• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

ROLLEN

Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:46 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Arlené
    Ik knik "Mitch kijk alsjeblieft uit" mompel ik en druk mijn lippen op de zijne.
    Ik loop weg richting mijn kamer en foto's van mij en Josh liggen verspreid over de vloer.
    Met steeds een kruis door mijn hoofd "Mitch!" schreeuw ik zo hard mogelijk en val huilend op de grond.

Kyndall
    Ik loop de speel kamer van Lysander in en knip het ligt aan, wat heeft dat kind veel speelgoed.
    "Ah kijk is wie we daar hebben" sist de stem van Aiden, ik draai me om en zie in zijn achter hem Lysander liggen bewusteloos.
    "Aiden waarom Lysander en niet Lene of ik" vraag ik en houd mijn hand steviger rond mijn toverstok.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Katherine Bright
    Ik ging bij Daman staan en keek ook naar buiten. Eerst was ik verbaasd dat er sneeuw lag en toen zag ik Amelia en Alec. 'Aaaawh, zo lief!' zei ik.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Daman Adams
    "En wij ons maar zorgen maken." lachte ik. Ik keek Katherine liefdevol aan.
    "Hou jij van sneeuw?" vroeg ik geheimzinnig.

“To live will be an awfully big adventure.”

Mitch
    Ik hoorde Arlené schreeuwen en ik begon te rennen. Ik vond haar huilend op de grond. Overal lagen foto's van haar en een jongen. Door haar hoofd stond een kruis. Ik ging naast haar zitten en omhelsde haar. Ik drukte haar dicht tegen me aan. 'Sst.' Ik probeerde haar te sussen. Ik pakte een van de foto's op en keek er naar.
    'Is dit Josh?' vroeg ik.

Zoey
    Ik liep op mijn tenen door het huis. Van boven hoorde ik gestompel. Ik slikte. Er was iets, iets wat me geen goed gevoel gaf. Ik sloop naar boven en hoorde stemmen uit een kamer. Ik drukte mijn oor op de deur en hield mijn adem in.

Katherine Bright
    'Oh nee, ik ken die blik. Maar om op je vraag te antwoorden, soms.' zei ik.

Daman Adams
    "Hmmm, daar zal ik het dan mee moeten doen." Ik grinnik en leid haar stilletjes uit de ziekenzaal. Waar ik naar mijn gedacht de laatste tijd veel te vaak was geweest. Buiten greep ik haar vast en gooide ik haar over mijn schouder. Zo liep ik naar beneden.

Katherine Bright
    Ik slaakte een kort gilletje toen hij me over zijn schouder gooide. 'Moest dat nu echt?' vroeg ik een beetje geïrriteerd. 'Ik had je heus wel gevolgd hoor, ik vertrouw je toch voor de volle 100 procent.' zei ik daarna.

Daman Adams
    Ik grinnikte om haar woorden, maar liet haar gewoon op mijn schouder liggen. Beneden liep ik de sneeuw in. Ik kwam bij een laag muurtje en veegde de sneeuw eraf. Ik zette haar erop neer en zoende haar.
    Ik grijnsde met mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Kruip maar dichterbij als je koud hebt." grinnik ik en ik hou mijn armen open.

Katherine Bright
    Om hem wat te pesten ging ik juist verder van hem weg zitten en stak speels mijn tong naar hem uit.

Mitch
    Ik hoorde Arlené schreeuwen en ik begon te rennen. Ik vond haar huilend op de grond. Overal lagen foto's van haar en een jongen. Door haar hoofd stond een kruis. Ik ging naast haar zitten en omhelsde haar. Ik drukte haar dicht tegen me aan. 'Sst.' Ik probeerde haar te sussen. Ik pakte een van de foto's op en keek er naar.
    'Is dit Josh?' vroeg ik.

Zoey
    Ik liep op mijn tenen door het huis. Van boven hoorde ik gestompel. Ik slikte. Er was iets, iets wat me geen goed gevoel gaf. Ik sloop naar boven en hoorde stemmen uit een kamer. Ik drukte mijn oor op de deur en hield mijn adem in.
    .

Daman Adams
    Ik lachte naar haar en wachtte geduldig. Het zou niet zo lang duren voor ze kou kreeg, dan kwam ze wel.

Arlené
    Ik knik en sta op "we moeten verder zoeken" mompel ik en sta op.
    Rustig loop ik de kamer uit en loop door de gang waar foto's hangen van mij en Kyndall als kinderen.
    "Lysander" roep ik door het huis maar ik krijg geen antwoord terug.

Kyndall
    "Is dat niet duidelijk dan, zij heeft mijn broertje vermoord en nu vermoord ik die van haar" zegt Aiden spottend.
    "Aid, kijk we waren vroeger vrienden laat Lysander hier buiten" zeg ik en bijt op mijn lip.
    "Kyndall, was het maar zo makkelijk ik ben nooit zo goed in vergeven geweest" zegt Aiden en pakt zijn toverstok.
    "Crucio" schreeuwt hij en een verschrikkelijke pijn gaat door mijn lichaam.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Katherine Bright
    Ik begon het koud te krijgen maar bleef koppig. Opeens kwam er een koude windvlaag langs en ik hield het niet meer uit. Ik sprong zowat in Daman zijn armen terwijl ik klappertande van de kou.

Daman Adams
    Lachend sloeg ik mijn armen om haar heen.
    "Dacht ik wel." grinnikte ik.

Katherine Bright
    Ik lachte met hem mee en drukte een kus op zijn lippen.