• Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn hakken aan te doen naar school, zit nou in de 3e, ben 14, en ben maar 1.50m, allemaal redenen dat het wel zou kunnen.
    De schoenen die ik graag aan zou doen zijn deze; http://www.stravers-shoes.com/product/h ... e-pumps/71
    maar ik weet niet of dat dat wel zo slim is.... Ik kan er goed op lopen (al zeg ik het nu zelf), maar ik vind hem nogal een puntige neus hebben enzo.
    OH, en ik heb maar 3 uurtjes vrijdag, dus last van mijn voeten krijg ik niet :) haha.
    en ja, ik draag wel vaker hakken, maar dat zijn laarzen en maar iets van 5cm ofzeuww, haha.

    zou ik ze kunnen dragen naar school of vinden jullie dat ietsje té?

    edit: een link die het wel doet (: http://www.stravers-shoes.com/product/hoge-hakken/zwarte-pumps/71

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ze zijn best leuk toch? Ik zou ze gewoon aantrekken. Heb je er wel eerder opgelopen of niet? Want anders raad ik wel aan om een paar extra schoenen mee te nemen.. Voor het geval je er last van krijgt. [':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom niet?
    ik heb mijn hakken best vaak aan naar school (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    xFresh schreef:
    In mijn school is zo'n schoenen dragen als je in het 3de zit 'not done', maar ik weet niet hoe dat bij jou zit. :')


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ik zou erop lopen,
    als het niet gaat dan weet je dat tenminste. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Tuurlijk, zie niet in waarom niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag geregeld hakken van 16 cm naar overal en nergens!
    Als jij ze mooi vindt, draag ze. Je hoeft je toch niets van anderen aan te trekken?


    Bad decisions make good stories.

    ik zou het doen!,
    staat toch hartstikke mooi!


    -

    C18 schreef:
    Tuurlijk, zie niet in waarom niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gewoon doen toch?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Defensive schreef:
    Dat kan gewoon, hoor. Die zijn niet superhoog of zo :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    MadameParis schreef:
    Ik draag geregeld hakken van 16 cm naar overal en nergens!
    Als jij ze mooi vindt, draag ze. Je hoeft je toch niets van anderen aan te trekken?


    Stoer joh, 16 cm -facepalm- Geloof je het zelf?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou ze ook gewoon lekker aandoen, niks mis mee!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    RadiateLove schreef:
    Sorry to say,
    maar die zijn echt niet gemaan hoog ofzo :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuke hakken! Gewoon aandoen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lekker lopen op wat je wilt! Doen dus!


    ars moriendi