• Ik en mijn broertje mochten voor sinterklaas thuis kadootjes uitkiezen voor 100 euro per persoon. Dus daarnet gingen we het vieren, liggen er meer pakjes op de grond dan we eigenlijk in totaal hadden uitgekozen. Je kan ofcourse wel aan de vorm zien wat er precies wat is, en waarvan we niet wisten wat het was mochten we pas als laatste uitpakken. Hebbe we er dus gewoon een Playstation 3 plus twee spellen bijgekregen, en ik ook nog een Nokia C3 met 20 euro beltegoed, en een OV chipkaart met 20 euro tegoed ;D
    Aaaah ik ben blij, mijn ouders zijn liefff. :Y)
    En wat hebben jullie gekregen/gaan jullie krijgen?
    *O*


    Alis volat propriis.

    Alvast voor mijn verjaardag maandag mijn hele naam in chocolade letters dus dat zijn 6 letters :Y) en een tijdschrift van twlight net poosters en al die dingen:)

    Ik heb gister een spel voor de wii gekregen, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 =D
    en vandaag krijg ik een wii met nog een spel :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wij hadden meer voor mijn neefjes gedaan.. ^^ Ze zijn echt flink verwent! Haha..

    Ik heb een roze badjas gekregen die ik al zo lang wilde ^^ Verder heb ik 10 euro gekregen en een chocolade letter ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wauw, 100 eurie aan Kadootjes, en dan nog extra? Dat is dus echt verwend.
    Mijn sinterklaaskadootjes hebben als maximum budget 25 eurie.. 100 is echt véél!


    Get outta my head!

    Eledhel schreef:
    Wow, dat wil ik ook O_o
    Wij vieren geen sinterklaas meer >.< Ik wilde dit jaar zo graag Johnny Depp in mijn schoen >.<

    _O_ echt een Rosa opmerking :'D
    Maar ik heb dus nog niets gekregen - op een Blackberry na. Mijn broertje kreeg een iPhone. Maar deze zijn nu alweer kapot D: lol


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sinterklaas bestaat niet echt meer bij ons D;


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Waauw, nice c:

    Wij hebben een xbox met drie spellen gekregen :'D
    En vanavond krijg ik nog iets, maar heb nog geen idee wat


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ugh. Ik heb veeel liever Kerst dan Sinterklaas. Dus wij doen het niet.. en krijgen meer met Kerst.. W
    Wat ik ga krijgen? Ehm... ik heb een lange lijst. Ik krijg een deel ervan, niet alles:
    #fisheye lens voor mijn reflexcamera,
    #osborn shoes,
    #een portfolio,
    #jumper - ja oke, het klinkt dom. maar ik kreeg hem niet in de winkel, dus dan maar voor Kerst. hij kost zo'n 50 euro, dus..
    #nieuwe tassss
    #een degelijk fotobewerkprogramma voor op mijn laptop,
    #14,000 things to be happy about, het boek

    Ik doe het vanavond
    Khoop wat boeken te krijgen en Nailart
    Voor de rest is het een grote verassing
    Maar over het algemeen krijg ik veel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Geen ene fuck. Anyway, ik ben wel blij voor je, of nou ja, eerder jaloers. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 16:16 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Een boek ;d

    Justin Bieber spullen & een canon camera (:

    Dit heb ik gekregen(kben net klaar)
    De laatste twee Hongerspelen boeken
    Een horloge van Jennifer Lopez
    Armbandjes
    Nagellak(maar die had ik al)
    Parfum
    Lipgloss
    Justin Bieber dagboekje
    Justin Bieber pennen
    Lover of Loser de film
    Radeloos de film
    Kattensnoepje
    Doucheschuim
    Wekker(die echt precies bij mijn nieuwe behang past)
    Portemonneetje
    Ik ben behoorlijk verwend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik krijg niets van ´sinterklaas´ god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat. Dan is het veel leuker om kleine neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes iets te geven en zelf zwarte piet te zijn.
    en dan krijg je wel weer wat met kerst. EN het kan mij niet schelen of ik iets krijg van 3 euro of van 300 euro. Mijn ouders houden toch wel van me en zijn voor mij de besten en dat hoeven ze niet te benadrukken met geld en kadotjes. Ik ben blij voor jou. Maar leer ook snappen dat materalisische dingen te vervangen zijn, en de liefde voor je ouders niet.

    Ik heb 3 boeken gekregen :3
    En die nokia c3 heb ik vrijdag gekocht (:


    Never run out of reasons to smile...