• Voor Sinterklaas heb ik dus een dvd besteld, als cadeau voor mijn moeder. En aangezien ik een beetje laat was met bestellen, kwam het mooi uit dat bol.com als je voor 21.30 bestelt, het de volgende dag levert.
    Maar nope, dat deden ze dus niet (bloos). En aangezien wij het zondag vieren, heb ik geen cadeau > <

    Iemand anders nog 5 december problemen? (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Hm, nee. Misschien komt ie morgen nog? :]

    Bol.com is trouwens al twee weken te laat met mijn Engelse Hunger Games boeken. We hebben ze drie keer gebeld en toen kwamen ze met: "Als het Engelse boeken zijn, duurt het altijd langer."
    Jezus, Engeland is niet Narnia ofzo >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Terlt het feit dat ik de hele week zo'n beetje ziek was en dus geen cadeau's kon kopen? (no_chears)


    Let it come and let it be

    Ik zou iets krijgen wat ik heel graag wilde, niet iets duurs hoor, gwn een poster, maar ik krijg hm niet:( Nu ga ik er zelf maar voor sparen. Want ik krijg zakgeld, 2 euro, in de week, en hij is 15 euro.

    Krijg wel iets anders maar toch...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Haha, dat zeggen ze wel mooi bij bol.com. Ik had het ook een keertje. Ze bezorgen hem niet altijd de volgende dag, best wel balen. Ik denk dat als je het tegen je moeder zegt en vertelt dat het kadootje nog komt, ze het wel begrijpt! Waarschijnlijk heeft het er ook mee te maken dat wel meer mensen nog even voor Sinterklaas last minute bestellen. Ik had trouwens bij bol.com vorige week woensdag een CD voor mijn moeder van Michael Bublé besteld, en die kwam wel.

    Succes!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:53 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Countenance schreef:
    Terlt het feit dat ik de hele week zo'n beetje ziek was en dus geen cadeau's kon kopen? (no_chears)


    Hm that sucks (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hm that sucks (no_chears)

    I know, ik denk dat ik de kast ga plunderen en mijn chocolade (dat doet pijn!) ga omsmelten in hartjesvormpjes zodat ik in ieder geval íéts heb (no_chears)


    Let it come and let it be

    Dat is kut. Ik ben nog niet begonnen aan mijn surprise...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Countenance schreef:
    (...)
    I know, ik denk dat ik de kast ga plunderen en mijn chocolade (dat doet pijn!) ga omsmelten in hartjesvormpjes zodat ik in ieder geval íéts heb (no_chears)


    Ooh maar dat is wel origineel :3. Succes iig


    i put the fun in funeral

    Defensive schreef:
    Dat is kut. Ik ben nog niet begonnen aan mijn surprise...


    Ghehe, ik ook niet...


    i put the fun in funeral