• Weet niet of het hier goed staar, maar oké (:

    Ik wil een nieuw verhaal beginnen, en laat ik allereerst dat idee eens voorleggen :'3. Gezien ik nog geen namen en duidelijke informatie over de hoofdpersoon heb, het idee nog niet uitgewerkt is en ik dus later in het topic om een andere attentie vraag, graag eerst alles lezen voor je commentaar/tips en et cetera bied.
    ##
    [...] is net zestien wanneer ze overlijd. Ze overlijd noch voor haar leven kan beginnen, op de dag van haar verjaardag. Met de genade van de hemel word ze terug naar de Aarde gestuurd, aan de kustplaats [...]. Ver van haar eigenlijke thuis. Om haar leven op Aarde af te mogen maken, mag ze niet toegeven aan 'het slechte'.
    Maar wat wanneer ze de knappe Alec ontmoet? Die aantrekkelijk maar vooral.. slecht blijkt te zijn?
    ##
    Komt misschien kinderachtig over, maar dat is dus niet de uitwerking. Het gaat om het idee, laat de uitwerking maar aan mij over ^^.
    Nu zoek ik voor de [...] nog namen. Dus voor het meisje en de kustplaats.

    Ja/Nee
    Titel
    Namen


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja
    titel: (ben ik slecht in maar probeer t maar even) I can't live bad
    namen:
    eeeh geen idee sorry :$


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ja/Nee: JA!
    Titel: Bad isn't always wrong. Of... A second chance I might ruin.
    Namen: [First name] Méllanie, Hayleigh, Maddison, Axelle, Eleanor.
    [Second name] Saint Dèlore, La Cyrus, La Rhône.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ja/Nee
    Titel The Lonely x Shooting Stars x On My Way x Lighters - Persoonlijk zou ik gaan voor Shooting Stars & On My Way
    Naam plaats Saint Dèlore [RAYKEHORAN]
    Naam meisje Maud, Jomy, Delani

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:40 ]


    ' Nyctophilia '

    -> Verplaatst, zulke topics moeten bij storyproblemen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle