• Ik en mijn broertje mochten voor sinterklaas thuis kadootjes uitkiezen voor 100 euro per persoon. Dus daarnet gingen we het vieren, liggen er meer pakjes op de grond dan we eigenlijk in totaal hadden uitgekozen. Je kan ofcourse wel aan de vorm zien wat er precies wat is, en waarvan we niet wisten wat het was mochten we pas als laatste uitpakken. Hebbe we er dus gewoon een Playstation 3 plus twee spellen bijgekregen, en ik ook nog een Nokia C3 met 20 euro beltegoed, en een OV chipkaart met 20 euro tegoed ;D
    Aaaah ik ben blij, mijn ouders zijn liefff. :Y)
    En wat hebben jullie gekregen/gaan jullie krijgen?
    *O*


    Alis volat propriis.

    LaJoie schreef:
    ... 100 euro per persoon? Terwijl je al lang weet dat die niet bestaat?
    Wow... -leaves topic-


    This^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kattenkruid schreef:
    (...)
    Weet je dat ik het hier totaal mee oneens ben?
    Sinterklaas is voor mij een gezellig familiefeest waar ik elk jaar heel veel plezier aan beleef.
    Kerst gaat niet om kadootjes, het gaat om de geboorte van Jezus


    ik zeg niet dat kerst om kadotjes gaat. Ik probeer juist duidelijk te maken dat het allemaal niet om de kadotjes gaat maar om het samen zijn en het blij zijn met wat we al hebben in plaats van altijd maar meer spullen willen. En daarbij geloof ik niet in jezus dus voor mij draait kerst alleen om familie en vriendschap. Als sinterklaas dit voor jou is is dat toch prima? Ik zeg toch niet dat dat slecht is of zo? Ik erger me er alleen aan dat mensen moetten opscheppen over wat voor een dure spullen hebben gekregen van hun pappie en mammie. Het lijkt wel of mensen vergeten wat ze al hebben en hoe dankbaar ze daar voor mogen zijn. Wees blij dat je nog een pappie en mammie hebt die je iets kunnen geven.

    Galleon schreef:
    (...)
    Uhm, dat weet ik ook wel? Mijn vader heeft kanker en heeft laatst hartstilstanden gehad en het maar net gered door reanimatie en mijn oma heeft ook tehoren gekregen dat ze kanker heeft, er is de laatste tijd al genoeg verdriet geweest hier in huis, dan is er toch niks ergs aan dat ze ons een keer iets leuks geven? :/ Het is echt niet dat ze daarmee willen bewijzen dat ze van ons houden hoor ><


    zo kwam het wel even over zo van: ik hou van mijn ouders omdat ze me dure spullen geven!
    Het spijt me van je pa en je oma, maar laat dan in ieder geval ook blijken dat het je niet alleen om die kadotjes gaat. (Wat je nu dus doet, gelukkig)
    Maar door al die ellende kun je ook iets positiefs zien, jij hebt nog ouders en je oma is er ook nog steeds. Ze heeft een erge ziekte ja, en dat is heel heavy, maar ze is er nog steeds en laat haar zien dat je van haar houd zo lang je dat nog kan.

    Genius schreef:
    (...)
    Laat mensen lekker Sinterklaas vieren hoe zij dat willen :') En het is echt niet dat als je ouders je veel geld voor Sinterklaas of kerst dat ze dat willen benadrukken met cadeaus. Het is gewoon een feest wat daar om bekend staat en dan mag je best een keer je kinderen wat extra's geven. Damn je kan ook overdrijven hoor.


    alleen een mening, je zou het snappen als je verder kijkt dan alleen je eigen. En ik vind het prima als zij het zo willen vieren hoor. Niets op tegen. Maar ik word gewoon misselijk van al die mensen die alleen maar meer spullen willen hebben en groter en duurder. T is mij al gebleken dat dit bij de schrijfster van dit topic niet het geval is. Maar dan nog is er toch niets mis mee om mensen eraan te herrinneren dat je ook blij mag zijn met wat je al hebt?

    annyhow, fijne feestdagen XD

    en over: god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat.

    wat ik eerder zij... sorry ik moest even mijn frustratie kwijt. Fijne sinterklaar/ kerst/ oud en nieuw/ pasen/ chanoeka/ of wat je dan ook het liefste viert XD

    Nothin' ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Thomasje01 schreef:
    annyhow, fijne feestdagen XD

    en over: god krijg een leven en vier kerst wat groter. Sinterklaas zuigt als je weet dat ie niet bestaat.

    wat ik eerder zij... sorry ik moest even mijn frustratie kwijt. Fijne sinterklaar/ kerst/ oud en nieuw/ pasen/ chanoeka/ of wat je dan ook het liefste viert XD

    Sint bestaat wel, alleen issie dood. De kerstman bestaat niet da's gewoon de amerikaanse Klaas. :W


    Let it come and let it be

    Thomasje01 schreef:
    (...)

    alleen een mening, je zou het snappen als je verder kijkt dan alleen je eigen. En ik vind het prima als zij het zo willen vieren hoor. Niets op tegen. Maar ik word gewoon misselijk van al die mensen die alleen maar meer spullen willen hebben en groter en duurder. T is mij al gebleken dat dit bij de schrijfster van dit topic niet het geval is. Maar dan nog is er toch niets mis mee om mensen eraan te herrinneren dat je ook blij mag zijn met wat je al hebt?

    Dat mensen de meeste mensen heus wel.


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Sint bestaat wel, alleen issie dood. De kerstman bestaat niet da's gewoon de amerikaanse Klaas. :W



    true XD

    Ik vier geen sinterklaas meer, maar ik krijg waarschijnlijk morgen nog wel iets van mijn oma (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb een nokia c3. Awesome ;p


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ik vier het vanavond :D


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    waarschijnlijk 50 euro, dat ik ga spenderen aan treinkaarten en kerstcadeaus voor anderen... ik ben lief :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga even op een rijtje zetten wat ik nou eigenlijk heb gekregen...:
    Sudokuboekje, 3 pennen, cupcake etagère, kaartje voor Wicked in Londen, boekje over Londen, muts en sjaal, film (van mezelf), 2x The Smurfs..., boek (van mezelf), cd van Kelly Clarkson, kaars, mok, schrift, horloge, bedeltje, plakband, spulletjes om kerstlollies te maken, hartjesbakblik en nog 2 boeken geloof ik...

    Dus ik ben uiteindelijk best verwend (krul)
    maar we waren ook met z'n zessen en deden dan surprises met cadeaus van 25 euro en iedereen heeft ook nog andere dingen voor elkaar gekocht :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een nieuw keyboard (yeah)

    Ps : Ik zou ook een ps3 in plaats van xbox xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!