• Met deze leukerd hier.


    Mijn zus is naar het concert van YMAS vandaag, maar dat is in Hasselt en dat is te ver weg voor mij dus kon ik jammer genoeg niet meegaan.
    Maar nu belde mijn zus ineens en kreeg ik ineens de zanger aan de lijn en omfg estoy poopin.
    Wat een lekkere Brit is dat en hij noemde me 'love'
    En excuse me while I die happy.
    Ik had trouwens een oncontroleerbare lachbui achteraf.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    dance4ever schreef:
    (...)

    Nou hij zei dus iets van 'How are you holding up' en ik echt zo 'uhm im fine, i think.' ja wat moest ik zeggen. En dan iets van dat hij het jammer vond dat ik er niet was, waarom ik zei dat ik zou maken dat ik de volgende keer erbij zou zijn en dan zei hij dat hij me niet goed kon horen omdat er veel lawaai was en namen we afscheid haha oh foei.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:10 ]

    Freud schreef:
    (...)
    Nou hij zei dus iets van 'How are you holding up' en ik echt zo 'uhm im fine, i think.' ja wat moest ik zeggen. En dan iets van dat hij het jammer vond dat ik er niet was, waarom ik zei dat ik zou maken dat ik de volgende keer erbij zou zijn en dan zei hij dat hij me niet goed kon horen omdat er veel lawaai was en namen we afscheid haha oh foei.
    Toen ik hoorde dat ie zei Are You okey dacht ik echt dat je een of andere hartaanval had gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Remembrall schreef:
    Suuupertof! :3 -verdergeenideewiehetismaarhetideealleenalistof!-


    Let it come and let it be