• Ik en mijn broertje mochten voor sinterklaas thuis kadootjes uitkiezen voor 100 euro per persoon. Dus daarnet gingen we het vieren, liggen er meer pakjes op de grond dan we eigenlijk in totaal hadden uitgekozen. Je kan ofcourse wel aan de vorm zien wat er precies wat is, en waarvan we niet wisten wat het was mochten we pas als laatste uitpakken. Hebbe we er dus gewoon een Playstation 3 plus twee spellen bijgekregen, en ik ook nog een Nokia C3 met 20 euro beltegoed, en een OV chipkaart met 20 euro tegoed ;D
    Aaaah ik ben blij, mijn ouders zijn liefff. :Y)
    En wat hebben jullie gekregen/gaan jullie krijgen?
    *O*


    Alis volat propriis.

    Dat je nog zoveel krijgt met sinterklaas terwijl je al weet dat hij niet meer bestaat? Woow
    Ik heb een handtas gekregen (die telt voor sint, kerst en nieuw samen omdat mijn moeder hem duur vond) en dan nog geld van mijn oma


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NightBreeze schreef:
    Ik krijg niks en met kerst krijg ik niks.


    Let it come and let it be

    Thomasje01 schreef:
    ik krijg niets van ´sinterklaas´ god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat. Dan is het veel leuker om kleine neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes iets te geven en zelf zwarte piet te zijn.
    en dan krijg je wel weer wat met kerst. EN het kan mij niet schelen of ik iets krijg van 3 euro of van 300 euro. Mijn ouders houden toch wel van me en zijn voor mij de besten en dat hoeven ze niet te benadrukken met geld en kadotjes. Ik ben blij voor jou. Maar leer ook snappen dat materalisische dingen te vervangen zijn, en de liefde voor je ouders niet.

    Weet je dat ik het hier totaal mee oneens ben?
    Sinterklaas is voor mij een gezellig familiefeest waar ik elk jaar heel veel plezier aan beleef.
    Kerst gaat niet om kadootjes, het gaat om de geboorte van Jezus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Woow, dat is veel ;o
    Ik krijg nooit zo veel, bij ons is het meer een familiefeest zeg maar en het gaat bij ons niet zo om de cadeaus. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wow dat is stoer!

    Ik krijg voor Sinterklaas niks maar koop zelf chocoladeletters voor moi haha. En ik heb 8 boeken gekregen voor kerst alvast, verder verwacht ik nog een suprise en een boekenbon.. voor kerst.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb maar 3 dingen gevraagd dus grote kans dat ik dat ook krijg :') En mijn moeder heeft nog van alles gekocht dus daar ben ik wel benieuwd naar. (:


    -

    Kattenkruid schreef:
    (...)
    Weet je dat ik het hier totaal mee oneens ben?
    Sinterklaas is voor mij een gezellig familiefeest waar ik elk jaar heel veel plezier aan beleef.
    Kerst gaat niet om kadootjes, het gaat om de geboorte van Jezus


    Niet als je niet in Jezus gelooft. Bovendien, Jezus is helemaal niet op die datum geboren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik krijg ook niets meer met sinterklaas, maar wij doen dan kerst. Dat vinden we leuker omdat je dan de kerstboom hebt en al die cadeaus eronder die je gelijk wilt open maken, maar waar je dan nog een paar weken mee moet wachten :'D
    Maar mijn ouders geven altijd net zoveel uit aan mijn broer als aan mij. En samen met mijn moeder ging ik cadeaus zoeken voor mijn broer (want hij was in de woonkamer, dus deed mijn ma het op mijn computer) en ze gaf gewoon freaking 200 euro uit o.o Dus ik krijg ook zoveel :'D
    Eigenlijk is de afspraak dat we voor iedereen wat kopen voor 10 euro, wat mijn broer en ik dan ook doen en mijn ouders ook voor elkaar. Maar wij krijgen dus een stuk meer, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb tot nu toe zeep, Hello Kitty bakset en een Twilight puzzel gekregen =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Waauw. Je ouders hebben vast geld haha.

    Ik heb het met de hele familie gevierd en kreeg cadeautjes van mijn opa en oma.

    Een Pink Ribbon- armband, sjaaltje en van die 'Kuise Meisjes'- oorbellen.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb een nieuwe rugzak gekregen, het boek 'Dear John' in het Engels & ik ga gaatjes in mijn oren laten schieten zodat ik eindelijk oorbellen kan dragen. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Thomasje01 schreef:
    ik krijg niets van ´sinterklaas´ god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat. Dan is het veel leuker om kleine neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes iets te geven en zelf zwarte piet te zijn.
    en dan krijg je wel weer wat met kerst. EN het kan mij niet schelen of ik iets krijg van 3 euro of van 300 euro. Mijn ouders houden toch wel van me en zijn voor mij de besten en dat hoeven ze niet te benadrukken met geld en kadotjes. Ik ben blij voor jou. Maar leer ook snappen dat materalisische dingen te vervangen zijn, en de liefde voor je ouders niet.

    Uhm, dat weet ik ook wel? Mijn vader heeft kanker en heeft laatst hartstilstanden gehad en het maar net gered door reanimatie en mijn oma heeft ook tehoren gekregen dat ze kanker heeft, er is de laatste tijd al genoeg verdriet geweest hier in huis, dan is er toch niks ergs aan dat ze ons een keer iets leuks geven? :/ Het is echt niet dat ze daarmee willen bewijzen dat ze van ons houden hoor ><


    Alis volat propriis.

    Thomasje01 schreef:
    ik krijg niets van ´sinterklaas´ god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat. Dan is het veel leuker om kleine neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes iets te geven en zelf zwarte piet te zijn.
    en dan krijg je wel weer wat met kerst. EN het kan mij niet schelen of ik iets krijg van 3 euro of van 300 euro. Mijn ouders houden toch wel van me en zijn voor mij de besten en dat hoeven ze niet te benadrukken met geld en kadotjes. Ik ben blij voor jou. Maar leer ook snappen dat materalisische dingen te vervangen zijn, en de liefde voor je ouders niet.

    Laat mensen lekker Sinterklaas vieren hoe zij dat willen :') En het is echt niet dat als je ouders je veel geld voor Sinterklaas of kerst dat ze dat willen benadrukken met cadeaus. Het is gewoon een feest wat daar om bekend staat en dan mag je best een keer je kinderen wat extra's geven. Damn je kan ook overdrijven hoor.


    -

    Ik krijg laarzen en dansschoenen <3 en verder weet ik niet. Het is morgen pas pakjesavond xD


    Happy Birthday my Potter!

    Lancelot schreef:
    (...)

    Niet als je niet in Jezus gelooft. Bovendien, Jezus is helemaal niet op die datum geboren.

    Inderdaad. Origineel is Kerst een feest dat bedacht was lang voordat het Christendom bestond. Daarna hebben ze het ingepikt.
    En voordat er misverstanden komen; ik heb niks tegen gelovige mensen of geloven zelf.


    There's power in the words you whisper.