• Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn hakken aan te doen naar school, zit nou in de 3e, ben 14, en ben maar 1.50m, allemaal redenen dat het wel zou kunnen.
    De schoenen die ik graag aan zou doen zijn deze; http://www.stravers-shoes.com/product/h ... e-pumps/71
    maar ik weet niet of dat dat wel zo slim is.... Ik kan er goed op lopen (al zeg ik het nu zelf), maar ik vind hem nogal een puntige neus hebben enzo.
    OH, en ik heb maar 3 uurtjes vrijdag, dus last van mijn voeten krijg ik niet :) haha.
    en ja, ik draag wel vaker hakken, maar dat zijn laarzen en maar iets van 5cm ofzeuww, haha.

    zou ik ze kunnen dragen naar school of vinden jullie dat ietsje té?

    edit: een link die het wel doet (: http://www.stravers-shoes.com/product/hoge-hakken/zwarte-pumps/71

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vind dat ze meer iets zijn voor een avondje uit, verjaardag of een of andere speciale gelegenheid. Niet voor school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Starkiller schreef:
    Hmm, ik vind ze niet echt 'mooi' voor school.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Assassin schreef:
    Ah, die vallen wel mee, vind ik. Prima voor jou leeftijd, als je het gewoon onder een leuke spijkerbroek draagt. Niet met te korte rokjes enzo, gewoon casuel gekleed is het erg leuk.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mraz schreef:
    Gewoon doen. Niets aantrekken van wat mensen van je denken.


    =

    DO EVERYTHING YOU WANT!
    ik ga mijn haar blauw verven.. so.. (ik zit ook in de derde)
    je moet gewoon doen wat je wilt!


    Who cares?

    Endure schreef:
    (...)

    Stoer joh, 16 cm -facepalm- Geloof je het zelf?


    Ja, dat geloof ik zelf, zou een beetje raar zijn als ik dat niet deed, niet waar? Maar alsnog, je mag best in mijn kast komen kijken hoor, wat voor leuke dingetjes ik hier bij mijn schoenenverzameling heb staan!:)


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind ze echt vreselijk ouderwets en lelijk, sorry:3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Ja, dat geloof ik zelf, zou een beetje raar zijn als ik dat niet deed, niet waar? Maar alsnog, je mag best in mijn kast komen kijken hoor, wat voor leuke dingetjes ik hier bij mijn schoenenverzameling heb staan!:)


    Hakken van 16 cm?
    Die moeten dan óf een onwijs hoge plateauzool hebben. Of dat zijn van die ballerina-heels. Die meestal in de SM-scene gebruikt word.
    Either way, hoerig dus.
    Ik geloof trouwens niet dat er fatsoenlijke schoenen bestaan van 16 cm, alleen 'bed' schoenen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind van wel, waarom niet? Zo hoog zijn ze ookal weer niet.

    Valentino schreef:
    (...)

    Hakken van 16 cm?
    Die moeten dan óf een onwijs hoge plateauzool hebben. Of dat zijn van die ballerina-heels. Die meestal in de SM-scene gebruikt word.
    Either way, hoerig dus.
    Ik geloof trouwens niet dat er fatsoenlijke schoenen bestaan van 16 cm, alleen 'bed' schoenen.


    Die hebben plateauzolen ja, dat is iets wat ik nooit heb ontkend. :)
    En dat je het hoerig VINDT, mag, maar dat wilt niet zeggen dat het per definitie hoerig is. -.- Zucht, ik vind .... zou al een heel stuk beter zijn.:)
    Daarbij, jeetje zeg, het zijn gewoon normale (in een normaal gekochte schoenenwinkel), degelijke enkellaarsjes, die toevallig íéts hoger zijn, als dat je normaal ziet. Maar geloof mij maar hoor, je ziet regelmatig hakken van 14 a 15 cm. voorbij komen. Just open your eyes...


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Die hebben plateauzolen ja, dat is iets wat ik nooit heb ontkend. :)
    En dat je het hoerig VINDT, mag, maar dat wilt niet zeggen dat het per definitie hoerig is. -.- Zucht, ik vind .... zou al een heel stuk beter zijn.:)
    Daarbij, jeetje zeg, het zijn gewoon normale (in een normaal gekochte schoenenwinkel), degelijke enkellaarsjes, die toevallig íéts hoger zijn, als dat je normaal ziet. Maar geloof mij maar hoor, je ziet regelmatig hakken van 14 a 15 cm. voorbij komen. Just open your eyes...

    Klinkt vet. Nu ben ik wel benieuwt hoe ze er uit zien


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    kan makkelijk zo hoog zijn ze toch niet. ik ben 13, bijna 14. en 1.63. ik draag hakken van 10/12 cm.


    Be who you wanna be.

    ik vind ze wel kunnen maar eerlijk gezegd vind ik het model wat minder..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik vind het nu niet precies een paar schoenen voor een meisje van 14. No offece, maar mijn oma heeft er ook zo'n gehad.


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    Ik vind het nu niet precies een paar schoenen voor een meisje van 14. No offece, maar mijn oma heeft er ook zo'n gehad.


    Ex astris, sciencia