• Ik en mijn broertje mochten voor sinterklaas thuis kadootjes uitkiezen voor 100 euro per persoon. Dus daarnet gingen we het vieren, liggen er meer pakjes op de grond dan we eigenlijk in totaal hadden uitgekozen. Je kan ofcourse wel aan de vorm zien wat er precies wat is, en waarvan we niet wisten wat het was mochten we pas als laatste uitpakken. Hebbe we er dus gewoon een Playstation 3 plus twee spellen bijgekregen, en ik ook nog een Nokia C3 met 20 euro beltegoed, en een OV chipkaart met 20 euro tegoed ;D
    Aaaah ik ben blij, mijn ouders zijn liefff. :Y)
    En wat hebben jullie gekregen/gaan jullie krijgen?
    *O*


    Alis volat propriis.

    Bij doen we aan lootjes trekken en dan mag het niet duurder dan 15 euro. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    PS3+2 spellen? C3 met 20 euro beltegoed? En dat laatste ken ik niet? Dat is like, veel euro samen. Dit noem ik echt verwend, of het lijkt toch zo.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:34 ]


    Ex astris, sciencia

    @ Marshmellow & Bronte
    Weet ik, en dat ontken ik ook niet, maar dat is wel gewoon eenmalig, we zijn over het algemeen helemaal niet verwend en ik heb ook geen rijke familie of iets, en die mobiel was wel nodig want ik loop al 4 jaar met dezelfde krakkemikkige mobiel :Y)


    Alis volat propriis.

    Wajoo. O.O
    Dat is echt... veel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lucky you. o-o

    Ik krijg wat spulletjes voor in m'n kamer met kerst. En voor Sinterklaas wat chocolade ofzo? Wij vieren dat niet echt meer. :'D
    Ik hoef ook helemaal niks eigenlijk.

    *ahum* ik moest mijn moeder dit jaar smeken om alsnog Sinterklaas te vieren. We hebben allemaal twee cadeautjes van een paar euro gekocht en daarom gaan we dobbelen. Leuk voor je maar ik word hier echt zwaar depressief van -.-


    dude, i can move my toes

    Uhm, een chocoladeletter. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vier het voor het eerst niet.. Maar we zijn gisteren uiteten geweest, en ik wist eigenlijk toch niet zo goed wat ik moest vragen.

    @ EMMAH
    Dat zou ik dus nooit kunnen ._. Ik heb het hele jaar door echt een huge verlangslijst x'D


    Alis volat propriis.

    Ik weet niet wat ik morgen allemaal zal krijgen 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NightBreeze schreef:
    Ik krijg niks en met kerst krijg ik niks.

    O, ik krijg mijn rijbewijs van mijn ouders en grootouders. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach, ik heb voor mijn twintigste verjaardag dit jaar wel een duur cadeautje gekregen, namelijk een Samsung Galaxy S Plus met abonnement en internet.

    Ik weet niet wat ik ga krijgen, ik had geen verlanglijst en geen idee wat ik wou 8) Maar ik neem aan dat mijn ouders wel iets gevonden hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik krijg geld, om kleren te kopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you