• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

ROLLEN

Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:46 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Daman Adams
    "Rustig maar. Alles komt wel goed met kyndall. Maar heb je enig idee over hoe zijn vader is binnen geraakt?"

“To live will be an awfully big adventure.”

Zoey
    'Nee, sorry dat ik dat niet gevraagt heb,' antwoordde ik kattig. Ik had meteen weer spijt van mijn reactie. 'Sorry, ik wilde niet zo bot reageren.' Ik keek naar mijn handen. 'Ik maak me alleen zorgen.' Ik haalde mijn schouders op.

(A')

Arlené Seinga
    Twijfelend pak ik het drinken aan.
    Ik neem een slok en moet moeite doen om het binnen te houden maar toch drink ik de rest op.
    "Mitch, wat is er gebeurd" mompel ik en knijp mijn ogen dicht.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Mitch
    Ik vloog Arlené om haar hals. 'Je bent er weer,' zei ik blij. Ik hield haat stevig vast, bang om haar nog een keer te verliezen. 'Je was verliefd op Robin, ze houden je liefdesdrank laten drinken.'Ik ging met mijn hand door haar haar.

Arlené Seinga
    "Ik hou van je" mompel ik en druk mijn lippen op die van Mitch.
    Wanneer ik mijn lippen van zijn lippen af haal.
    Zie ik een donkere gedaante, Lucius Malfoy.
    "Hallo oom Lucius" sis ik en pak Mitch zijn hand stevig vast.

Kyndall Seinga
    Het is waar, ik ben een lafaard ik durf niet eens naar Zoey toe bang voor haar reactie.
    "Kyndall als je niet gaat krijg je een klap" zucht Nathan en duwt me uit een van het bankje af.
    "Oke dan" mompel ik en loop de hoek om richting de ziekenzaal.
    Rustig open ik de deur.
    "Zoey" mompel ik en kijk naar de grond.

Zoey
    'Zoey,' hoorde ik. Ik keek op en zag Kyndall.
    'Kyndall,' riep ik blij en verrast tegelijkertijd. Ik glimlachte. Hij is er en hij was niet gewond. Ik voelde vreugde in me. Hij was niet gewond. Hij leefde nog. 'Je leeft nog!' Er viel een last van mijn schouders af. 'Ik maakte me zorgen,' bekende ik. Ik zei maar niet bij dat ik bang was dat zijn vader hem vermoord had.

Mitch
    'Hallo Meneer,' zei ik beleeft. Ik kneep in Arlené's hand ter teken dat ik haar zou beschermen. En dit keer echt goed en niet zoals met Robin. De woede kookte weer in me op toen ik aan Robin dacht. Die jongen ga ik zo hard slaan, zei ik in mezelf.

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:29 ]

Kyndall Seinga
    "Ben je niet boos?" vraag ik onzeker.
    Ik ben bang om dichterbij te komen en blijf in de deur opening staan.

Arlené Seinga
    "Wat doe je hier" sis ik en kijk bang richting mijn oom.
    "Arlené je moeder denkt dat het beter is als je naar Beauxbatons te sturen, dus ik ben hier voor een gesprek met Perkamentus" zegt hij en loopt verder.
    Tranen komen in mijn ogen en ik laat Mitch zijn hand vast om dan tegen de muur te gaan zitten.

Zoey
    Boos? Vroeg hij nu serieus of ik boos was? Hij redde mijn leven en hij denkt dat ik boos was?
    'Nee,' zei ik. 'Geef me een reden waarom ik boos zou moeten zijn?' Ik keek Kyndall niet begrijpend aan. Ik drukte me eigen rechter mijn bed in. Ik probeerde mijn teen nog een keer te bewegen maar het lukte niet. Ik keek daarna weer naar Kyndall. 'Koms eens zitten.' Ik klopt naast op het bed.

Mitch
    Ik liet Arlené's hand los en liep naar Malfoy toe.
    'Meneer, waarom zou Arlené hier weg moeten? Ze doet het hier geweldig, haalt hoge punten en is gelukkig. Ik zie dus geen enkele reden om haar hier weg te halen.' Ik keek Malfoy uitdagend aan. Arlené liet ik niet zomaar gaan.

Kyndall Seinga
    "Nou mijn vader is wel degene die jou bijna heeft vermoord" mompel ik en ga langs haar op het bed zitten.

Arlené Seinga
    "Nou laten we zegen dat er in de familie wordt verwacht dat Arlené met een bepaalde soort jongen trouwt en met bepaalde mensen omgaat" sist Lucius.
    Ik weet best wat hij bedoelt, dooddoeners.

Zoey
    Ik pakte Kyndall's hand en kneep er zachtjes in. 'Maar jij was degene die mijn leven redde,' hielp ik hem herinneren. Ik keek Kyndall aan. 'Als jij er niet was geweest was ik nu dood.' Ik gaf Kyndall een knuffel.

Mitch
    Ik begon Malfoy kei hard in zijn gezicht uit te lachen.
    'Ik wil niet vervelend doen, maar mijn vader is een dooddoener. Mijn oom is een dooddoener. Mijn broer is een dooddoener. En ik zou niet de goede persoon voor haar zijn?' Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Arlené mag niet weg. Ze hoort hier thuis.'

Sjalalalie sjalalal

Kyndall Seinga
    "Ja maar zo lang je bij blijft hij het proberen" mompel ik en draai mijn hoofd weg.
    Ik kijk op de klok die 12 uur aangeeft dat betekent een ding vandaag is de sterfdag van Josh.

Arlené Seinga
    "Je hebt een week om te laten zien dat je een van ons bent" sist Lucius en loopt weg.
    "Mitch ik ben bang" piep ik en sluit mijn ogen.
    Ik zie opnieuw die dag voor me dat we in het bos waren, twee onschuldige kinderen tot dat er een groen licht op Josh wordt gericht en dood neer valt.

Zoey
    'Ik overleef het,' zei ik. 'Alsjeblieft, geloof me en beloof dat je nooit meer denkt dat ik boos op je ben.' Ik draaide zijn hoofd en gaf hem een kus op zijn wang. 'Hij probeert hier ook tegelijkertijd wraak te nemen op mijn ouders.'

Mitch
    'Niet zijn,' zei ik tegen Arlené. 'Ik ga er alles aan doen om je hier te houden. Dat beloof ik je.' Ik ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. 'Het komt allemaal goed.'