• Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn hakken aan te doen naar school, zit nou in de 3e, ben 14, en ben maar 1.50m, allemaal redenen dat het wel zou kunnen.
    De schoenen die ik graag aan zou doen zijn deze; http://www.stravers-shoes.com/product/h ... e-pumps/71
    maar ik weet niet of dat dat wel zo slim is.... Ik kan er goed op lopen (al zeg ik het nu zelf), maar ik vind hem nogal een puntige neus hebben enzo.
    OH, en ik heb maar 3 uurtjes vrijdag, dus last van mijn voeten krijg ik niet :) haha.
    en ja, ik draag wel vaker hakken, maar dat zijn laarzen en maar iets van 5cm ofzeuww, haha.

    zou ik ze kunnen dragen naar school of vinden jullie dat ietsje té?

    edit: een link die het wel doet (: http://www.stravers-shoes.com/product/hoge-hakken/zwarte-pumps/71

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:04 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als jij ze leuk vind moet je ze dragen. Vooral niets aantrekken van wat anderen vinden.


    26 - 02 - '16

    Het zijn gewoon normale pumps hoor, dus ik vind het best kunnen! Dan natuurlijk wel wanneer je je normaal en niet hoerig kleedt, al verwacht ik van niet. Ik heb namelijk mensen op school die zich er meteen heel hoerig bij kleden en dan vind ik het inderdaad té!

    Waarom niet, ik heb wel apartere dingen aan gehad na school. Als jij ze leuk vind, waarom dan niet? Je moet je niet zo veel aantrekken wat andere vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PinkaminaPie schreef:
    Ik zou het niet doen 9cm is te hoog om mee te beginnen. Je moet het opbouwen en gewoon elke keer wat hoger gaan dat is beter voor je voeten en val je niet om de eerste keer:Y) -ervaring-


    haha, xd.
    ik heb wel hakken aan hoor, die zijn iets van 2 cm lager, en daar kan ik het toch mooi 8 schooluren + pauze op volhouden (:

    RadiateLove schreef:
    Sorry to say,
    maar die zijn echt niet gemaan hoog ofzo :')


    weet ik, maar ik vind school toch nét iets anders dan bijvoorbeeld een feestje, waar ik ze eerder zou dragen, dan naar school.

    En idd, ik ga er dus geen 'hoeren' kleding bij dragen.
    mn moeder zou flippen (puh)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Die vallen wel mee. Hangt er ook vanaf hoe derest van je outfit er uitziet. Niet met een te kort rokje ofzo.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat kan makkelijk. Ze zijn niet hoog ofzo. Ik ga zelf gewoon op hakken van 10 centimeter naar school, ook al ben ik wel ietsjes ouder, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die kunnen prima naar school (:


    I am an idiot, I move.

    In mijn school is zo'n schoenen dragen als je in het 3de zit 'not done', maar ik weet niet hoe dat bij jou zit. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Assassin schreef:
    Ah, die vallen wel mee, vind ik. Prima voor jou leeftijd, als je het gewoon onder een leuke spijkerbroek draagt. Niet met te korte rokjes enzo, gewoon casuel gekleed is het erg leuk.


    Let it come and let it be

    McGinty schreef:
    Die vallen wel mee. Hangt er ook vanaf hoe derest van je outfit er uitziet. Niet met een te kort rokje ofzo.


    gewoon een spijkerbroek, of een zwarte broek.
    ik heb van mezelf nogal dikke benen (hoewel dr geen grammetje vet aan zit als ik ze aanspan, xd) dus een rokje draag ik niet zo graag, ahah.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik draag hakken van 11 cm, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je er goed op kan lopen zou ik 't gewoon doen, niks van aantrekken wat anderen ervan zeggen, trek gewoon aan wat je zelf lekker vindt. Alleen zou ik als ik jou was je er niet over the top bij gaan kleden, hou 't gewoon simpel met een lange jeans en niet van die sletterige korte jurkjes ofzo, want dan zou ik 't toch maar even niet doen =D


    “Love is a contradiction.”

    Mijne zijn hoger en die draag ik ook wel eens naar school dus why not?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sure.
    Draag ze wel niet onder een minirokje, dan word je hoerig i.v.m. de rok en je leeftijd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Chimera schreef:
    Ik vind ze niet echt bij je leeftijd passen om heel eerlijk te zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"