• Mijn mentor zei dat het onmogelijk was om in mijn eentje al mijn onvoldoendes op te halen. Van de 6 tekorten is er 1tje afgevallen. Kathy heeft namelijk een 8.1 voor Nederlands en ik denk dat ik daarvoor alleen nog voldoendes ga halen. Dus die 5 op mijn rapport heb ik al ingehaald en wordt op het tweede rapport met geluk een 7 ^^

    Nu leer ik voor mijn Bio waarvoor ik minstens een 7 moet halen en dan heb ik nog maar 4 tekorten ^^

    Vetkool! Veel succes met de rest!


    Your make-up is terrible

    You Go Girl! ^^
    [/MeligeUitspraak ><]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vetkool! Veel succes met de rest!
    TY, ja dalijk ga ik weer van de PC af leer ik nog even mijn bio ^^

    Ik heb op mijn raport van vrijdag vijf onvoldoendes. I know, shoot me. Dat deed m'n moeder ook. Maar like, in mijn klas zijn er totaal 67 onvoldoendes! En dat in het 4de jaar ASO Wetenschappen...

    Ik heb op mijn raport van vrijdag vijf onvoldoendes. I know, shoot me. Dat deed m'n moeder ook. Maar like, in mijn klas zijn er totaal 67 onvoldoendes! En dat in het 4de jaar ASO Wetenschappen...
    Bij mij zijn er maar 2 in de klas met een matig rapport *kuch kuch* Maar mijn ouders vonden het niet erg. Ze dachten dat ik ergere cijfers zou halen x']

    Go jij n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb op mijn raport van vrijdag vijf onvoldoendes. I know, shoot me. Dat deed m'n moeder ook. Maar like, in mijn klas zijn er totaal 67 onvoldoendes! En dat in het 4de jaar ASO Wetenschappen...

    Ik zit ook in 4de jaar ASO, wel economie, maar toch. Bij ons buist meer als de helft van de klas voor meer als de helft van de vakken gewoon! x]


    Tanya is de beste.