• Wtf... Mijn aardrijkskundeleraar en een geschiedenisleraar waren verkleed als (dikke) sinterklaas en (slechtgeshminkte) piet!!! Wtf.....
    Dan sta je ook voor schut!!!!!:|:|:|

    Hahah :D

    lol


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hahaha, ik zou echt strijk gaan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat doen leraren bij ons altijd voor de sinterklaasviering, ben benieuwd wie het dit jaar worden :'D.


    i put the fun in funeral

    Haha, mijn gymleraar was Sinterklaas vandaag. Hij is veel te hyperactief daarvoor...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, bij ons speelde een van de administratie Sinterklaas. Past goed bij hem, hij kent echt iedereen. ('; Vind het leuk, zolang ik snoep krijg.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 21:13 ]


    Don't try to be special, just be special.

    "Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht" heeft nog nooit zo pedofiel geklonken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    26 - 02 - '16

    Priemgetal schreef:
    "Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht" heeft nog nooit zo pedofiel geklonken.


    Oh dankje, nou ging ik ook doordenken (cat)
    On: zolang ik snoep krijg maakt het mij niet uit wie Sinterklaas speelt :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik zou me dood gelachen hebben :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn ak leerkracht en geschiedenis lerares... Oh, dat zou zoo grappig zijn. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij mij doen leerlingen dat, en dan komen ze het lokaal binnen en krijgt iedereen snoep en kiezen ze er iemand uit die moet rechtstaan en een liedje moet zingen. Ik lach mij dan altijd kapot xd


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    gisteren had ik schoolfeest, op een gegeven moment kwam "sinterklaas" langs.(dat is zo verschrikkelijk als je in de 2e zit.) ik probeerde te ontdekken wie het was maar ik kon er niet achter komen. kom ik vandaag op school en ga naar economie. dan loopt de mannelijke economie docent langs en dan roept een klasgenoot van me "hé sinterklaas!" ik dacht echt zoiets van: wat ben ik toch een sukkel, dat had ik kunnen weten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Pyrrhic schreef:
    Hahah :D

    Wandering schreef:
    Hahaha, ik zou echt strijk gaan(:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.