• Hiihii~!

    Dit past hier misschien niet zo goed thuis maar ik zag wel meer topics die niks met quizletdingen te maken hebben dus ik dacht; dit kan ook wel!

    Waar het dus om gaat:
    Ik heb samen met een paar andere mensen, waaronder Imperialism (en Danielle als je dit leest jij ook maar ik kon je quizletaccount niet meer vinden) en gisteren is het eerste nummer uitgekomen. Het is nog érg onbekend en ik zou het graag een beetje promoten.
    Het tijdschrift gaat een beetje over vanalles en nogwat, maar het heeft wel ieder maand een thema. Het thema van deze maand is 'Live on Stage'. Hopelijk willen jullie een kijkje nemen en vinden jullie het leuk (:. De blog waar het tijdschrift en alles wat daarmee te maken heeft opstaat is hier te vinden =D!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:14 ]


    SEIZON SENRYAKU!

    Ik vind hem echt super leuk :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Echt héél leuk en mooi gemaakt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    hij is leuk en mooi

    Leuk & mooi! (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Misschien kan je een story aan maken waar jullie elke maand de link in plaatsen , dan kunnen mensen een abonnement nemen op jullie tijdschrift. Mijn abo heb je dan alvast.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Wauw, dat is echt gaaf!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Onwijs tof en ´t ziet er gaaf uit. (:


    I can't even think straight.

    Elensar schreef:
    Misschien kan je een story aan maken waar jullie elke maand de link in plaatsen , dan kunnen mensen een abonnement nemen op jullie tijdschrift. Mijn abo heb je dan alvast.

    Dat is een goed idee! Ik heb zojuist een story aangemaakt =). Zie hier de link: ProjectMagazine

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:06 ]


    SEIZON SENRYAKU!

    PandaHeRo schreef:
    (...)
    Dat is een goed idee! Ik heb zojuist een story aangemaakt =). Zie hier de link: ProjectMagazine


    ik heb abo :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    cool^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Leuk gemaakt! (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'