• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

ROLLEN

Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:46 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Zoey
    'Hij is gemarteld,' zei ik terwijl ik de tranen weer voelde op doemen. Ik keek naar Daman. 'Hij verliest alleen te veel bloed. En ik weet niet wat ik nog meer kan doen.' Ik zuchtte zachtjes.

Daman Adams
    "Drankjes." het schoot me plots te binnen. Zo had ik zoey ook genezen die ene keer.
    "Help me naar het bureau." mompelde ik.

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:58 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Bedoel je Zoey niet? Dana heeft nooit bij de ziekenboeg gezeten ;$

Zoey
    'Nee, jij blijft hier,' zei ik tegen hem. Ik wist wat hij bedoelde en welk drankje hij nodig had. Ik had het een week geleden gehad bij toverdranken. Ik liep naar de kast en keek rond. Dit was hem. Ik rook er aan en toen wist ik het zeker.
    'Hier,' zei ik. 'Drink dit maar eerst op en dan vervangen we je verband.' Ik gaf hen het flesje.

oeps had de post voor mij niet gezien.

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:56 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Daman Adams
    "Beter eerst mijn verband." mompelde ik. Ik herkende dit drankje. Het had twee functies, een ervan was je laten slapen. "Je valt als een blok in slaap door dit ding." Ik trok nog wat witter weg toen ik me recht zetten, zodat ze aan mijn verband kon.

Ridder schreef:
    Bedoel je Zoey niet? Dana heeft nooit bij de ziekenboeg gezeten ;$

(...)

oeps
    zie nu
    nu doek et allemaal door elkaar :S

Zoey
    'Dat is waar ook.' Ik hielp hem weer overeind en begon weer het verband los te maken. Daarna begon ik zijn lijf weer schoon te maken. Toen dat gebeurt was wikkelde ik het schone verband er weer om heen. 'En nu drinken voordat je dood bloed,' zei ik ongerust.

Daman Adams
    Ik nam enkele slokken van het drankje en gaf het vlug aan Zoey. Ik bleef Katherine's hand omklemmen terwijl ik in slaap viel.

Katherine Bright
    'Slaap zacht.' zei ik nog snel voor hij in slaap viel en ik gaf hem een kusje op zijn neus.

nu moet ik echt weg bye (doeg)

Zoey
    Ik zette het flesje neer en wachtte totdat Daman echt in slaap was. 'Mevrouw Plijster kan ieder moment terug komen.' Ik keek Katherine spijtig aan. 'Ik laat het weten als er nog wat gebeurt.'

Katherine Bright
    'Ok' zei ik. Ik stond op en gaf Daman nog snel een kus op zijn voorhoofd. 'Bedankt.' zei ik tegen Zoey en gaf haar een knuffel.

Zoey
    'Het komt wel goed met hem,' stelde ik haar gerust. Ik gaf haar een knuffel en liet haar toen uit. Toen ik de deur dicht deed zuchtte ik. Ik had nu niks te doen. Ik ging weer zitten op een stoel terwijl ik ging bedenken wat mijn volgende zet ging worden.

Daman Adams
    Volgens mij begon het vanaf dat Katherine mijn hand losliet. Ik begon wat onrustig te woelen onder de dekens en in mijn hoofd vormden zich beelden. Ik zag Katherine voor me, ze zwaaide. Alsof ze afscheid nam. Maar waarom nam ze afscheid? Ik bleef een beetje verward kijken toen ze plots op de grond viel. Ik zag Bellatrix over haar gebogen staan. Ze raakte haar steeds maar met de cruciatusvloek. Haar gegil vulde mijn oren en ik liep op Bellatrix af. Maar toen drong ze mijn geest binnen. Plots was ik degene die Katherine martelde.
    "Nee!" snakte ik. Ik wou dit niet doen. Ik probeerde onder de vloek uit te komen, maar toen sprak ik de fatale woorden uit. "Avada kedavra." schreeuwde ik en plots bewoog Katherine niet meer. Ik begon hard te snikken en de tranen stroomden over mijn wangen.

Zoey
    Ik hoorde Daman gillen en sprong op.
    'Daman.' Ik schudde hem zachtjes door elkaar. 'Wakker worden.' Ik vroeg me af hoe lang het duurde voordat hij uiteindelijk rustig zou worden. Opeens besefte ik dat hij onder invloed was van toverdrank dus niet zo snel wakker zou worden. Ik vloekte in mezelf.
    'Daman,' zei ik. 'Rustig!'