• Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn hakken aan te doen naar school, zit nou in de 3e, ben 14, en ben maar 1.50m, allemaal redenen dat het wel zou kunnen.
    De schoenen die ik graag aan zou doen zijn deze; http://www.stravers-shoes.com/product/h ... e-pumps/71
    maar ik weet niet of dat dat wel zo slim is.... Ik kan er goed op lopen (al zeg ik het nu zelf), maar ik vind hem nogal een puntige neus hebben enzo.
    OH, en ik heb maar 3 uurtjes vrijdag, dus last van mijn voeten krijg ik niet :) haha.
    en ja, ik draag wel vaker hakken, maar dat zijn laarzen en maar iets van 5cm ofzeuww, haha.

    zou ik ze kunnen dragen naar school of vinden jullie dat ietsje té?

    edit: een link die het wel doet (: http://www.stravers-shoes.com/product/hoge-hakken/zwarte-pumps/71

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    MadameParis schreef:
    (...)

    Die hebben plateauzolen ja, dat is iets wat ik nooit heb ontkend. :)
    En dat je het hoerig VINDT, mag, maar dat wilt niet zeggen dat het per definitie hoerig is. -.- Zucht, ik vind .... zou al een heel stuk beter zijn.:)
    Daarbij, jeetje zeg, het zijn gewoon normale (in een normaal gekochte schoenenwinkel), degelijke enkellaarsjes, die toevallig íéts hoger zijn, als dat je normaal ziet. Maar geloof mij maar hoor, je ziet regelmatig hakken van 14 a 15 cm. voorbij komen. Just open your eyes...


    Ik wil niet veel zeggen, maar ik volg een opleiding aan de mode-academie en ik loop stage in een schoenenwinkel. Geloof MIJ nou maar als ik zeg dat er géén fatsoenlijke schoenen bestaan met 16 cm hak. En 14 of 15 cm ook niet. Hell, en je liegt nog ook.
    Want in een schoenenwinkel mogen de hakken maar 11 cm (inclusief plateauzool) hoog zijn.
    Dus ik zou mijn mond maar houden als ik jou was want je verhaaltje klopt van geen kanten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    je moet toch gewoon doen watr je welf wilt of niet?xp


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik wil niet veel zeggen, maar ik volg een opleiding aan de mode-academie en ik loop stage in een schoenenwinkel. Geloof MIJ nou maar als ik zeg dat er géén fatsoenlijke schoenen bestaan met 16 cm hak. En 14 of 15 cm ook niet. Hell, en je liegt nog ook.
    Want in een schoenenwinkel mogen de hakken maar 11 cm (inclusief plateauzool) hoog zijn.
    Dus ik zou mijn mond maar houden als ik jou was want je verhaaltje klopt van geen kanten.

    Is dat echt? Dat wist ik niet.
    Dus in kledingwinkels mag hoger dan gewoon wel?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mraz schreef:
    Gewoon doen. Niets aantrekken van wat mensen van je denken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Starkiller schreef:
    Hmm, ik vind ze niet echt 'mooi' voor school.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Assassin schreef:
    Ah, die vallen wel mee, vind ik. Prima voor jou leeftijd, als je het gewoon onder een leuke spijkerbroek draagt. Niet met te korte rokjes enzo, gewoon casuel gekleed is het erg leuk.


    Save me from myself.

    RadiateLove schreef:
    Sorry to say,
    maar die zijn echt niet gemaan hoog ofzo :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Lol, die zijn niet echt hoog, die schoenen van de van Haren die superveel mensen hebben zijn 11 cm ;3


    Alis volat propriis.