• Because otherwise, I'll be alone forever.
    Duss;;
    Ik heet Joy en ik ben 13 jaar. Ik zit in 2 TVWO en mijn hobby's zijn eten, verhalen schrijven, RPG, random doen met vriendinnen en euhmmm... dansen en zingen opzich ook wel oké. Helaas kan ik geen van beiden. &&&& Ik ben fanatiek Beatles fan. :Y Just so you know.
    Anybodyyy?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik wil wel hoor. :Y)
    Ik ben 16 en doe nu 4 & 5 HAVO. Ik heb jarenlang gedanst en schrijf nu elke dag verhalen (dat zijn al twee overeenkomsten). RPG heb ik dus pas geprobeerd (bij jouw RPG volgens mij) en vind ik ook best wel tof.
    Beatles weet ik alleen de basis dingen van, ben ik bang... :')

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 20:43 ]


    I can't even think straight.

    Ik ken een Joy. xD Ik wil wel.
    Ik ben 15 jaar, ik doe 4 HAVO en ik doe aan boogschieten. Ik heb 2 à 3 jaar gedanst (niet meer onthouden hoe lang, lang geleden in ieder geval). Ik hou van tekenen, lezen, schrijven en op andere manieren creatief bezig zijn. Ik heb twee Beatles liedjes op mijn MP3 staan. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil ook wel :Y)
    Wees niet bang, ik bijt niet hard.
    Maargoed. Ik ben Ellen, en ik ben 14, zit op 2Gymnasium, ik ben verslááfd aan 1D, ik hou van zingen en dansen doe ik alleen wanneer ik uitga. En ik hou van slapen eten, ghehe.

    Ik wil wel.

    Ik ben Marije, 16 bijna 17. Zit op het vmbo klas 4. Ik hou van Hp en Twiligth. Ik hou ook wel van verhalen schrijven(alleen schrijf ik ze niet, maar verzin ze in m'n hoofd) en alhelemaal van lezen. We hebben een wii met justdance maar dat doe ik niet zo vaak. Ik ben verslaafd aan computeren. Mijn muziek smaak is heel verschillend van liedjes uit de jaren 70/80/90 tot nu. Ik luister vaak muziek op youtube. En in het weekend slaap ik altijd uit(behalve als ik moet werken, op een kwekerij).


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ben jij pas 13?
    Dude, de hele tijd dacht ik dat jij 16 was ofzo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik ben yvonne en 14 jaartjes jong. Ik schrijf, lees en dans graag. ik doe stijldansen 2 jaar en jazz-ballet 9jaar en scouting 9 jaar. Ik ben bella in de twialight rpg. hou van twilight, glee en de hongerspelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    Ben jij pas 13?
    Dude, de hele tijd dacht ik dat jij 16 was ofzo.

    Hahaha, serieus? Kom ik zo oud over? :'D


    There's power in the words you whisper.

    Ik wil ook wel, ik ben Isabella en ik ben 14 jaar. Ik zit in de derde van tweetalig VWO en speel korfbal en zit op paardrijden. Natuurlijk ben ik ook dol op verhalen schrijven en quizlet. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik wil wel. Ik ben Iris en ben 13 jaren jong. Ik zit 2 mavo en mijn hobby's zijn paardrijden,dansen, schrijven en acteren. Ik ben fan van Taylor Swift, Ibrahim Afellay en One Direction.


    Firm believer of all that is magic

    Hoi. Ik ben Ilva en ik ben 14 jaar. En ik ben... Dubbel. Ofzoiets. Nou ja. Kijk maar. Ik hou ook van eten(:


    Food.

    Je hebt genoeg aanmeldingen,maarja.
    Ik ben Esra,ben een Turk,ben 15 jaar,woon in Belgie en ik ga naar het derde middelbaar. Mijn hobbies zijn lezen,verhalen verzinnen,muziek luisteren,zingen,tekenen en sporten. Ik houd ook van eten en ik luister naar allerlei soorten muziek.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 23:52 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.