• Met deze leukerd hier.


    Mijn zus is naar het concert van YMAS vandaag, maar dat is in Hasselt en dat is te ver weg voor mij dus kon ik jammer genoeg niet meegaan.
    Maar nu belde mijn zus ineens en kreeg ik ineens de zanger aan de lijn en omfg estoy poopin.
    Wat een lekkere Brit is dat en hij noemde me 'love'
    En excuse me while I die happy.
    Ik had trouwens een oncontroleerbare lachbui achteraf.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Peeta schreef:
    Wooh, Josh Franchexiiiiii.
    Je zus komt ook altijd in contact met die bandleden :9~

    Ik ook hoor. (joehoe) Ah zucht !

    Ik ken hem niet, maar ik ben blij voor je (bloos)


    26 - 02 - '16

    Awesome! You Me At Six is leuk (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Remembrall schreef:
    Suuupertof! :3 -verdergeenideewiehetismaarhetideealleenalistof!-


    Bad decisions make good stories.

    Wauw, suuuuper! En Britten zijn altijd leuk <3


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is echt zó vet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeee, dat vind ik zoooo gaaf voor je! (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Super nice! Hij ziet er wel hottie uit. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh kietje hij zag er deze keer echt jummie uit en ik kreeg een knuffel van hem en hij lachte echt zo schattig toen ik dat vroeg, ah dat brits scheetje toch en ha ik zei dat ze echt een van de beste bands waren die ik kenden, met uitzondering van flyleaf dan, want die zijn de beste en josh zei dat hij flyleaf echt goed vond en dan zei hij dat hij het laatste liedje op hun album echt goed vond en ik dacht dat is there for you niet, maar dat is niet echt traag en toen begon ik over all around me and circle en hij bedoelde dus circle. ah kietje ik moet je echt veel vertellen, maar die zijn echt verlegen en dat hadden precies echt iets van wow wij krijgen hier aandacht en ik heb met elk bandlid een babbeltje geslaan. Zalig gewoon. Maar later meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Remembrall schreef:
    Suuupertof! :3 -verdergeenideewiehetismaarhetideealleenalistof!-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Passerby schreef:
    Oh kietje hij zag er deze keer echt jummie uit en ik kreeg een knuffel van hem en hij lachte echt zo schattig toen ik dat vroeg, ah dat brits scheetje toch en ha ik zei dat ze echt een van de beste bands waren die ik kenden, met uitzondering van flyleaf dan, want die zijn de beste en josh zei dat hij flyleaf echt goed vond en dan zei hij dat hij het laatste liedje op hun album echt goed vond en ik dacht dat is there for you niet, maar dat is niet echt traag en toen begon ik over all around me and circle en hij bedoelde dus circle. ah kietje ik moet je echt veel vertellen, maar die zijn echt verlegen en dat hadden precies echt iets van wow wij krijgen hier aandacht en ik heb met elk bandlid een babbeltje geslaan. Zalig gewoon. Maar later meer.


    Remembrall schreef:
    Suuupertof! :3 -verdergeenideewiehetismaarhetideealleenalistof!-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pyrrhic schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik wil je echt dingen vertellen in wat heeft die allemaal tegen je gezegd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is zo geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Remembrall schreef:
    Suuupertof! :3 -verdergeenideewiehetismaarhetideealleenalistof!-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!