x achter of zo


    Bijv. PrimxRose.
    ik zeg maar wat.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat ken ik ja, maar vooral dat het mensen hun oude username is. Ugh, wat haat ik dat. Als je nou gewoon kon kiezen dat andere mensen je oude usernames ook konden kiezen zouden er denk ik best een hoop mensen blij zijn xd


    Alis volat propriis.

    Nooit last van gehad, eigenlijk. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jeetje, het is echt zo lang geleden dat ik mijn naam heb veranderd. Misschien kun je inderdaad iets toevoegen zodat de namen die je wel als naam wilt, wel kan krijgen?


    Physics is awesome

    ik heb 2 acc's een oude en nieuwe
    en allebijde namen vind ik supermooi

    dandelion (paardenbloem)
    petal (bloemblad)

    van die woordden krijg ik inspirtatie (:


    Be who you wanna be.

    Eerst wilde ik ook iets van de Hunger Games, maar ik vind "Eledhel" wat "elfen van het licht" betekent toch veel origineler.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah, ik was heel veel mensen voor met Hunger Games namen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DarkTimes schreef:
    Ja, dan heb ik een paar mooie namen die ik wil zijn ze allemaal bezet -.-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nah, niet echt. Ja, ik wilde youmeatsix maar die was al bezet. Toen ben ik gegaan voor OHMYJOSH. (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 22:33 ]


    Destroy what destroys you.