• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

ROLLEN

Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:46 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Zoey
    'Daman,' zei ik. 'Blijf. Ik ben bang.' Langzaam had ik steeds meer controle over mijn gedachtes en raakte langzaam uit shock.

Daman Adams
    "Sst, stil maar. Jij hebt mij die avond beschermt, nu is het mijn beurt." probeerde ik haar te sussen. Mijn gedachten dwaalden even terug naar die avond. Zonder haar was ik dood geweest.

“To live will be an awfully big adventure.”

Zoey
    Ik knikte kleintjes. Ik wilde mijn benen verdomme kunnen bewegen. 'Dankjewel.' Ik glimlachte eventjes. Die ene zomeravond. Die ene spreuk. Ik zag nog steeds voor me hoe de dooddoener viel. Zou Daman net zoals als de rest van de wereld denken dat hij dat had gedaan?

Daman Adams
    "Ik weet dat jij het was." fluisterde ik in haar oor.
    "Maar ik dacht, omdat je het zelf niet zei, dat je niet wou dat anderen het wisten. Dat je niet wou dat ze wisten dat je die spreuk op iemand had moeten gebruiken."
    Ik hoopte dat ze het begreep. Ik had nooit de lof op mij willen nemen. Ik wou haar gewoon sparen, want als je eenmaal iemand vermoord had leek het of je een soort van ritueel was door gegaan.
    Vanaf dan kreeg je moeilerlijke en gevaarlijkere klussen. Soms zelfs onmogelijke.

Zoey
    'Hoe?' vroeg ik. 'Hoe weet je het?' Daman was buitenwesten geraakt, hij had geheugenverlies toen hij wakker werd maar toch wist hij dat ik de spreuk had uitgesproken.

-komt topic binnen gerend- Hello(wbw)

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

-kijkt op.
    Hallo.
    Je hebt best veel gemist. :$

Daman Adams
    "Ik had in het begin geheugenverlies, weet je nog?" ik wachtte niet op haar antwoord en ging verder. "Maar na een tijdje kwam alles terug, maar ik wou het niet zeggen. Je weet niet wat voor opdrachten je daarna krijgt, Zoey. Nadat je iemand vermoord hebt krijg je de smerigste dingen."
    Ik dacht terug aan het moment dat ik een kind moest vermoorden. Het was een kind dat bezeten was, door een slechte tovenaar. De enige manier om de tovenaar uit te roeien was het kind vermoorden. Ik was pas 16. Hoe kan ik me niet nog eeuwen lang schuldig voelen? Hoe kan ik er niet door veranderd zijn. De tranen prikten in mijn ogen maar ik knipperde ze weg.

En jullie zijn wel zo lief om te zeggen wat ik heb gemist toch(bloos)

Zoey
    'Ooit komen ze het te weten,' zei ik. 'De vader van Kyndall wist het.' Ik schudde mijn hoofd. 'Waarom heb je het me nooit verteld dat je het wist?'

Jawel hoor.
    Dana en Sam liggen in de sneeuw.
    Daman heeft Zoey naar de ziekenzaal gedragen omdat ze nog steeds verlamd is. Zoey komt er achter dat Daman wist dat ze iemand vermoord had.

Oke zo veel was het ook weer niet ;$

Daman Adams
    "Jij zou misschien willen dat ik het tegen iedereen zei. Je zou jezelf iets op de hals halen wat je echt niet zag aankomen. Je weet niet wat ze me hebben aangedaan na mijn eerste moord. Ik kreeg geen gewone opdrachten meer, het leek of ik gewoon een huurmoordenaar was. Op mijn zestiende hebben ze me zelfs een kind laten vermoorden. Een kind, Zoey. Het was zo onschuldig, het had niets gedaan." Plots stroomden de tranen dan toch.

Ik ben zelf niet zo goed mee, dus aan mij moet je geen samenvatting vragen ;)

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:22 ]

Zoey
    'Daman. Rustig,' zei ik zo kalm mogelijk. 'Je doodde haar als militair, niet als de Daman die hier voor me zit. Je bent een goed mens.' Ik gaf hem een knuffel. 'En een van mijn beste vrienden.'

Daman Adams
    Ik beantwoorde haar knuffel en bedankte haar. Plots schoot me iets te binnen.
    "Wat zei je over Kyndall's vader?"

ik moet weg
    bye(doeg)

Arlené Seinga
    Snel was ik de leerlingen kamer uit gerend in de hoop dat niemand het had gezien wat vast niet is gelukt.
    Huilend kom ik aan buiten en laat me neer ploffen op een stuk gras net voor het verboden bos.
    "Waarom ik" mompel ik en verstop mijn hoofd in mijn haren.
    "Omdat hij door jou dood is" schreeuwt de stem.
    "Ga weg1" gil ik bang en houd mijn handen op mijn oren.