• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    Danalia
    Moe liep Danalia door de gangen van het huis. Ze had het nu al gehad. Ze miste haar familie verschrikkelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Sueno

    Ja, maar ik heb geen laptop dus een foto wordt moeilijk. Ik ga binnen kort wel naar de bieb toe. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Judas Drakon Eryx
    Met zijn armen over elkaar geslagen stond hij op een balkon, waarvan de lange, grijzige gordijnen zacht in de wind bewogen. Zijn grijsblauwe ogen waren onwillekeurig wat dichtgeknepen terwijl hij vanaf daar het eiland tot in de kleinste hoekjes probeerde te bekijken.
    Een optie bedenken om weg te komen was nutteloos, ze zouden hier niet afkomen. Voorlopig niet, tenminste. Maar er was toch ergens nog een lichtpuntje. De man die dit had gedaan, had maar weinig aanhangers. Ze zouden wel op zoek gaan naar de vermiste mensen, maar wie wist hoe lang dat zou duren?
    Een geërgerde zucht ontsnapte aan hem, terwijl hij een hand door zijn bruine, halflange haar haalde.


    -

    Op je telefoon kan je ook gewoon zoeken hoor, of iPod, of een tablet, waar je ook op zit :'D


    -

    Op mijn telefoon, maar daar kan ik de link van de foto's niet kopieren dus ik kan ze niet in een topic plaatsen.

    Danalia
    Danalia opende voorzichtig een deur, niet wetend wat of wie er achter de deur bevond. Ze kwam in een grote kamer uit. De balkon deuren waren open. Er stond iemand op het balkon, een jongen zo ver ze kon zien.
    'Eh hallo,' zei ze zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alsnog krijgt sueno een virItuele knuffel :D QQ


    On wednesdays we wear black

    Huh?
    Bovenin de pagina zie je de link van die pagina, en als je daar op klikt kan je hem kopieëren.

    Judas Drakon Eryx
    Hij wist niet eens zeker of hij iets hoorde, maar toen hij zich omdraaide, zag hij wel degelijk iemand staan.
    De dokters wisten nog steeds niet precies hoe het kon, maar tijdens één van de twee coma's waar hij zich eens in had gezopen was zijn gehoor aangetast.
    'Hoi.' Hij had een diepe, prettige stem om naar te luisteren, maar door de drank was er een ruwere ondertoon in gekomen.
    Hij moest er niet aan denken hoe hij had geklonken als hij niet was gestopt.


    -

    *abbo*


    On wednesdays we wear black

    Dank u. (bloos)


    -

    Geen dank :3


    On wednesdays we wear black

    [-neemt ook abo-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meestal haal ik de foto's van weheartit af. ;$ maar ik zal eens op google zoeken

    Danalia
    De jongens zijn stem klonk prettig maar had een ruwe ondertoon. Danalia slikte. Niet bang zijn, moedigde haarzelf toe. 'Heb ik je gestoord?' In haar stem klonk een onzekere toon en ze wist zichzelf geen houding te geven daarom pakte ze met haar linker hand haar rechter pols. Ze glimlachte kleintjes naar de jongen voor haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    (Kan ik miss nog een personage aanmaken ?want ik kan nu totaal niks nada noppes xD)


    On wednesdays we wear black

    ..waarom zou je de link alleen van google kunnen kopieren?

    Judas Drakon Eryx
    'Nee.'
    Hij schraapte zijn keel even, streek zijn donkere haar naar achteren. Even liet hij zijn ogen over haar gezicht glijden, richtte zich toen weer op het eiland.
    Zijn zicht was er beter op geworden, maar toch was het onmogelijk om het hele land te overzien. Toch jammer. Ondanks het lot dat het toegewezen kreeg, leek het hem een prachtige plek.


    -

    Natuurlijk, kijk maar even welke nog vrij zijn *O*

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:02 ]


    -